Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 16 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 157

Onderwerp: Vliegen met Iberia

  1. Top | #111
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Met 2 keer overstappen moet toch wel makkelijk te vinden zijn. Dan moet je wel beginnen in Brussel, Bremen of Dusseldorf. Als je KLM en partners vliegt dan vlieg je van bijvoorbeeld Bremen naar Amsterdam. Van Amsterdam naar ergens in Amerika en daar stap je over op je vlucht naar Florida.

    Wil je het helemaal bont maken dan koop je een ticket naar amerika en dan ga je een rondreis maken met Southwest welke dan eindigd in Florida. Je kan dan zoveel legs maken die je zelf wil.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  2. Top | #112
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    ................In tegenstelling wat ik altijd zoek wil dit persoon niet alleen zo goedkoop mogelijk vliegen maar met zo vaak mogelijk overstappen.
    Waar raad jij mij aan te zoeken?
    ......................

    Op bijv. Kayak.nl kan je zoeken met 2+ keer overstappen.

  3. Top | #113
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Korte update: na even goed gezeurd te hebben via zowel social media als de e-mail is het Schipholtickets toch gelukt ons om te boeken op een andere vlucht. Nieuwe tijden :
    Vertrek 22.55 Miami – aankomst Madrid 13.25
    Vertrek 15.50 Madrid – aankomst Amsterdam 18.30

    Vanzelfsprekend ben ik zéér tevreden met deze oplossing, niet alleen hebben wij een verlengde vakantie maar ook nog eens een zeer acceptabele overstap.

    Ook even een ‘honorable mention’ voor de klantenservice van Schipholtickets die, met uitzondering van het eerste gesprek, zeer behulpzaam zijn geweest.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  4. Top | #114
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Wat fijn dat het zo opgelost is, en lekker laat terug
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  5. Top | #115

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Klasse
    De aanhouder wint!

  6. Top | #116
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    @ B767 Zeker, bedankt voor je hulp nog. Nu de volgende uitdaging: UScarhire vraagt €200,- meer als we de auto om 20:00 willen terugbrengen i.p.v. 14:30. Natuurlijk logisch, het tarief is veranderd. Dit ben ik alleen zeker niet van plan, ik dénk dat het bij Alamo zelf veel goedkoper kan maar dat regel ik lokaal wel. Wie had gedacht dat iemand zoveel plezier kon hebben met het regelen van allerlei zaken, het gaat gelukkig om een mooi doel: Vakantie in Florida!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  7. Top | #117
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Ik vlieg op een vrijdag in augustus terug met Iberia van Miami naar Düsseldorf met overstap in Madrid. Vluchtnummer IB6124 voor het eerste stuk. Wie weet of er persoonlijke entertainment in de stoelen zitten of moet je dit extra tegen betaling bijboeken? Ik vind het vooral belangrijk voor die lange vlucht, voor die 2,5 uur nog naar Düsseldorf minder van belang.
    Wie kan mij hierbij helpen?

  8. Top | #118

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Vlucht IB6124 is met een Airbus A340-600. (Jawel ze bestaan nog)
    Hierin heb je een persoonlijk schermpje in de stoel voor ne.

  9. Top | #119
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Vlucht IB6124 is met een Airbus A340-600. (Jawel ze bestaan nog)
    Hierin heb je een persoonlijk schermpje in de stoel voor ne.
    Fijn, dat zou erg prettig zijn !

  10. Top | #120
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    (helaas) weer een update: vanmorgen ontving ik een mailtje dat er een wijziging in ons schema had plaatsgevonden. Al vloekend opende ik het mailtje en zocht nogal driftig naar de wijziging, tevergeefs. Er is helemaal geen wijziging qua tijd, het enige dat ik kan ontdekken is dat er nu staat bij de vluchten vanuit Madrid naar Amsterdam en retour : Uitgevoerd door Aeroturismo. Vluchtnummer is gewoon IB3721 maargoed, dat kan ook code share zijn (geloof ik). Een beetje Google leert dat Aeroturismo een reisbureau in het pitoreske Maceio is. Een plaats op een paar duizend kilometer afstand in, jawel, Brazilie. Nu ziet ook Maceio er prachtig uit op Google Pictures maar ik kan mij niet voorstellen dat met Aeroturismo dit reisbureau bedoeld wordt. En hoewel mijn Spaans ongeveer even goed is als mijn Japans kan ook ik vrij vertalen dat het woord iets met luchtvaart te maken heeft. Iemand enig idee? Heb natuurlijk ook direct even gemailed naar Schipholtix maar tot op heden geen reactie.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •