Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 35 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 347

Onderwerp: Autohuur: National

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    22

    Standaard Autohuur: National

    Wie heeft ervaring met National Car Rent. Ik heb een auto gehuurd bij National via internet, af te halen op Orlando airport. Hoefde niets aan te betalen en heb een reseververingsnummer op papier. Is de service ok, zitten ze in de terminal, etc. Bedankt alvast.

    edit:
    Excuus voor de onvolledigheid: gehuurd en dus af te halen op airport ORLANDO!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-04-10 om 17:30.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Op http://www.nationalcar.com kun je ook gewoon de Locations bekijken.
    Keuze genoeg dus

    Heb je trouwens ook goed opgelet dat je de juiste verzekeringen hebt afgesloten? Anders komt daar nog een flink bedrag bij per dag zodat je uiteindelijk nog duur uit kunt komen..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-12-14 om 22:56.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Lijkt me een beetje overbodige vraag. Je hebt je auto al gehuurd. Of cancel je de boel als hier negatieve signalen vandaan komen???
    (je creditcard nr is daar toch wel bekend?)
    Nogmaals de vraag hoe zit dat met je verzekering. Meestal moet je je als buitenlander sterk bij verzekeren. Je bent anders te laag verzekerd en als er ongelukken gebeuren ben je goed de klos. Daarom lijkt het zo goedkoop om daar een auto te huren. Als je de goede verzekering er bij neemt ben je een stuk duurder uit.
    Harm

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    Lijkt me een beetje overbodige vraag. Je hebt je auto al gehuurd. Of cancel je de boel als hier negatieve signalen vandaan komen???
    (je creditcard nr is daar toch wel bekend?)
    dit vroeg ik me ook af.. Wat is ons advies nog waard? Meestal win je eerst advies in en boek je daarna pas

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    Nogmaals de vraag hoe zit dat met je verzekering. Meestal moet je je als buitenlander sterk bij verzekeren. Je bent anders te laag verzekerd en als er ongelukken gebeuren ben je goed de klos. Daarom lijkt het zo goedkoop om daar een auto te huren. Als je de goede verzekering er bij neemt ben je een stuk duurder uit.
    En als je zelfs maar een simpele kop-staart hebt dan ben je al flink de klos..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    National is een grote autoverhuur maatschappij die hier in Nederland ook op Schiphol zit.
    Je zou ze dus even kunnen bellen, welke verzekeringen je daar nog extra nodig hebt.
    Succes, Eric

  6. Top | #6
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    National en Alamo zijn één op Orlando Airport en de auto is af te halen aan de overkant van de terminal, op loopafstand. Je mag er zelf 1 uitzoeken in de door jouw gehuurde categorie en de service is hetzelfde als van Alamo.Wij hadden de Alamo Gold en dus volledig gecoverd. Ik ga er dan maar van uit dat National dezelfde opties biedt. Dus goed.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #7
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit
    Wij hadden de Alamo Gold en dus volledig gecoverd. Ik ga er dan maar van uit dat National dezelfde opties biedt. Dus goed.
    Ik heb de indruk dat patrijzenhof zijn auto via het internet in Amerika besteld heeft. Dan is er geen sprake van een gold pakket o.i.d. Je bent dan wel bijna niet verzekerd met eventueel gevolgen van dien. Als je daar een extra verzekering moet afsluiten ben je dus duurder uit dan als je je auto gewoon in Nederland huurt. ( Wat elk jaar weer door iedereen word aanbevolen)
    Harm

  8. Top | #8
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    Als je daar een extra verzekering moet afsluiten ben je dus duurder uit dan als je je auto gewoon in Nederland huurt.
    Dat hangt er met de huidige dollarkoers toch wel een beetje vanaf.
    afgelopen november heb ik via het internet in Amerika (Atlanta) gehuurd, en ondanks dat er dan toeslagen bijkomen, was ik goedkoper uit, dan hier huren.
    Maar dat komt alleen doordat de dollar zo laag staat, anders kun je inderdaad veel beter gewoon hier huren.
    Gewoon goed vergelijken dus !!
    Succes, Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-04-10 om 17:33. Reden: quote ingekort

  9. Top | #9
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Dat hangt er met de huidige dollarkoers toch wel een beetje vanaf. afgelopen november heb ik via het internet in Amerika (Atlanta) gehuurd, en ondanks dat er dan toeslagen bijkomen, was ik goedkoper uit, dan hier huren.
    Alleen kennen ze daar geen Gold pakket dus je moet wel heel goed weten wat je doet..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #10
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Alleen kennen ze daar geen Gold pakket dus je moet wel heel goed weten wat je doet..[/quote]
    Daar heb je gelijk in, en je moet even goed kijken waar je al gewoon thuis voor verzekerd bent, want anders smeren ze je allemaal onnodige verzekeringen aan. Ik denk dat ze op een soort provisiebasis werken daar aan de balies, daarom proberen ze je ook altijd een upgrade te verkopen
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-04-10 om 17:34. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •