Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: Hotelervaring: HI Sunspree Resort Lake Buena Vista, LBV

  1. Top | #1

    Standaard Hotelervaring: HI Sunspree Resort Lake Buena Vista, LBV

    hoi, iemand hotelervaring holiday inn sun spree resort bij lake buena vista.
    Weet iemand ook hoe duur de taxikosten van olando airport naar dit hotel kost.
    Aangezien wij (2 volwassen , 2kinderen) maar 7 nachtjes blijft vind ik auto overbodig, , bij hotel is gratis vervoer naar Disney world..
    Of is taxi kosten zo duur dat ik beter met auto kan.
    alvast bedankt voor jullie antwoord.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: hotel ervaring holiday inn sun spree resort.

    Hangt er vanaf wat je van plan bent te gaan doen.
    Als je echt alleen maar iedere dag naar de parken gaat, en ook niet naar een restaurant wil of zo, kun je eventueel zonder auto, maar realiseer je wel, dat het shuttlebusje alleen op vaste tijden gaat, je kan bv. niet tussen de middag een paar uurtje naar je hotel om lekker energie op te doen voor de avond.
    Je Hotel ligt wel gunstig, ik heb er nooit gelapen, maar wel er vlak bij.
    Maar, een auto huren voor een week is zo goedkoop, zeker al je dan de taxi van/naar airport mee verekend, en je bent zoveel mobieler als je eens wat wil doen, of boodschappen wil halen, dat ik ernstig zou overwegen om toch lekker die auto te huren !!!
    Succes, Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-08 om 09:22. Reden: full quote eruit

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    21

    Standaard

    Inmiddels zijn wij weer terug uit Lake Buena Vista en nu wil ik mijn hotelervaring toch met jullie delen. Wij hadden een kidssuite in dit hotel. Dit is ons heel goed bevallen. Er staan dan 2 wandjes in de kamer, waarachter de kinderbedden staan. Je kunt je kinderen dan gewoon op bed leggen en zelf rustig televisie kijken. In het begin natuurlijk zonder geluid. Ze worden in ieders geval niet afgeleid. Verder zat er een keukentje met een koelkastje, een magnetron en een koffiezetapparaat in. In de koelkast kon drinken en bijvoorbeeld boter in. Zo konden wij lekker op de kamer ontbijten. Op ong. 500 m afstand zat namelijk een kleine supermarkt. Het keukentje was wel aan een opknapbeurt toe, maar dat mag de pret niet drukken. De bedden werden iedere dag opgedekt en als je wilde, kreeg je iedere dag schone handdoeken. De hal van het hotel zag er heel kindvriendelijk uit. Er was een filmzaaltje, waar oa films van Sponge Bob, Disney en Harry Potter gedraaid werden. Er werden ook regelmatig andere gratis dingen georganiseerd. Vanuit het hotel reed er een gratis bus naar de Disneyparken. De eerste reed om 8.15 uur 's-morgens en de laatste om 16.00 uur. Terug naar het hotel reed de eerste bus om 13.00 uur en de laatste een uur na sluitingstijd. Ze gaven er hele goede informatie over alles, wat er in de omgeving te doen was. Het hotel is ons heel goed bevallen. Als we weer naar Florida gaan, is de kans groot, dat we weer naar dit hotel gaan.

  4. Top | #4
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard

    Leuk te lezen dat het jullie goed bevallen is. Juist om de reden die je in het begin noemt (zonder geluid) boeken wij een suite met een aparte slaapkamer. Dan kun je de kidneren naar bed leggen en TV kijken met geluid of, als je beijvoorbeeld met vrienden reist, nog gezellig wat kletsen of ene spelletje doen.

    Wij betaalden vorig jaar augustus rond de 65 dollar per nacht. Als je dit jaar rond de kerst (hoogseizoen) zou willen gaan, betaal je tussen de 100 en 130 dollar per nacht.

    Op zich betaalbaar, toch?

    MVG
    A3
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-05-10 om 06:59. Reden: samengevoegd
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: hotelervaring gevraagd: Holiday Inn-Sunspree Resort en Outrigger Beach resort

    In de herhaling dan maar. Gisterenavond (laat) had ik mijn verhaaltje klaar wil ik het verzenden, is de verbinding weer weggevallen. Dus nu maar in een word-documentje.

    Holiday Inn Sunspree Marina Cove in St. Petersburg.

    De voordelen: complex ziet er heel mooi uit als je zo komt aanrijden. Vriendelijk personeel achter de balie. Twee zwembaden en buitenbar op palen (heel gezellig ingericht).
    De nadelen: hoewel er een kaartje op de kamer stond met “Niet roken”, stonk het er verschrikkelijk naar rook. Elke keer als je binnenkwam rook je die sigarettengeur weer. Dan hadden wij ook de pech dat we verschrikkelijk luidruchtige bovenburen hadden, die het om half 3 ’s nachts nog steeds heel erg gezellig hadden. Tot om 3.00 uur de beveiliging kwam en zei dat ze veel te “loud” waren en ze stil moesten zijn. We hebben ze niet meer gehoord.
    De kamer was een stuk kleiner als in Fort Meyers. Het ontbijt viel ons niet mee. Lang wachten en een behoorlijke prijs naar verhouding wat je ervoor kreeg. Voor het volgende ontbijt zijn we naar IHOP geweest. Die beviel ons stukken beter !!

    Ik hoop dat je wat aan onze bevindingen hebt en van lieverlee ga ik ook op zoek naar verblijfplaatsen voor onze vakantie in april/mei 2008.

    Groetjes van Ien
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-08 om 09:33. Reden: deel over outrigger afgesplitst

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    48

    Standaard Re: Hotelervaring: HI Sunspree Resort Lake Buena Vista, LBV

    Nog iemand een recente ervaring?
    Zojuist gewonnen via priceline

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker flowerscaper's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    86

    Standaard Re: Hotelervaring: HI Sunspree Resort Lake Buena Vista, LBV

    Geen recente ervaring, in de periode dat het hotel nog rose wat ( uit de tijd van de opnamen van Bassie en Adriaan ) was het er top.
    Voor kinderen iedere middag spelletjes aan het zwembad, een goeie kidsclub.
    Was toen een zeer prettige ervaring.
    Locatie is top, winkeltjes / supermarkten om de hoek.
    Eventueel zelfs op loopafstand van Downtown Disney.
    Vorig jaar heb ik hier nog even rondgekeken, alhoewel het thema inmiddes iets anders is ziet het er nogsteeds keurig uit.

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Berichten
    44

    Standaard Re: Hotelervaring: HI Sunspree Resort Lake Buena Vista, LBV

    Is het een hotel gericht op kinderen/gezinnen?

    Ik heb dit hotel ook geboekt namelijk, maar de reviews op tripadvisor zijn zo slecht de laatste maanden dat ik m'n reisorganisatie heb gevraagd om een ander hotel te boeken.

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker yohn's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    015
    Berichten
    65

    Standaard Re: Hotelervaring: HI Sunspree Resort Lake Buena Vista, LBV

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flowerscaper Bekijk Berichten
    Geen recente ervaring, in de periode dat het hotel nog rose wat ( uit de tijd van de opnamen van Bassie en Adriaan )
    We rijden er dagelijks langs het ziet er aan de buitenkant niet echt geweldig uit, dat komt door een grote renovatie die aan de gang is. (de hele voorpui is gesloopt)

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Berichten
    44

    Standaard Re: Hotelervaring: HI Sunspree Resort Lake Buena Vista, LBV

    Dan hoop ik echt dat ik om kan boeken, want dat vind ik echt onacceptabel.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-07-10 om 12:47. Reden: fqe



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •