Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 16 EersteEerste ... 513141516 LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 157

Onderwerp: Vliegen met Iberia

  1. Top | #141
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Berichten
    2

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Vraagje: iemand ervaring met het inchecken bij Iberia vanuit Miami naar Madrid (daarna doorvlucht naar Schiphol)? Op de site wordt online inchecken aangegeven, maar ik krijg iedere keer check in at airport. Bellen naar Iberia heeft als antwoord opgeleverd dit kan niet online vanuit Amerika?
    Nu zijn wij met zessen (waarvan 3 kinderen), dus zou ik het graag zsm willen vastleggen (we vliegen morgen om 16:55 USA tijd) kan dit niet anders als op het vliegveld?
    De laatste keer in Amerika was nog zonder kinderen etc., dus maakte ik me niet zo druk....

  2. Top | #142
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Weet niet of dit altijd zo is maar ook wij konden niet online inchecken voor onze vlucht MIA-MAD-AMS, dus extra vroeg naar de luchthaven gegaan om zo iig maar stoelen naast elkaar te hebben. Zelfs dat kon in eerste instantie niet meer tot we met een smoesje alsnog stoelen naast elkaar kregen.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  3. Top | #143
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Berichten
    2

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Bedankt voor je reactie. Zag 'm pas op het vliegveld gisteren. Blijkbaar lag het bij ons aan het feit dat de jongste 8 was. Op een gegeven moment konden we online inchecken per persoon behalve voor de kleinste, dat moest dus op het vliegveld (voor gebeld met de moeilijk bereikbare USA klantenservice). Overigens voor t inchecken online moeten betalen, omdat we anders allenaal apart zaten (ook de oudste 2 kinderen wilden we graag bij ons hebben) en uiteindelijk alsnog compleet andere stoelen, maar goec w bij elkaar.
    Wel een hoop ellende dat online inchecken op deze manier (de heenweg via BA/AA geen centje pijn).
    We zijn ondertussen goed in NL aangekomen.

  4. Top | #144
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Morgen vliegen wij met Iberia terug vanaf Miami naar Düsseldorf met een (krappe) overstap in Madrid. Hebben zij ook persoonlijke entertainmentschermen of alleen grote schermen in het midden?
    En eten/drinken is inbegrepen toch?

  5. Top | #145

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Al deze informatie staat gewoon op de website van Iberia.

    Ja ze hebben persoonlijke schermen en ja je krijgt op het lange stuk eten en drinken.

  6. Top | #146
    Stamgast charly's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    limburg
    Berichten
    218

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Vorig jaar op onze terugvlucht met Iberia waren er ook heel veel mensen uit elkaar geplaatst. Ook bij ons zaten er vier bij elkaar en de vijfde zat apart. Het was duidelijk dat de stewardessen erg bedreven waren in de stoelendans. Want ze wisten iedere keer weer mensen te verplaatsen om uiteindelijk heel veel mensen bij familie te plaatsen. Dit vond zowel plaats op onze vlucht van Miami naar Madrid als van Madrid naar Brussel.
    Onze blogs: 2010:www.familygoesflorida2010.blogspot.com/ 2012:http://familygoesflorida2.blogspot.com/ 2013:http://familygoesflorida2013.wordpress.com/ 2014:http://familygoesflorida2014.wordpress.com/ 2016: https://familygoesflorida2016.wordpress.com
    1987 California, 2011 Noord-Oost USA en Canada, 2015 Midwest,1993/2010/2012/2013/2014/2016 Florida

  7. Top | #147
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Wij vliegen nu met Iberia.
    Dus de heenweg vanaf Amsterdam naar Madrid.
    Ben eigenlijk een beetje nieuwsgierig naar de controle van mijn papieren op Schiphol.
    Let wel dit i.v.m. het hebben van een USA visa
    We reizen dus niet met een ESTA

  8. Top | #148

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Wat voor controle?
    Met een US Visum kan je toch gewoon reizen en dat wordt in Amsterdam niet gecontroleerd. Je gaat tenslotte pas door de paspoortcontrole in Madrid.

  9. Top | #149
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Kijk, dit is nieuw voor mij.
    Mijn ervaring, uit het grote verre verleden, is dat de eerste airliner verantwoordelijk is voor de papierwinkel tot en met het einde van de reis.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-11-17 om 21:11. Reden: q-

  10. Top | #150

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Ow zo. Sorry. Begreep je verkeerd.
    Ja die controle wordt bij check in uitgevoerd als het goed is.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •