Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 36 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 355

Onderwerp: Autohuur: National

  1. Top | #91
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Autohuur: National

    Ik kan het helemaal mis hebben, maar stond er vorig jaar niet een linkje naar de aanmelding Emerald Club in dit topic? Meen me te herinneren dat daar het 1 en ander om te doen was, maar kan het niet meer terugvinden. Vorige zomer was het voor ons niet aan de orde, maar we willen nu toch eens kijken of het ook voordelen heeft voor onze huurauto op (sorry) Curacao

    Gevonden...was te ongeduldg! Ongeachtonze bestemming blijf ik natuurlijk toch meelezen met jullie!
    Laatst gewijzigd door nicolea; 15-03-15 om 15:34.
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  2. Top | #92
    Vaste Bezoeker probits's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    duffel , Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Autohuur: National

    Dit jaar ook wagen gehuurd bij National. Heeft iemand ervaring met cabrio-verhuur in Florida via National. Er staat Mustang Cabrio or simular! Nu die 'or simular' staat bij elke verhuurmaatschappij , maar vorige jaren hebben we gehuurd via Alamo en Dollar en toen stonden er voldoende Mustangs dus hebben we ook steeds zonder problemen een Mustang kunnen kiezen ...maar weet iemand of National ook veel Mustangs heeft staan?

  3. Top | #93
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Autohuur: National

    Welke luchthaven?
    Je zou eens kunnen zoeken op het Flyer Talk forum. Staan vaak recente fleet overzichten op.

  4. Top | #94
    Vaste Bezoeker probits's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    duffel , Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Autohuur: National

    We komen aan in Fort Myers...en dat is de eerste keer dat we daar landen...dus ik heb geen idee of dit een grote of kleine luchthaven is (ik vermoed eerder klein)...dus het zal afwachten worden denk ik.

    Bedankt nog voor de Flyer Talk forum, het fleet overzicht van National heb ik niet teruggevonden, maar er is wel andere nuttige info op te vinden!

  5. Top | #95
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Autohuur: National

    http://www.flyertalk.com/forum/natio...-es-rsw-3.html Is het aparte topic over National en Ft Myers (SouthWest Florida International Airport) op Flyer Talk.

    http://www.flyertalk.com/forum/natio...hise-list.html Hier vind je alle (franchise) locaties.

    Gaat dan wel om de EA/ES rijen, maar geeft wel een inzicht in de vloot die ze daar hebben.

  6. Top | #96
    Vaste Bezoeker probits's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    duffel , Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Autohuur: National

    we zijn intussen al terug van onze vakantie :-(
    en geen problemen gehad met National...we hebben wel geen Mustang meegekregen maar wel een Camaro...maar deze wagen stond ook nog op ons verlanglijstje , dus zeker geen probleem :-)

  7. Top | #97
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: National

    Hoe zijn de ervaringen met National ( Emerald Executive Aisle ) op Sanford ?

  8. Top | #98
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: National

    Bij locaties staat Sanford niet bij , volgens mij hebben ze daar geen Emerald aisle.

  9. Top | #99

    Standaard Re: Autohuur: National

    Pieter, de dames zijn net terug en op SFB is geen Emerald Aisle. Je mag weer in de rij gaan staan en er wordt je daar ouderwets een auto toegewezen maar is de keus van zelf wat anders vragen ook mogelijk.

    Gr. Ronald
    Altijd aan het aftellen naar de volgende vakantie

  10. Top | #100
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theovg Bekijk Berichten
    Bij locaties staat Sanford niet bij , volgens mij hebben ze daar geen Emerald aisle.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door orlando2005 Bekijk Berichten
    Pieter, de dames zijn net terug en op SFB is geen Emerald Aisle. Je mag weer in de rij gaan staan en er wordt je daar ouderwets een auto toegewezen maar is de keus van zelf wat anders vragen ook mogelijk.
    Ja klopt, dat had ik ook al gezien, maar bedoel eigenlijk wat daar het servicelevel is voor de Emerald ( Executive ) Members. M.a.w. zijn er Emerald Members die wel de/een extra service dankzij hun membership hebben gekregen na het tonen van hun card,



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •