Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 94

Onderwerp: Fort Myers (Beach)

  1. Top | #41

    Standaard Re: Fort Myers

    Wij zijn net terug van een rondreis door Florida en wij vonden Sanibel en Fort Myers niet bijzonder. Vandaar dat we toch zijn doorgereden naar Clearwater Beach, waar we 3 nachten in Days Inn zijn gebleven zodat we een bezoek konden brengen aan St. Petersburg en het mooiste strand nl. Caladesi eiland hebben bezocht. Erg genoten.

  2. Top | #42
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Vanuit Ft. Myers naar de Everglades?

    We zijn bezig om de planning te maken.

    Nu heb ik dus een vraag; is het mogelijk om vanuit Fort Meyers een dagje naar de Everglades te gaan? We zijn met 2 kleine kids, dus wandelen gaat niet lukken, maar bijv. wel krokodillen kijken etc of event. een boottrip. Zitten we dan aan de goede kant of moet je dan weer terugrijden naar Florida City?

  3. Top | #43
    Vaste Bezoeker SjonnieM's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    In de buurt van Amsterdam
    Berichten
    54

    Standaard Re: Vanuit Ft. Myers naar de Everglades?

    Wat mij betreft gaat het prima, je moet alleen geen hekel hebben aan autorijden.
    Wij zijn van de Everglades naar Ft. Myers gegaan en dat was een autorit van ong. 2 uur (stevige regenbuien gehad onderweg, dus rustig gereden). Wij hebben een bootrit gemaakt bij Everglades Safaripark en een stukje op het "park" gewandeld en een "Alligator show/les" gezien en dat is prima in een dagje te doen. Ik gok zo dat we ong. 3 a 4 uurtjes op het park zijn geweest. Mocht je een ritje gaan maken raadt ik je aan om fatsoenlijke oordopjes mee te nemen, zeker voor je kids. :idea: Wij hadden ze niet en kregen een stukje papier wat we in onze oren konden proppen en dat was echt nodig, die boten maken behoorlijk wat herrie.

    Veel plezier met plannen.
    Groetjes.

  4. Top | #44
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vanuit Ft. Myers naar de Everglades?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SjonnieM Bekijk Berichten
    Mocht je een ritje gaan maken raadt ik je aan om fatsoenlijke oordopjes mee te nemen, zeker voor je kids. :idea: Wij hadden ze niet en kregen een stukje papier wat we in onze oren konden proppen en dat was echt nodig, die boten maken behoorlijk wat herrie.
    Wel een prutboot dan Wij kregen gewoon een fatsoenlijke gehoorbescherming, type hoofdtelefoon. En die heb je echt wel nodig!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker SjonnieM's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    In de buurt van Amsterdam
    Berichten
    54

    Standaard Re: Vanuit Ft. Myers naar de Everglades?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Wel een prutboot dan Wij kregen gewoon een fatsoenlijke gehoorbescherming, type hoofdtelefoon. En die heb je echt wel nodig!

    Met de boot was helemaal niets mis hoor (behalve de herrie, maar dat schijnt zo te horen). Was dat ook bij Everglades Safari Park of een ander? Ik heb dit park gekozen n.a.v. berichten op dit forum dus ik dacht dat moet wel goed zijn..:wink:

  6. Top | #46
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    16

    Standaard Re: Fort Myers en Everglades

    Hoi, wij zijn ook net terug en hebben de everglades gedaan toen we vanuit Ft. Meijers (Outrigger Beach hotel) naar Duck Key gingen. Wij hebben voorbij Naples een airboat tour gedaan bij Doug's Airboats, er staan er daar al meerdere aangegeven langs de weg maar deze beviel prima, er kunnen daar max. zes mensen mee. Daarna wilden we nog langs het visitors centre, maar vanwege de heftige regenval zijn we toen maar doorgereden. In ieder geval wel een aantal flinke alligators gezien vlakbij en een brutale pelikaan die op de boot kwam zitten en zo dichtbij zat dat we hem konden aanraken (maar niet hebben gedaan, ze hebben wel een hele grote snavel..)
    Veel plezier in ieder geval, en idd is Ft. Meijers zelf niet zo bijzonder, maar wij zijn er maar een nacht geweest en vonden het ook wel lekker om even in het zeer warme zeewater te dobberen en wat te lezen op het strand voor het hotel) groetjes, Carla

  7. Top | #47
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    23

    Standaard Re: Fort Myers en Everglades

    Wij vonder Fort Myers Beach wel leuk. Mooi strand en van daaruit kan je makkelijk een dagje naar Sanibel Island en Naples. Is hooguit een uurtje rijden. Ook hebben wij `s avonds een sunset cruise gedaan en dolfijnen van dichtbij gezien. Voor de paar dagen dat je er bent is er genoeg te doen en zal je je zeker vermaken. Geniet van je vakantie. De Everglades zou ik bezoeken als je naar Key Largo gaat. Wij hebben dat gedaan toen we van Fort Myers Beach naar Key West gingen en dat is een stuk verder rijden dan Key Largo. Wij hadden genoeg tijd om het Everglades Safari park te bekijken en om daar een airboottocht te doen.Zeker doen als je er bent. Vanuit Fort Myers Beach is het Everglades Safari Park een paar kilometer voorbij Shark Valley

  8. Top | #48

    Standaard Re: Fort Myers en Everglades

    Hey !
    Wij vonden Fort Myers (Sanibel Island) en de Everglades een hoogtepunt van onze vakantie.

    Ik weet niet of je nog tips nodig hebt op dit onderwerp, maar wij hebben het als volgt gedaan.

    Voor Fort Myers:
    - Dagtochtje naar Sanibel Island.
    * Route door het mangrove-bos
    * lekker hangen op het strand
    * doorrijden naar Captiva (weet wij niet gedaan hebben...)
    - 's avonds eten in Fort Myers en zonsondergang kijken

    Fort Myers - Key Largo ( mijn favoriete dag van mijn hele vakantie!)
    * Stop voor een airboat-tocht. Een enorme aanrader in Everglades City en op de weg van Fort Myers naar Key Largo
    * Stop in Shark Valley. Neem de tram en geniet van de leuke tour waar je heel veel leert van de ecosystemen en heel veel alligators ziet. Echt heel mooi en leuk.

    Voor Key Largo:
    - wij hebben vanaf Key Largo de volgende dag nog een uurtje terug gereden om een dagje de Everglades te bezoeken via de ingang bij Homestead. Ook leuk.

    Wij vonden deze combinatie's super. Niet veel te vol, maar ook niet onnodig lang overal!

    http://www.bonbasreizen.bonbonvoetba...orida/Live.htm Vanaf dag 11 is ons Fort Myers gedeelte!

    Hoop dat je er nog iets aan hebt!

    groeten Bonnie

  9. Top | #49
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Fort Myers en Everglades

    Ik vond Fort Myers ook helemaal geweldig!
    Wij zaten in het Outrigger Beach Hotel een simpel maar goed hotel midden op het strand.
    Heerlijk zonnen en idd ook de dolfijnentour gedaan!!
    Was super om deze beesten in het wild te zien!
    Maar smaken verschillen he

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Fort Myers

    Wij hebben er ondertussen een week doorgebracht maar vond het eigenlijk toch te lang. 3 a 4 dagen zou voor ons lang genoeg zijn geweest. Maar we hebben wel heerlijk aan het strand kunnen liggen al hebben we ook wel een aantal keren regen gehad.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •