Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 36 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 352

Onderwerp: Autohuur: National

  1. Top | #101
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Autohuur: National

    Hoe zijn de ervaringen met National op RSW?
    We hebben al op RSW geland maar met een andere autohuur.
    Love to Travel

  2. Top | #102
    Stamgast charly's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    limburg
    Berichten
    218

    Standaard Re: Autohuur: National

    Even een vraag.

    Wij hebben een auto (Toyota Carolla) geboekt bij National en zijn lid van de Emerald club. Nu is het Emerald Club nummer nog niet aan de boeking gekoppeld en hebben we ook nog geen CC hoeven doorgeven. Kunnen we nu gewoon direct naar de garage lopen (we vliegen op Denver die een speciale stop hebben voor Emerald leden) en daar een auto uit de Emerald rij uitzoeken en bij het uitrijden het Emerald nummer en de CC laten toevoegen???
    Onze blogs: 2010:www.familygoesflorida2010.blogspot.com/ 2012:http://familygoesflorida2.blogspot.com/ 2013:http://familygoesflorida2013.wordpress.com/ 2014:http://familygoesflorida2014.wordpress.com/ 2016: https://familygoesflorida2016.wordpress.com
    1987 California, 2011 Noord-Oost USA en Canada, 2015 Midwest,1993/2010/2012/2013/2014/2016 Florida

  3. Top | #103
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: National

    Normaal geef je je Emeraldnummer op tijdens de boeking als je boekt bij National, als je dan later de je reserveringsnummer invoert zie dat je door kan lopen naar de garage en een auto kan uitzoeken uit de Emeraldrij,en geef je bij de exit rijbewijs en creditkaart en krijg je je contract.
    Ik zou nu een mail sturen naar National met je Emeraldnummer en reserveringsnummer en vragen of ze hem kunnen koppelen.
    Volgens mij doen ze dat wel als je rechtstreeks bij hun geboekt hebt.

  4. Top | #104
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Autohuur: National

    Ik heb een vraagje: Als je nu een auto bij national boekt via een brooker, kun je dan evengoed je emeraldcard gebruiken voor een upgrade??

  5. Top | #105
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: National

    Nee, je krijgt hem dan niet gekoppeld met je Emeraldpas.
    Alleen via Expedia kan je ook je Emeraldnummer opgeven maar of hij dan wel in de reservering staat weet ik niet.

  6. Top | #106
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Autohuur: National

    Bedankt theovg.
    We hebben nu een midsize geboekt bij expedia en ons emeraldnummer konden we daar meteen aan onze boeking koppelen, dus ik neem aan dat we dan nu ook gebruik kunnen maken van onze emerald privileges???
    Weet iemand hier het antwoord op...want ik ben wel nieuwsgierig.

  7. Top | #107
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: National

    Mijn zoon heeft hem vorig jaar ook zo via Expedia geboekt.
    Als hij inlogde bij emerald stond zijn boeking er niet bij , maar hij is gelijk naar de garage gegaan zijn pasje laten zien en een auto gepakt en naar de exit gereden , ze hebben er toen wel van gezegd maar hebben hem gewoon laten gaan.
    dus gewoon naar de garage lopen en een auto uit de emeraldrij pakken en naar de exit.

  8. Top | #108
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Autohuur: National

    Bedankt theovg.
    Dan moeten we het maar avonturen, anders word het proppen met 4 man en 4 grote koffers.

    Iemand anders nog ervaring hier mee...

  9. Top | #109
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    129

    Standaard Re: Autohuur: National

    Ik heb mij lid gemaakt van de Emerald club van National. Als lid mag je gebruik maken van de Emarald Aisle wat betekent dat je betaald voor een Midsize car en je elke auto mag uit kiezen uit een rij, ook de grotere/duurdere classes.

    weet iemand of dit ook geld als je de auto niet rechtstreeks bij National huurt en zijn er genoeg grotere auto's aanwezig?

  10. Top | #110
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: National

    Zolang je een Emerald Card kan tonen zal je volgens mij geen problemen krijgen. Voor wat betreft het feit dat er genoeg grotere auto's staan, dat is altijd een kwestie van geluk hebben. Ik heb tot nu toe altijd geluk gehad op MCO, ben een keer via Sanford gevlogen maar daar is de keuze zeer beperkt maar even goed daar weggereden in een Standard-SUV ;-)
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •