Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 35 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 347

Onderwerp: Autohuur: National

  1. Top | #181
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    423

    Standaard Re: Autohuur: National

    Als je deze link volgt om je te registreren krijg je gelijk executive status.

    https://www.nationalcar.com/en_US/ca...l?locale=en_US

    vervolgens bij boeken nadat je geregistreerd bent kies je Standard contract i.p.v. master card elite (voor betere tarieven) of je gebruikt een van de volgende codes:


    • 8572130 (Flying Blue lid)
    • 5005946 (International Point of Sale)
    • 8572158 (Visa Canada)

    Je kunt zelf kiezen welke je het goedkoopste tarief geeft.

    met coupon code NDA2324BR krijg je nog eens max $30 extra korting op je boeking.

    Als je eenmaal EC executive status hebt bij National kun je ook een status aanpassing vragen bij Hertz. I.p.v. Gold status krijg je dan Five Star status voor nog meer voordelen.
    If it ain't Dutch it ain't much

  2. Top | #182
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lizz Bekijk Berichten
    Wij zijn National emerald executive geworden op basis van onze creditcard, was even iets invullen via de site van National en het was geregeld.
    Niks geen moeilijk gedoe hoor...ging heel makkelijk.
    Heb je dan een Amex Platinum nodig?

  3. Top | #183
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    423

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Krullenbol Bekijk Berichten
    Heb je dan een Amex Platinum nodig?
    nee die heb je niet nodig
    If it ain't Dutch it ain't much

  4. Top | #184
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Autohuur: National

    Wij hebben geupgraded met een mastercard platinum.

  5. Top | #185
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: Autohuur: National

    Toch nog een vraag.. een gewone creditcard van ABNAMRO zal niet genoeg zijn.

    Is dan de ABNMARO Gold gelijk aan de Platinum?

    Kun je je bestaande account aanpassen of moet je de link volgen en een nieuw account aanmaken?
    Laatst gewijzigd door Krullenbol; 27-03-18 om 21:12.

  6. Top | #186
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Als je deze link volgt om je te registreren krijg je gelijk executive status.

    https://www.nationalcar.com/en_US/ca...l?locale=en_US
    Dat is niet helemaal waar, want je zult toch echt met het aantal huurdagen je status naar Executive moeten opbouwen :

    "..You'll find that just a few rentals a year will be very rewarding - introducing Emerald Club Executive SM and Emerald Club Executive Elite SM... "

  7. Top | #187
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    423

    Standaard Re: Autohuur: National

    @penpe: begin je de discussie weer opnieuw?

    Nogmaals, het is NIET nodig om vooraf dagen op te bouwen naar EC Executive als je je aanmeldt om EC member te worden. Je kunt aanmelden als EXECUTIVE middels de instructie welke al eerder is gegeven.
    Je kunt eigenwijs blijven volhouden dat het niet waar is, maar ik kan je verschillende mensen noemen die het wel gelukt is, inclusief mezelf, dus kap aub met onzin te verkopen en mensen in de war te brengen.
    If it ain't Dutch it ain't much

  8. Top | #188
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Autohuur: National

    Inmiddels heb ik gisteravond, ondanks dat ik al Executive ben, de instructies van Terpies gevolgd en krijg inderdaad een melding dat mijn 'Driver information is updated' dus blijkbaar is het zo toch mogelijk. Is in feite net zoiets als die 'glitch' die ze een aantal jaren geleden hadden net die onwijs lage foute tarieven voor autohuur...

    Het feit blijft dat , zie de teksten op de afbeelding, je ( normaliter ) toch die status moet halen door huurdagen...

    Laatst gewijzigd door PENPE; 26-05-18 om 15:54.

  9. Top | #189
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    423

    Standaard Re: Autohuur: National

    Dank je wel Pieter voor je bevestiging.
    Als je als EC Executive member blijft huren kan je (zoals je kunt zien op de screenshot) na 25 rentals of 85 huurwagen per jaar upgraden naar Executive Elite status waar nog grotere/luxere auto klassen staan (die je overigens ook kunt meenemen na een upgrade prijs als je Executive status hebt, de upgrade prijs staat per auto vermeld).

    Mijn persoonlijke ervaring leert overigens ook dat ze wel gek zijn om je na een jaar je Executive status af te nemen als je niet voldoet aan de Rental conditions die horen bij Exexcutive status, want ze weten ook dat je je gelijk weer kan aanmelden voor een nieuwe Executive status. Ik heb zelfs nog niemand gehoord die terug gezet is van EC Executive naar gewone EC (Wel van Elite naar Executive, maar dat snap ik wel).
    If it ain't Dutch it ain't much

  10. Top | #190
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    423

    Standaard Re: Autohuur: National

    Vandaag (uiteraard zonder veel problemen met de EC executive membership status (want ik heb nog nooit gehuurd bij National!!)) in Miami auto opgehaald. Veel keus op zowel de EC aisle als de EC executive (met als klap op de vuurpijl een Dodge charger en maar liefst 2(!!) Mustang convertibles, helaas vielen die auto’s af in de keus (mede door gebrek aan kofferruimte vielen de Mustangs af, en bovendien hebben we thuis een flink aantal jaren een cabrio gereden).

    In de aisle veel Nissan Rogue, een stuk of 3 Hyundai SantaFe een jeep compass en ook een Nissan Pathfinder. Ook stonden er een viertal minivans, en een groot aantal sedans.

    Na even een praatje gemaakt te hebben met een greeter heb ik toch maar even gevraagd of ze toevallig nog een Ford Explorer hadden staan...binnen 6 minuten stond ie klaar...dus die hebben we maar meegenomen. Wat een geweldige bak...7 seater met full opties (inclusief navigatie, Sirius, parkeercamera, leer en glazen daken, 4wd met terrein keuze stand).

    Hier gaan we ons de komende weken prima in vermaken. Had al even gekeken, maar toch een ander kenteken dan die van @penpe.
    If it ain't Dutch it ain't much



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •