Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 35 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 347

Onderwerp: Autohuur: National

  1. Top | #241
    Vaste Bezoeker Gerjo 2016's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    67

    Standaard Re: Autohuur: National

    Vraag
    ik heb voor het eerst bij Nationaal kies uit de rij
    moet ik nou nog wat uitprinten

  2. Top | #242
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Autohuur: National

    Zou het voor de zekerheid doen.
    Wij doen het eigenlijk niet meer, sinds we de app hebben van National.
    Maar beter meeverlegen dan overleggen.
    Hele fijne vakantie Gerrit en Joke.

  3. Top | #243
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    groesbeek
    Berichten
    33

    Standaard Re: Autohuur: National

    mbt het Emerald lidmaatschap; hebben jullie bij de preferences Loss Damage Waiver en Personal Accident Insurance/Personal Effect Coverage, aan of uit staan? de huurprijs schiet namelijk flink op hoog als ze (zoals bij mij) erbij komen.

  4. Top | #244
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    423

    Standaard Re: Autohuur: National

    Het lijkt erop dat je niet hebt aangegeven dat je uit NL of BE komt, of je gebruikt het verkeerde account nummer voor je boeking.

    Voor een Europeaan die in de US een auto boekt zitten de Supplemental Liability Insurance en Loss Damage Waiver (bij andere verhuurders heet dit CDW/LSI) er al gratis in. Deze staan ook altijd aan in mijn reserveringen.

    Of je een personal accident insurance erin wilt hebben hangt af van hoe je verzekerd bent. Ik boek het nooit...probeer deze eens weg te halen?
    If it ain't Dutch it ain't much

  5. Top | #245
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Als je deze link volgt om je te registreren krijg je gelijk executive status.

    https://www.nationalcar.com/en_US/ca...l?locale=en_US

    vervolgens bij boeken nadat je geregistreerd bent kies je Standard contract i.p.v. master card elite (voor betere tarieven) of je gebruikt een van de volgende codes:


    • 8572130 (Flying Blue lid)
    • 5005946 (International Point of Sale)
    • 8572158 (Visa Canada)

    Je kunt zelf kiezen welke je het goedkoopste tarief geeft.

    met coupon code NDA2324BR krijg je nog eens max $30 extra korting op je boeking.

    Als je eenmaal EC executive status hebt bij National kun je ook een status aanpassing vragen bij Hertz. I.p.v. Gold status krijg je dan Five Star status voor nog meer voordelen.

    Naar aanleiding van deze post een jaar geleden ben ik benieuwd of dit stappenplan nog steeds werkt. In het verleden heb ik een account aangemaakt. Kan ik ervoor zorgen dat in dat oude account ook deze status op wordt genomen of dien ik een nieuwe account aan te maken? Enige hulp zou gewaardeerd worden.

  6. Top | #246
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    526

    Standaard Re: Autohuur: National

    Je moet meteen je CC geven ook INCLUSIEF je CVC code...Ben daar niet bepaald happig op.

  7. Top | #247

    Standaard Re: Autohuur: National

    Hoe zit het met national op Orlando sanford? Ze staan niet in de lijst dat je zo door kunt lopen en met die executive status. Is het dan nog wel de moeite om een fullsize te huren? Of heb ik iets over het hoofd gezien?

  8. Top | #248
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    423

    Standaard Re: Autohuur: National

    Sanford heeft geen aisles, hoe het daar gaat als je huurt...geen idee...ik neem aan dat ze heus auto’s hebben..
    Je kunt ze misschien even mailen hoe het daar gaat als je EC Executive lid bent.
    If it ain't Dutch it ain't much

  9. Top | #249
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: Autohuur: National

    Inmiddels hebben wij voor komende zomer ook een dergelijke boeking staan bij National. Nu benieuwd waar wij mee weg zullen rijden en hoe het zal verlopen. Dank voor het posten. Het kostte wat tijd om het uit te zoeken maar we zijn er gekomen.

  10. Top | #250

    Standaard Re: Autohuur: National

    Net een kind in een snoepwinkel😁
    Neem de tijd en kijk goed welke extra’s op de auto zit! Als je daar tenminste zin in hebt na een vlucht en je in een snikhete parkeergarage komt. Veel plezier in ieder geval



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •