Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Even voorstellen: 6foot6

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Even voorstellen: 6foot6

    Hallo, ik had mij even aangemeld omdat ik even een berichtje kwijt moest.
    Ik ga ieder jaar naar Florida in feb/maart oa voor bikeweek

    gr. 6foot6

    edit: eerst lezen inderdaad, maar de titel kan ik niet meer aanpassen
    Laatst gewijzigd door 6foot6; 10-02-08 om 10:18.

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: 6foot6

    6foot6 .... dat haal ik net niet, ben zelf "maar" 1m92 = 6foot4of5

    Heb je nog ergens rekening gehouden met je lengte, misschien tips voor lange mede-forummers?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: 6foot6

    Ben zelf 1m97 dus iet meer dan 6foot5. Ik heb het de afgelopen keer niet echt als een probleem ervaren. We vlogen met Martinair. Geen comfort-class geboekt. Het vliegtuig was half-vol. Op de heen-reis hadden we met ons tweetjes 3 stoelen. Op de terugreis zaten we bij de nooduitgang. Daar zit je gewoon erg ruim.



    Mijn tip zou dan ook zijn: check ruim op tijd in. Als je als lang persoon komt aanlopen dan zetten ze je vaak zelf al op een ruimere plek (heen zouden we ook bij de nooduitgang zitten maar dit werd uiteindelijk bij de Gate weer omgeboekt - blijkbaar was er nog een langer persoon).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Even voorstellen: 6foot6

    Bij Martinair bel ik van tevoren om een plaats bij de nooduitgang, reserveren is niet mogelijk maar ze maken wel een aantekening.
    Dat kan op allerlei manieren uitpakken, de ene keer ben je vroeg maar hebben vriendjes van vriendjes al alle plaatsen bezet.
    Een andere keer stonden we in een file ,kwamen kort voor sluiting van de checkin binnen en konden meteen doorlopen, alle rijen waren weg en "mijn plaats" hadden ze vrij gehouden.

    Bij veel andere maatschappijen kun je vantevoren al je plaats reserveren.
    Het is dus per maatschappij verschillend

    Is dat een foto van een normale Martinairseat?
    Ik zit dan altijd volledig klem mijn knie en prikken in de rug van de passagier voor me, de tray ligt schuin op mijn knie-en en is daardoor niet te gebruiken Ik sta dan meestal zo'n 5a6 uur bij de lavatorys wat ook weer heel leerzaam is.

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: 6foot6

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 6foot6 Bekijk Berichten
    Is dat een foto van een normale Martinairseat?
    De foto is van een stoel bij de nooduitgang (2e rij) in Economy Class.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Even voorstellen: 6foot6

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 6foot6 Bekijk Berichten
    Is dat een foto van een normale Martinairseat?
    Ik zit dan altijd volledig klem mijn knie en prikken in de rug van de passagier voor me, de tray ligt schuin op mijn knie-en en is daardoor niet te gebruiken Ik sta dan meestal zo'n 5a6 uur bij de lavatorys wat ook weer heel leerzaam is.
    Ja die knieen van een achterbuurman ken ik.....mennnnnnn, ben ik zelf klein heb je dat weer!

    groetjes sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: 6foot6

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylly Bekijk Berichten
    Ja die knieen van een achterbuurman ken ik.....mennnnnnn, ben ik zelf klein heb je dat weer!
    SorryO

    Maar ook voor kleine mensen dus een reden om die maatschappij te mijden.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #8
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: 6foot6

    Snap het Martinair bashen nooit zo.. Ligt volgens mij ook gewoon aan je instelling.
    Zal wel iets typisch Hollandsch zijn om te klagen
    (maar goed - als je voor hetzelfde geld met een ruimere Amerikaanse kist kan vliegen dan zou ik het ook doen hoor!)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #9
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: 6foot6

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Snap het Martinair bashen nooit zo.. Ligt volgens mij ook gewoon aan je instelling.
    Waarvan akte! Ik ben "slechts" 1.93 maar zit natuurlijk ook het liefst lekker ruim. Danku, danku, danku, dat ik zo vaak een exit seat kreeg. Of een hele rij met zijn tweetjes, of ieder twee stoelen. Maar het lukt natuurlijk niet altijd en dan moet je niet zeuren. Toen ze nog en 747 met een upper deck hadden, mocht ik zelfs een keertje boven zitten op de terugweg uit Vancouver!

    Ben ook een groot liefhebber van de Comfort Class. heb de toeslag er graag voor over. Maar ook in de gewone, good oldfashioned Economy Class van Martinair had ik geen klachten.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •