Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 33 van de 35 EersteEerste ... 233132333435 LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 330 van de 347

Onderwerp: Autohuur: National

  1. Top | #321
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Autohuur: National

    Ik heb even gekeken aan de hand mijn boeking, zover ik kan zien zul je ook als Emerald voor een bestuurder onder de 25 jaar extra moeten betalen.
    En met extra bedoel ik dan het underage-tarief
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-05-21 om 13:12. Reden: -q
    At the moment on a roadtrip through Texas

  2. Top | #322
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Autohuur: National

    Even n.a.v. de 25 jarige bestuurder: is die los bij te boeken? Echtgenoot is wel gratis toch?
    Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus en december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, augustus 2020, augustus 2021 bezoek onze Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
    2015, 2017, 2020 Westkust USA,

  3. Top | #323
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Autohuur: National

    Klopt , je partner valt gwoon onder het huurcontract :
    "..Renter’s spouse or domestic partner who meet the same age and driver’s license requirements of the renter are authorized drivers at no additional charge..."
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-05-21 om 13:13. Reden: -q+q
    At the moment on a roadtrip through Texas

  4. Top | #324
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: Autohuur: National

    Bij national emerald ,Vind ik nergens hoeveel je moet bijbetalen voor mijn kleinzoon van 23 jaar die soms ook wel eens wil rijden .

  5. Top | #325
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: National

    Volgens mij is dat $25 pd als je iemand onder 25 jr wil laten rijden. Doe maar eens een boeking voor iemand van 23 jr, dan staat de young driver fee apart genoemd.

  6. Top | #326
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: National

    En die underage fee van, in dit geval $25 per dag, geldt voor de gehele huurperiode, niet alleen voor de dagen dat hij even mag rijden. En kom aub niet in de verleiding om hem toch stiekem even (onverzekerd) te laten rijden want als er wat gebeurt ben je zwaar de sjaak….
    If it ain't Dutch it ain't much

  7. Top | #327
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Autohuur: National

    Ik keek net op mijn app om nog even te checken of mijn twee reserveringen bij National nog goed stonden (een Emerald Aisle en een midsize suv voor de zekerheid), nu zie ik dat mijn Emerald Aisle reservering er nog wel in staat maar inhoudelijk niet meer bekeken kan worden. Iemand een idee hoe dit komt? Ik heb National inmiddels al gemaild.

  8. Top | #328
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: National

    Komt waarschijnlijk door de gebruikte coupon code en/of account number. Ik had exact hetzelfde en heb uiteindelijk de boekingen gecancelde (gelukkig had ik nog twee staan die wel werkten). De oude National account nummers werken niet meer, op dit moment geeft 8573150 nog redelijke korting.

    ik had nog oude reserveringen die nog openstonden, die kon ik schuiven naar nieuwe data voor november en ook het veranderen van de ophaallocatie had geen gevolgen voor mijn eerdere prijs. Helaas is deze nog lang niet op het niveau wat ik gewend was ($20 per dag) maar in vergelijking met huidige prijzen is tussen de $30 en $40 per dag redelijk goedkoop te noemen!
    If it ain't Dutch it ain't much

  9. Top | #329
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Komt waarschijnlijk door de gebruikte coupon code en/of account number. Ik had exact hetzelfde en heb uiteindelijk de boekingen gecancelde (gelukkig had ik nog twee staan die wel werkten). De oude National account nummers werken niet meer, op dit moment geeft 8573150 nog redelijke korting.
    @Terpies: ik heb een mail gestuurd naar National en heb inmiddels antwoord gekregen met excuses en de opmerking dat ze eea gaan herstellen. Ik wacht het nog wel even af maar als ze woord houden dan heb ik alsnog een EA pick voor 3 weken voor nog geen 800 USD, 743 USD om precies te zijn . Heb wel voor de zekerheid een extra boeking gedaan met de door jou opgegeven code.
    Laatst gewijzigd door Bullyleo; 24-09-21 om 13:45.

  10. Top | #330
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: National

    Mooie prijs! Ik heb 1023 usd staan voor 29 dagen Aisle pick met 1357usd als backup voor een standard suv. Ben ik ook zeer blij mee in deze tijden.
    If it ain't Dutch it ain't much



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •