Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 16 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 157

Onderwerp: Vliegen met Iberia

  1. Top | #101

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Goedkoopste staat op 631 euro?

  2. Top | #102
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Het gaat nu inderdaad om een overstap van 8 hele uren.. Ik ga na mijn werk nog even proberen te bellen met Schipholtickets om te kijken wat er mogelijk is, ook heb ik een huurauto al vastgelegd tegen een zeer gunstig tarief en die zou ik met deze tijden kunnen behouden. Indien ik nu een nieuwe huurauto zou moeten boeken kom ik óf €200 duurder uit óf 3 klasses kleiner-lager. Klinkt als een hoop negatiefs maar dat valt allemaal wel mee, je moet er wat voor over hebben om naar Florida te kunnen en wij hebben (tot nu toe dan) altijd mazzel gehad met vliegreizen. Misschien kunnen wij een deel van Madrid bezoeken om de tijd te doden maar of we daar nou zin in hebben na een nachtvlucht...Wel hoop ik dat het hierbij blijft, op de heenreis hebben we ook maar 1:10u overstaptijd op Barajas, nu schijnt dat 'te halen' te zijn maar toch. Ik zal nog even een update plaatsen als ik met Schipholtickets.nl heb gesproken.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  3. Top | #103
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Goedkoopste staat op 631 euro?
    voor 2 personen


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaFabian Bekijk Berichten
    ook heb ik een huurauto al vastgelegd tegen een zeer gunstig tarief en die zou ik met deze tijden kunnen behouden. Indien ik nu een nieuwe huurauto zou moeten boeken kom ik óf €200 duurder uit óf 3 klasses kleiner-lager.
    De tijdstippen van je huurauto maken niet zo veel uit, zolang je maar op de vastgelegde datums je auto ophaalt en inlevert.

  4. Top | #104

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Inderdaad niet goed gekeken. Excuus.
    Die prijs voor 2 personen zie ik overigens alleen maar met 2 overstappen.
    Voor 1 overstap iets duurder en voor overstappen met een normale overstapduur zie ik alleen maar nog duurder.

  5. Top | #105
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Als je op Beste klikt ipv goedkoopste en je scrollt iets naar onder krijg je 2 prima aanbiedingen (alleen jammer van de vroege terugvlucht) :

  6. Top | #106
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Bedankt voor het kijken maar de vorige keer Dusseldorf is 'redelijk' bevallen (afstand Dusseldorf-Purmerend toch nog wel behoorlijk om te rijden met een jetlag). Gisteren was het excuus van Schipholtickets dat onze vlucht was komen te vervallen en dat er diezelfde dag geen vluchten meer naar Amsterdam gingen (?). Nu is ons opgevallen dat ons vluchtnummer exact hetzelfde is gebleven.. Nu ben ik alles behalve een expert op het gebied van luchtvaart maar dit lijkt er dan toch op dat onze vlucht niet is 'komen ter vervallen'? Vaag allemaal maar het is niet anders, toch bedankt voor de hulp!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  7. Top | #107
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    ^ Als we iets verder in het Oosten van het land woonden hadden we het waarschijnlijk wel overwogen. De vroege heenvlucht betekent voor ons ook dat we een overnachting willen in de buurt van de luchthaven. Ik ben er nog steeds boos over, maar we kijken gewoon hoe we er het meest positieve uit kunnen halen. Misschien even Madrid in oid.

  8. Top | #108

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Je hebt gelijk Axel

    FloridaFabian en Roshelle, de aanhouder wint. Gewoon nog eens bellen en hopen op een andere medewerker of bellen met het 034 nummer en dan in het Engels! Gewoon kijken of je wat krijgt... niet geschoten is altijd......

  9. Top | #109
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Inderdaad niet goed gekeken. Excuus.
    Die prijs voor 2 personen zie ik overigens alleen maar met 2 overstappen.
    Voor 1 overstap iets duurder en voor overstappen met een normale overstapduur zie ik alleen maar nog duurder.

    Beetje off topic maar toch even een vraagje aan Niels.
    Ik ben aan het kijken voor iemand die in Nov naar Florida wil komen.
    In tegenstelling wat ik altijd zoek wil dit persoon niet alleen zo goedkoop mogelijk vliegen maar met zo vaak mogelijk overstappen.
    Waar raad jij mij aan te zoeken?

    Alvast dank

  10. Top | #110

    Standaard Re: Vliegen met Iberia

    Geen idee. Zo heb ik nooit gezocht.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •