Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 35 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 347

Onderwerp: Autohuur: National

  1. Top | #11
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Ik vind wel altijd dat je errug moet opletten voordat je tekent bij Alamo o.i.d. ik ben al een paar keer genaa... met extra verzekeringen op die manier. Weet je , je bent moe, wil die auto snel hebben en hup je zet je krabbel. Shit denk je later, wat is in vredesnaam harbortaxes :cry: Anyway, na twee keer laat ik me niet meer naa..en. Ik lees alles heeeeeeel lang door en begin een scene als ze me iets proberen aan te smeren.

  2. Top | #12
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Het huren van een auto bij Alamo gaat ons altijd prima af. Ik stuur van te voren al mijn gegevens op en als we aankomen ben ik na een bezoek aan de Direct Road balie binnen de kortste keren weg. Natuurlijk proberen ze mij ook een grotere auto en een verzekeringen aan te smeren. Aangezien ik in Nederland gehuurd heb weet ik dat het goed zit met de verzekering. Dus zit ik binnen een klein half uurtje of minder op de weg. Wel vraag ik nog even naar een gratis opwaardering naar een grotere auto maar daar word meestal niet op gereageerd. Als zij verder niet zeuren doe ik het dus ook niet. Wij hebben ons dus nooit gena@#% gevoeld. Wel had ik verleden jaar van het reisbureau een bericht gekregen dat er bij Alamo in Miami en Las Vegas nog $ 3 per dag extra faciletie tax word geheven. Daar was ik dus niet zo blij mee. Maar wat is $120 op een hele vakantie? :P
    Harm

  3. Top | #13
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Niet alleen op MCO, wereldwijd tref je dit her en der aan. Ze zijn n.l. allebei van dezelfde moedermaatschappij "Vanguard".

    Groeten
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-04-10 om 17:36. Reden: full quote eruit

  4. Top | #14
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    11

    Standaard Kent iemand de Dodge Caliber en National Car Rental

    Dag,

    Voor onze vakantie in december ben ik aan het rondkijken voor een auto. Dankzij tips op dit forum ben ik bij Usareisen.de en FTI.de gaan kijken. Usareisen heeft nog geen prijzen voor december en bij FTI kwam ik de Dodge Caliber tegen voor een goede prijs (340 euro) Super Spar.

    Kent iemand die auto? Is dat vergelijkbaar met een Equinox?

    En is iemand bekend met National als verhuurbedrijf? Daar heb ik nog nooit gehuurd, alleen bij Alamo en Dollar.

    Groeten,
    Marco

  5. Top | #15
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kent iemand de Dodge Caliber en National Car Rental

    Een Dodge Caliber zit tussen de Compact en de Midsize in. Een Equinox valt in de Midsize SUV's (hoewel deze wel iets kleiner is dan de andere Midsize SUV's - maar je krijgt bijna nooit daadwerkelijk een Equinox mee). Dit kun je niet echt vergelijken. In een SUV zit je veel hoger en heb je meestal ook meer kofferruimte.

    Ik zou de prijzen nog even afwachten voor december (of USAReisen even mailen wanneer die prijzen bekend worden gemaakt)

    National deelt vaak locaties met Alamo. Is dus vergelijkbaar.
    Laatst gewijzigd door Njit; 19-06-07 om 12:40.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Kent iemand de Dodge Caliber en National Car Rental

    National en Alamo behoren tot hetzelfde concern. Vaak worden balies gedeeld en ook auto's uitgewissel.

    Usareisen kent niet de Alamo-balie in Disney Dolphin, maar wel de National-balie daar. Terwijl dat toch echt 1 en dezelfde balie is.

  7. Top | #17
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Kent iemand de Dodge Caliber en National Car Rental

    De Dodge Caliber is een geweldige auto, maar ik zou hem daar nooit huren ;-)
    Hij is wel kleiner dan de Equinox, houdt daar rekening mee.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #18
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kent iemand de Dodge Caliber en National Car Rental

    De Dodge Caliber staat als voorbeeld voor de klasse "Special" bij National. In die klasse kun je bijv. ook een Chrysler PT Cruiser of zo meekrijgen. Maar bij andere verhuurders staat deze wagen nog wel een gewoon tussen de Mid-Size c.q. Intermediate klasse.

    Caliber:


    Ik vind het meer een coupé / stationwagen type auto.


    De Chevrolet Equinoxe staat als voorbeeld bij de Mid-size SUV's, da's dus een hogere wagen. Voor voorbeelden, foto's en andere auto's in die klasse kun je beter even het "Auto huren" topic doorspitten.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #19
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kent iemand de Dodge Caliber en National Car Rental

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Ik vind het meer een coupé / stationwagen type auto.
    Qua ruimte kun je het niet vergelijken met een Station wagon.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #20
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kent iemand de Dodge Caliber en National Car Rental

    Meer vergelijkbaar met mij Nissan Almeraatje ....


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •