Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 36 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 352

Onderwerp: Autohuur: National

  1. Top | #81
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Autohuur: National

    Soms wel en soms niet, afgelopen juli in miami stond er niks groter dan een mid-size. Voor ons voldoende reden om dit jaar via alamo/Brits te boeken. Het gemak wat je hebt bij emerald club is ook wat waard maar een Dodge caravan is toch net wat fijner dan een mid size auto.

  2. Top | #82
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: Autohuur: National

    wij hadden eind maart een chevrolet equinox lt op de luchthaven van miami meegekregen

  3. Top | #83
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jacko1972 Bekijk Berichten
    Ondertussen ben ik ook lid geworden van de emerald club. Wat ik nu begrijp is dat als ik boek bij National ik later mijn club nummer kan laten toevoegen en dan een auto kan kiezen uit Emerald Aisle en ik ook gratis extra bestuurders krijg. Klopt dit ??
    Ja, je kunt later nog je Emerald aan je reservering koppelen en de extra bestuurders zijn gratis, maar dan wel onder bepaalde voorwaarden :

    "... In the United States and Canada, there is no fee for an Emerald Club member's spouse or immediate family member.

    Note: Immediate family is a Mother/Father, Son/Daughter, or Brother/Sister who has the same address on their driver's license as the Emerald Club member. This includes a spouse regardless of whether he/she has the same last name, is a common law spouse or same gender domestic partner ..."

    ( Spouse = geregistreerde partner )

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jacko1972 Bekijk Berichten
    Dan mijn volgende vraag, staan er Mid-Suv in deze Aisle (Deze klasse hebben echt nodig, of groter). Ik heb al gezocht maar kan niet echt een antwoord vinden.
    Toen ik een aantal weken geleden mn auto ophaalde op MCO hadden ze van alles staan op de Emerald Aisle, dus ook een aantal Mid-Size SUV's, Standard-SUV's, Mini-Van's en Cross-Overs dus keuze zat. Maar mocht er niks voor je bij staan dan kun je altijd nog even bij Alamo gaan kijken ( heb ik al vaker gedaan ) en dan daar een auto meenemen.

    Mocht je via Sanford vliegen : daar hebben ze (nog) geen Emerald Aisle, maar bij het zien van je Emerald Pass en je charmante glimlach zal er ongetwijfeld wel iets geregeld kunnen worden ;-)
    Laatst gewijzigd door PENPE; 12-10-14 om 19:43. Reden: Laat mij maar schuiven ;-)
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  4. Top | #84
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Autohuur: National

    Hoi,

    Ik heb mij ingeschreven voor de Emerald club van National. De quotes wat ik nu opvraag bij National zijn heel duur en vallen dus tegen.
    Via drive-usa.de zie ik een paar goede opties ook via National. Hoe werkt dit dan? kan ik via drive-usa.de een auto bij National boeken en de benefits van Emerald gebruiken?
    Iemand hier ervaring mee?
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  5. Top | #85
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: National

    Autohuur is inderdaad voor 2015 een stuk duurder, ben zelf ook bezig met o.a. National en ben bv voor 28 dagen huur in sept 2015 meer dan 200 euro duurder uit dan dit jaar. Als ik een proefboeking doe bij Hertz dan is de prijs op hetzelfde niveau als National. Volgens mij kun je gewoon via Drive-USA boeken en de benefits van National Emerald gebruiken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-12-14 om 18:35. Reden: q
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  6. Top | #86
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    17

    Standaard Re: Autohuur: National

    Is het dan ook mogelijk een midsize te reserveren en dat dan te koppelen aan je Emerald, zodat je uit de aisle kan kiezen?
    Dus als je via drive-usa boekt?

  7. Top | #87
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: National

    Ja hoor, dat kun je gewoon doen
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-12-14 om 17:08. Reden: q
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  8. Top | #88
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    17

    Standaard Re: Autohuur: National

    Weet iemand hoe ik dan de boeking bij Drive USA.de koppel aan mn Emerald-account?

  9. Top | #89
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Autohuur: National

    Ter. Plaatse bij het uitrijden
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-12-14 om 16:00. Reden: q

  10. Top | #90
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Autohuur: National

    Heeft iemand ervaring met een status match van een ander loyalty programma richting Emerald?
    Ik ben ben platinum bij Sixt namelijk maar zou deze graag matchen bij National.

    Standaard doen ze alleen een status match bij Hertz/Avis en US Airways namelijk.

    Edit: heb al antwoord van de klantenservice: geen status match mogelijk !
    Laatst gewijzigd door Blue_note; 23-01-15 om 08:15.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •