Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 35 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 347

Onderwerp: Autohuur: National

  1. Top | #221
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: Autohuur: National

    Hallooo,

    Bedankt voor jullie reactie`s ik ga nog even opzoeken.

    groet

  2. Top | #222
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: National

    Krijgen jullie ook zo'n grote prijsverschillen tussen de verschillende national sites en de app?
    Ik heb vorige week de auto al gehuurd via de oude(Legacy)site van National. (9-25 okt emerald isle) voor $442.
    Nu was ik nog ff aan het kijken en komen er op de Legacy site opeens kosten voor LDW en SLI en ruim $200 aan fees bij.
    Het totaal komt dan op ruim $1400 en op de nieuwe site Nationalcar.com, kom ik op iets van $1500.
    In de app daarentegen kom ik op $424!
    Heel bijzonder omdat ik gewoon elke keer inlog als Emerald member en steeds dezelfde gegevens uit mijn profiel gebruikt worden.

  3. Top | #223
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: National

    Als je reservering kosten laat zien voor LDW en SLI heb je sowieso niet de goede instellingen: deze verzekeringenzijn voor een Europeaan die in de US huurt niet van toepassing en zouden dus 0 moeten zijn.

    Wellicht staat je contract code op de site niet goed. Gebruik dan een andere contract code.

    Contract codes
    De standaard contract id code (5007125) die je krijgt is niet geschikt voor de meeste Europeanen. Gebruik je deze code dan heb je niet de juiste verzekeringen. Verander deze code altijd in onderstaande codes. Deze kun je gerust gebruiken.

    • 8572130 (Flying Blue lid)
    • 5005946 (International Point of Sale)
    • 8572158 (Visa Canada)

    Bovendien check eens de prijs als je bij je contractcode geen code invult. Let op als je automatisch de juiste verzekeringen krijgt.
    Let op: Geef wel aan dat je uit een Europees land komt
    If it ain't Dutch it ain't much

  4. Top | #224
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: National

    Ik heb geen codes gebruikt. Ook niks veranderd sinds ik vorige week geboekt heb voor $442.
    In mijn boeking van vorige week staan de verzekeringen CDW en SLP erbij . In mijn profiel staat LDW en SLI en die tellen ze er idd bij als je nu een boeking zou maken.
    Ook raar dat dit alleen op de site is, in de app krijg ik wel normale prijzen.
    Heb uiteraard al geboekt, maar vind het gewoon vreemd.

  5. Top | #225
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: Autohuur: National

    Halloooo,

    Het plan is om vanaf Philadelphia naar Orlando te rijden in Florida rij ik normaal met een transponder.
    Op de website van National staat:
    Toll Pass Waiver

    $3.95 / Day $19.75 / total
    Toll Pass Waiver
    For a per day price (cost of tolls included) you can breeze through toll facilities. No more coin tosses. No more idling in line. You don’t even have to open your window. Just drive thru and take the “fast” lane.



    Dus voor mijn rental periode totaal van boven naar beneden inc. alle tol zoveel als ik rij $ 19,75 want dat vind ik niet veel geld?

    Groet

  6. Top | #226
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    64

    Standaard Re: Autohuur: National

    Volgens mij komt de toll er nog bij!


    • Toll Pass Service enables customers to drive without worrying about unexpected tolls or having exact change at the time of passing through a toll gate. The daily Toll Pass Service fee does not include the actual toll charges.

  7. Top | #227
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Autohuur: National

    @Krullenbol, helaas dat zijn enkel de kosten voor het gebruik van de transponder en de service en daar overheen komen dan nog je gemaakte tolkosten.

  8. Top | #228
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: National

    National gebruikt geen transponder maar toll by plate, wel zo handig.
    If it ain't Dutch it ain't much

  9. Top | #229
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Ik heb geen codes gebruikt. Ook niks veranderd sinds ik vorige week geboekt heb voor $442.
    In mijn boeking van vorige week staan de verzekeringen CDW en SLP erbij . In mijn profiel staat LDW en SLI en die tellen ze er idd bij als je nu een boeking zou maken.
    Ook raar dat dit alleen op de site is, in de app krijg ik wel normale prijzen.
    Heb uiteraard al geboekt, maar vind het gewoon vreemd.
    Klopt, op dit moment krijg je het goedkoopste tarief ZONDER gebruikmaking van de bekende contract codes.

    Heb nu een boeking staan van $496 voor 17 dagen (incl fuel-option)

  10. Top | #230
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: Autohuur: National

    Dank allen voor de reactie`s was in de verwarring omdat er "cost of tolls included"

    Is het misschien verstandig om voor die $ 20,- toll by plate te gebruiken omdat wij vanaf
    Philadelphia naar Orlando gaan rijden zodat wij bovenin ook gewoon kunnen karren?
    Ik neem aan dat wij op die route ook toll wegen zullen tegenkomen en de transponder is alleen in Florida te gebruiken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •