Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 31 van de 35 EersteEerste ... 212930313233 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 310 van de 347

Onderwerp: Autohuur: National

  1. Top | #301
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Autohuur: National

    Ik had al geboekt voordat ik de status had, bedoel je dat je altijd Emerald Isle boekt? Daar staat altijd wel een SUV tussen?

  2. Top | #302
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Maak het ze gemakkelijk: stuur een printscreen met je National status en een van je Hertz lidmaatschapkaart. Briefje erbij met vriendelijk verzoek om de status aan te passen en KIK! In de meeste gevallen heb je binnen twee werkdagen bericht.
    Gedaan, ben benieuwd!

  3. Top | #303
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cloggie68 Bekijk Berichten
    Ik had al geboekt voordat ik de status had, bedoel je dat je altijd Emerald Isle boekt? Daar staat altijd wel een SUV tussen?
    Als je al geboekt hebt heb je geen keus meer, je boekt immers al een categorie (waar je wel keus uit meerdere auto’s van die specifieke huur klasse hebt!) , tenzij er in je bevestiging staat dat je keus hebt uit de aisle (proceed to the executive area).

    Je boekt bij National een midsize SEDAN (soms full-size, afhankelijk van locatie) om aisle keus te hebben.
    Bij hertz boek je minimaal een groep c auto, ook midsize SEDAN, voor ultimate choice.

    Er staat (zowel bij National als bij Hertz) meestal wel een midsize SUV in de rijen, vaak een standard SUV en heel soms een full size SUV.
    Laatst gewijzigd door Terpies; 18-08-19 om 18:13.
    If it ain't Dutch it ain't much

  4. Top | #304
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Autohuur: National

    Net weer eens een nwe boeking gedaan met 5007125 en NDA2324BR en die kwam op $859 (incl fuel-option ) voor 28 dagen , dus meteen de oude van $884 geannuleerd ;-)
    Laatst gewijzigd door PENPE; 18-08-19 om 20:58. Reden: Ehmmm....
    At the moment on a roadtrip through Texas

  5. Top | #305
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: National

    Hoge prijs... ik snap niet dat je nog steeds in die fuel option trapt....
    If it ain't Dutch it ain't much

  6. Top | #306
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Autohuur: National

    $2,54 dat is 40 cent meer per gallon dan bij de pomp.
    Voor nog geen 7 dollar hoef je je niet druk te maken over tanken voor het inleveren.
    Rij je’m niet helemaal leeg voor het inleveren dan zijn de kosten misschien $10,-
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  7. Top | #307
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cloggie68 Bekijk Berichten
    Daar staat altijd wel een SUV tussen?
    Wanneer je een SUV wil, moet je er een boeken. In de wervende tekst op de site staat dat je Any size car in the aisle mag kiezen. Dat betekent dat je pas recht op een SUV hebt, als hij er staat. Het staat je vrij om aan de medewerker te vragen of hij/zij je wil helpen als je de opties in de aisle een beetje mager vindt, maar resultaten uit het verleden...etc.


    Waar je wel recht op hebt, is niet zo heel duidelijk meer op de site terug te vinden. Dit vind je in de kleine lettertjes bij National:

    Emerald ClubExecutive and Emerald Club Executive Elite Members will be charged the rate for the next lower car classwhen renting a full-size through luxury vehicle (excluding specialty vehicles) from National rental locationsin the U.S., Canada, and participating locations in Europe, Australia, the Asia Pacific region and the Latin.

    M.a.w. je kunt ter plekke een full size car claimen als je een midsize hebt gehuurd.

    Hertz heeft inmiddels zelfs in de kleine lettertjes opgenomen dat je nooit een SUV of Minivan kunt krijgen als je een midsize car hebt gehuurd. In de praktijk valt dat tot nu toe mee maar als je in de veronderstelling leeft dat je op een SUV kunt rekenen, kan dat wel eens tegenvallen.

    Bij Alamo hebben wij in overleg met een medewerker in de garage eens een midsize suv genomen terwijl we een midsize car hadden gehuurd. Bij de uitgangscontrole kregen we de keuze: bijbetalen of terugbrengen. Ik weet natuurlijk best dat er ook andere ervaringen zijn maar ook hier geldt: resultaten uit het verleden...etc.



  8. Top | #308
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Autohuur: National

    Autoverhuurbedrijven zijn geen liefdadigheidsinstellingen. Je kan soms geluk hebben met een aisle wachter, maar is eerder een uitzondering. Bij drukke periodes zijn ook zij beperkt in wat ze kunnen “aanbieden”.

  9. Top | #309
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Hoge prijs... ik snap niet dat je nog steeds in die fuel option trapt....
    Het is niet zo dat ik daarin 'trap' , het is steeds voor mij een vrijwillige keuze geweest, voor het gemak zal ik maar zeggen. Ben wel benieuwd waarom jij de prijs aan de hoge kant vindt..
    At the moment on a roadtrip through Texas

  10. Top | #310
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    De link om gelijk EC executive elite te worden (ook voor bestaande leden!) werkt inmiddels weer:

    https://legacy.nationalcar.com/en_US...l?locale=en_US

    als je de EC executive elite status van National hebt kun je vervolgens status matchen bij Hertz (president circle) Avis (president club) Sixt (platinum) voor betere prijzen, upgrades en spaarprogramma.
    Zojuist de EC Executive Elite Status van National gematched met Hertz Presidents Circle en dat ging zonder problemen. Ik zag overigens wel in mn Emerald-account dat mn Executive Elite-status op 28/02/2020 expireert , dus zou dan op een of ander manier moeten ' verlengen ' ...

    Iemand al ervaring hiermee ???
    At the moment on a roadtrip through Texas



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •