Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 36

Onderwerp: Hotelkamer 5 personen

  1. Top | #1
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Hotelkamer 5 personen

    Wij willen naast twee weken villa huur misschien een aantal hotelovernachtingen boeken. Nu heb ik 3 kinderen (12, 10 en 3 jaar oud) en ik wil eigenlijk gewoon 1 kamer boeken. De kamers zijn vaak ontzettend ruim. We zijn verder de hele dag op pad en ik vind het dus echt geld weggooien :mrgreen: als ik een extra kamer moet betalen omdat mijn jongste 3 is i.pv 2. Meestal mogen ze tot 2 jaar in zo'n campingbed. Ik vind het ook geen prettig idee om de oudste twee apart te laten slapen (en ik kan mijn man niet missen 's nachts...dus die wil ik naats me \\/ ja ja veeleisend tiepje he?
    Maar er zijn vast mensen die hetzelfde probleem hadden?????? Valt het op te lossen met de hotels??? Op de sites waar ik wil boeken kom ik het systeem niet eens in ,als ik aangeef met 3 kinderen een kamer te willen boeken. Logisch natuurlijk, maar mijn vraag: heeft iemand dit wel eens gedaan....een kamer voor 4 personen met z'n vieren gebruikt?
    het gaat om key largo, marco island of Naples en key west.

  2. Top | #2
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Hotelkamer met 3 kinderen

    Hoe wil je dat dan doen? Drie kinderen in een bed?
    Ik zou gewoon het betreffende hotel bellen en vragen of ze een oplossing hebben.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 06:38. Reden: full quote eruit
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  3. Top | #3
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Hotelkamer met 3 kinderen

    Nee de jongste in zo'n kinderbedje. Daar slaapt ze bij oma ook nog steeds in. Een groot bed valt ze uit!

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Hotelkamer met 3 kinderen

    Wij zijn ook met 2 volwassenen en 3 kinderen *16-14-6). Heb de eerste week in de hotels een kamer geboekt en dan een rollover bij laten plaatsen.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: Hotelkamer met 3 kinderen

    Vorig jaar hebben wij ook in 4 hotels (Ramada Plaza Marco Polo, Holiday Inn Key West, Outrigger Beach Resort en Holiday Inn Sunspree Marina Cove) een rolloway bed gevraagd. Tegen een kleine vergoeding kan je het bed huren. Het was nergens een probleem.
    En voor komende vakantie hebben we het ook weer aangevraagd. Gezien de ervaringen van vorig jaar ga ik er vanuit dat het dit jaar ook goed zal gaan. Al zeiden ze op het reisbureau dat hotels vervelend kúnnen gaan doen ivm brandveiligheid (misschien ook strenger geworden ?)

  6. Top | #6
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelkamer met 3 kinderen

    In plaats van een extra bed laten plaatsen kun je ook een eigen luchtbed gebruiken. Da's eenmalig de aanschafkosten en daarna niks meer, terwijl het bijplaatsen van een bed je per nacht vaak wel $5 tot $10 kost.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard Re: Hotelkamer met 3 kinderen

    Wij zijn een familie van vijf met kinderen van 17, 15 en 12. Onze ervaring is, dat de kinderen ook vindingrijk zijn. Ze hebben al (op eigen initiatief) in kasten, in het bad en op de grond geslapen. We nemen ook altijd een opblaasbaar bed mee. In sommige steden moet je twee kamers huren, maar over het algemeen is dat absoluut niet nodig.

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Hotelkamer met 3 kinderen

    Vaak hebben hotels ook wel (duurdere) familiekamers waar je met meer dan 4 personen op mag.

    Monique

  9. Top | #9
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Hotelkamer met 3 kinderen

    He, geweldig bedankt voor alle tips! Dus ik kan eigenlijk gewoon ene kamer boeken voor 4 personen en als ik daar aankom dan vraag ik een extra rollover bed of crib en betaal ik ter plekke???
    Het gaat er vooral om dat ik de kamers al via internet wil vastleggen.

  10. Top | #10
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelkamer met 3 kinderen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petrajessy Bekijk Berichten
    He, geweldig bedankt voor alle tips! Dus ik kan eigenlijk gewoon ene kamer boeken voor 4 personen en als ik daar aankom dan vraag ik een extra rollover bed of crib en betaal ik ter plekke???
    Kijk wel even goed op de website van de hotels die je wilt boeken of ze de mogelijkheid bieden van een extra bed.

    Bijvoorbeeld staat op booking.com bij dit hotel dat je $10 per nacht extra betaald en dat het extra bed op aanvraag is.

    Maar er zijn ook hotels waar een extra bed niet kan, ik heb (m.n. aan de kust en in oudere hotels) ook kamers gehad waar gewoonweg geen extra bed inpast.

    Succes!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •