Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 35 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 347

Onderwerp: Autohuur: National

  1. Top | #191
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Autohuur: National

    Ah, cool !!! Dus vragen loont ook ;-) ! Ik ben Executive Elite (overigens ook zonder ooit bij National gehuurd te hebben), dus hopelijk levert dat komende zomer ook iets leuks op. Ik ga in ieder geval vragen dus ! En je had dus standaard MidSize gehuurd ?
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #192
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    34

    Standaard Re: Autohuur: National

    Ik heb ook via de link geprobeerd de executive status te krijgen. Inloggen is gelukt. Waar kan ik nu mijn status vinden? Ik zie dat executive namelijk nergens terug?

    Als ik reserveer blijf ik alleen emerald aisle zien?
    Laatst gewijzigd door Anita&Dennis; 01-06-18 om 22:51. Reden: Aanpassing foto

  3. Top | #193
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    En je had dus standaard MidSize gehuurd ?
    Ja hoor gewoon de midsize sedan (volgens mij is dat in Miami als model de Hyundai Elantra, daardoor heb je Emerald Executive aisle pick. Op de bevestiging van je reservering staat dan: please proceed to the executive aisle for your car.
    If it ain't Dutch it ain't much

  4. Top | #194
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anita&Dennis Bekijk Berichten
    Ik heb ook via de link geprobeerd de executive status te krijgen. Inloggen is gelukt. Waar kan ik nu mijn status vinden? Ik zie dat executive namelijk nergens terug?

    Als ik reserveer blijf ik alleen emerald aisle zien?
    Dat staat in je profiel als je inlogt, je kunt het ook checken als je een proefboeking maakt.
    If it ain't Dutch it ain't much

  5. Top | #195
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    34

    Standaard Re: Autohuur: National

    Even voor de zekerheid.... ik ben zeer handig met vanalles opzoeken, goedkoopste tickets enz maar op een of andere manier heb ik toch hulp nodig bij de autohuur voor onze vakantie dit jaar. Alamo is te duur dit jaar. Daarom National.
    In mijn profiel staat EC emerald club
    En MasterCard Elite met het koffertje ervoor.
    Ik neem aan dat er bij executive wat anders had gestaan? Of zou de link per 1 juni niet meer werken?
    Ook met reserveren kom ik op de gewone emerald aisle uit en niet op de executive. Doe ik iets verkeerd?

    Een fullsize auto is namelijk perfect voor ons drieën.... zelfs midsize SUV vinden wij al voldoende (gaan we eigenlijk voor)

  6. Top | #196
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: National

    Je moet het vinkje weghalen bij de MC elite. Je vult geen verdere contractcode in. Anders krijg je een te hoge prijs. Je kan ook nog kijken of de Visa Canada code je een goedkopere prijs geeft, maar omdat je die kaart niet hebt zou ik dat niet gebruiken, tenzij de korting echt hoog is tov Standard code.(bij mij gaf de Standard (dus geen) contract code exact dezelfde prijs als de Visa Canada code).

    vervolgens vul je als couponcode NDA2324BR in (staat onder options) voor nog eens max $30 korting.

    dan selecteer je een midsize sedan (aisle choice) waarmee je dus keus hebt uit de EC aisle.

    als je EC executive status hebt (wat je hebt volgens je profiel) staat er dus ook in je reserveringsbevestiging ‘please proceed to the EC executive aisle’. Hierdoor heb je dus keus uit zowel de EC aisle als de EC executive aisle.
    If it ain't Dutch it ain't much

  7. Top | #197
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    34

    Standaard Re: Autohuur: National

    Dank het is inmiddels gelukt!

  8. Top | #198
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: National

    Heb je een mooie prijs kunnen krijgen?
    If it ain't Dutch it ain't much

  9. Top | #199
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    34

    Standaard Re: Autohuur: National

    Circa 28 euro per dag. Wij zijn er blij mee!
    Iemand een idee hoe dit met kinderstoel gaat die we ook moeten huren? We kiezen een auto uit en dan? Ergens melden? Ik weet dat een stoel kopen waarschijnlijk goedkoper is, maar met een 1,5 jaar oud kindje geen zin in gedoe na een lange reis. Kosten 66 dollar voor circa 2,5 week

  10. Top | #200
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: National

    Je zou een mailtje naar National kunnen sturen met je vraag...dan hebben ze een stoeltje klaarstaan als je je auto hebt uitgezocht. Meeste auto’s hebben isofix bevestigingsankers in de auto, dus monteren is waarschijnlijk geen probleem.
    If it ain't Dutch it ain't much



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •