Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 28 van de 35 EersteEerste ... 182627282930 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 347

Onderwerp: Autohuur: National

  1. Top | #271
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    526

    Standaard Re: Autohuur: National

    Nog niet geboekt, wegens verleden week lagere aanbieding gekregen. Ik wacht op de lagere prijs van verleden week.

  2. Top | #272
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: Autohuur: National

    Vandaag auto geboekt bij National voor over 3 weken. Met de hulp van Lizz van dit forum, want ik snapte niet helemaal hoe ik het moest doen, met die codes. Maar nu dus 2 weken Fullsize geboekt voor bijna 400 euro, uit te kiezen uit de Emerald Executive isle. Ben blij met deze mooie prijs want het is toch redelijk last minute!
    Lizz, nogmaals hartelijk dank!!

  3. Top | #273
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Autohuur: National

    Ellen graag gedaan!
    We zijn er om elkaar te helpen toch!
    Geniet van jullie vakantie, en ik hoop dat jullie in een mooie grote auto weg kunnen rijden.

  4. Top | #274
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Autohuur: National

    En welke codes werken nu, toen ik t van de week probeerde was t gewoon duur, bij National
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  5. Top | #275
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    423

    Standaard Re: Autohuur: National

    8572158 voor Visa Canada en als coupon NDA2324BR.
    haal in de laatste stap wel even de visa Canada code weg, en refresh de pagina met code 5007125.

    welke locatie en periode zoek je dan wil ik ook wel even met je meekijken.
    If it ain't Dutch it ain't much

  6. Top | #276
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: Autohuur: National

    Hoe zit dat nu met die Visa Canada code?
    Je leest over deze code dat bij een mogelijke schade en de kaart niet hebben
    dat het mogelijk een dingetje is.

    Ik heb nu de Flying Blue gebruikt was $ 60,- duurder dus dat vind ik wel prima.

  7. Top | #277
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    423

    Standaard Re: Autohuur: National

    Dat is toch ook prima?

    Als je wel de visa Canada truc wilt doen : Je kunt het tarief opvragen met die code 8572158. Vervolgens selecteer je alles tot je op het laatste veld komt waar je de reservering definitief kunt maken. Dan ga je in de browser terug naar de eerste pagina waar je de contract code hebt ingevuld en haal je deze weg.
    vervolgens ga je weer naar de pagina waar je de reservering kunt bevestigen en is de code verdwenen, maar blijft de eerder gevonden prijs staan. het kan zijn dat je een aantal keren moet proberen...

    Als dit niet lukt kun je Ipv een leeg veld ook de algemene code 5007125 gebruiken.
    ‘als alles dan klopt kun je de boeking maken en heb je niets meer te maken met die visa Canada code.
    If it ain't Dutch it ain't much

  8. Top | #278
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: Autohuur: National

    Ik ben al flink aan het zoeken geweest hier op het forum maar kan het niet vinden, daarom mijn vraag. Dus als ik iets vraag wat elders al uitgelegd is, alvast mijn excuses!
    Wij halen over 2 weken onze auto op bij National op MCO. Ik ben nu benieuwd hoe het zit met de tolwegen. Ik lees soms verhalen over dat huurbedrijven 4 dollar per dag hiervoor rekenen, ook al heb je geen tolwegen gebruikt.
    Wij mijden vaak de tolwegen, vinden binnendoorweggetjes leuker om te rijden. Maar de eerste avond, vanaf vliegveld naar villa, is de tolweg handig. Kun je ook handmatig betalen? En wanneer je toch gebruik maakt van de transponder op de auto, betaal je dan heel veel extra?
    Ik heb ook iets gelezen over de Visitor Toll Pass, dit schijnt dit jaar nieuw te zijn. Iemand daar bekend mee?

  9. Top | #279
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Re: Autohuur: National

    https://www.nationalcar.com/en/suppo...l-options.html ,op deze link staan volgens mij de antwoorden op je vragen duidelijk uitgelegd. (Misschien dat je de link moet kopiëren)

  10. Top | #280
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Autohuur: National

    Ben weer eens bezig geweest om te kijken hoe de prijzen op dit moment bij National zijn, en die zijn flink hoger dan een paar maanden geleden. Ik heb nu een reservering staan voor 28 dagen voor 787 euro incl fuel-options , maak ik nu een testboeking met dezelfde opties dan kom ik op 965 euro...
    At the moment on a roadtrip through Texas



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •