Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 27 van de 35 EersteEerste ... 172526272829 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 350

Onderwerp: Autohuur: National

  1. Top | #261
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Autohuur: National

    Als Emerald lid aangemeld bij national. Is duurder dan dat ik als lid van AutoEurope of Rentalcars zou gaan huren? Standaard SUV = ongeveer 1000€ bij National vs 500€ bij de andere 2. Lijkt me dus geen meerwaarde te zijn? Of zie ik iets over het hoofd?

  2. Top | #262
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Autohuur: National

    Wat betreft de meerwaarde van huren bij National en dan vooral de Emerald Aisle kun je in dit topic genoeg lezen, en anders wil Terpies het je vast wel uitleggen

    Als je jouw creditcardgegevens niet wil delen dan heb je niet alleen hier een probleem lijkt mij.
    Als je bij Alamo skip the counter wil doen dan moet je ze ook invullen, en bij hotels, restaurants enz moet je je cc toch ook afgeven? Dat zou ik een groter probleem vinden.
    In dit geval heb ik vertouwen in National en anders in mijn cc maatschappij.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  3. Top | #263
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    425

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utah Bekijk Berichten
    Als Emerald lid aangemeld bij national. Is duurder dan dat ik als lid van AutoEurope of Rentalcars zou gaan huren? Standaard SUV = ongeveer 1000€ bij National vs 500€ bij de andere 2. Lijkt me dus geen meerwaarde te zijn? Of zie ik iets over het hoofd?
    bij National huur je een aisle pick (en als EC executive lid mag je uit twee aisles kiezen) door een midsize sedan te reserveren (staat ook aangegeven).
    vervolgens heb je keus uit alle auto’s die in twee rijen bij de verhuurlocatie staan (mits de locatie een aisle heeft, bv dus niet op sanford).

    De kans is groot dat je in de executive aisle een Standard SUV vindt, en anders vraag je er om bij een greeter.
    Als je zeker wilt zijn dat je een bepaald type wilt hebben moet je elders een (backup) reservering maken. Probeer deze dan wel annuleerbaar te maken tot het moment van ophalen (dus niet via een broker of tussenpersoon, want dan zit je aan de huur vast binnen 24 of 48 uur vanaf moment van ophalen).

    De kans dat je bij National uit de executive aisle een Standard SUV mee krijgt is imho meer dan 99%. Als die 1% onzekerheid teveel voor je is moet je een (duurdere) boeking maken bij een andere verhuurmaatschappij voor het type wat je wilt.
    If it ain't Dutch it ain't much

  4. Top | #264
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    36

    Standaard Re: Autohuur: National

    Beste Terpies, ik heb via prive bericht een vraag gestuurd. Ik weet niet of deze vraag aankomt omdat ik hem niet bij verzonden zie staan. Zou je mij willen laten weten of het bericht is aangekomen. Nee op mijn vraag is ook een prima antwoord

  5. Top | #265

    Standaard Re: Autohuur: National

    Als je de link gebruikt om de
    EC executive elite status te krijgen (wat ik begrijp is die voor American Express bezitters), moet je dan een American Express creditcard hebben? Of geeft dat geen problemen als je je auto ophaalt?

  6. Top | #266
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: National

    Vorige week op deze manier een auto meegenomen vanaf Washington Dulles, geen problemen ondervonden. Over een paar maanden zal het ongetwijfeld in Jacksonville ook geen problemen gaan opleveren ;-)
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  7. Top | #267
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Autohuur: National

    Ofwel zie ik het niet, ofwel ben ik verkeerd, maar de prijzen van National zijn veel duurder dan de rest van de verhuurders. Zelf als ben je EE member.

    Voor de helft van de prijs voor een RAV 4 bij National heb ik een Range Rover Velar bij Sixt voor dezelfde huurperiode. Kan toch wel tellen qua verschil? Niet?


  8. Top | #268
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    425

    Standaard Re: Autohuur: National

    Geboekt? Dat is zeker geen reguliere prijs, maar lijkt een error. Als ik probeer te reproduceren kom ik voor die auto op €114 per dag, dus je hebt blijkbaar mazzel.

    bij Sixt moet je oppassen als je huurt, want je mag alleen in de staat waarin je huurt plus de direct aanliggende staten rijden. Dus als je in Florida huurt kun je bv niet naar New Orleans!
    If it ain't Dutch it ain't much

  9. Top | #269
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Autohuur: National

    Indien dit toch een error mocht blijken, kunnen ze alsnog de prijs herbezien? Ik ben wel geregistreerd bij Sixt in Europa. Mss daarom die gunstige prijs?
    Laatst gewijzigd door utah; 27-04-19 om 15:42.

  10. Top | #270
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    425

    Standaard Re: Autohuur: National

    Heb je een bevestiging gekregen toen je boekte? Met de prijs?
    Ik ben ook lid van Sixt (hoogste status) maar ik krijg jouw gevonden prijs niet te zien....
    If it ain't Dutch it ain't much



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •