Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 94

Onderwerp: Fort Myers (Beach)

  1. Top | #21
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Fort Myers leuk voor 2 dagen??


  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    23

    Standaard Re: Fort Myers leuk voor 2 dagen??

    Ik heb het even voor je opgezocht. Het heet Good Time Tours en het is kleinschalig en zeer de moeite waard. Wij waren maar met zijn vijven. De gids wist veel te vertellen en ook op een leuke manier. ze hebben niet echt een kantoor voor zover ik mij herriner. Er stond een reclameplaat van ze op de steiger waar ze vandaan vertrekken. Het is bij een restaurant. Dit is het adres wat op het foldertje staat Located at Fish Tale Marine, 7225 Estero Blvd. Tel. 239 218 8014. Wij hebben de sunset cruise gedaan. Dat was destijds (2006) 15 dollar per persoon en 10 dollar voor kinderen. Zeker doen als je in de gelegenheid bent. Ik heb via google nog hun website gevonden http://www.goodtimecharter.com/ Ik heb ook nog een kaartje gevonden voor d elocatie. ze zitetn bij de verrekijker. Er is daar een grote bootopslag en als ik mij goed herriner een klein winkelcentrum. Achter het winkelcentrum zit een restaurant (Fish House restaurant heette het volgens mij) en bij de steiger daar vertrekken ze. http://www.tripadvisor.com/LocalMaps...ours-Area.html
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-03-08 om 03:50.

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Wijchen
    Berichten
    66

    Standaard Re: Fort Myers leuk voor 2 dagen??

    Hallo Patrick,

    Hartelijk bedankt voor je informatie. Dat ziet er inderdaad erg leuk uit.
    We hadden inmiddels ook nog een organisatie gevonden die boottochten organiseerd vanuit Fort Myers nl. The Beachcomber. We gaan eens kijken welke ons het leukste lijkt.

    Nogmaals hartelijk bedankt. Fijn dat je het voor ons opgezocht hebt.

    We laten nog wel horen welke het geworden is.
    We zullen hier ook wel wat reisverslagen plaatsen als we daar zijn.

    Groetjes,

    Corrine
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-03-08 om 03:50.

  4. Top | #24
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Fort Myers leuk voor 2 dagen??

    hoelang is het rijden van fort myer naar Naples??

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Berichten
    25

    Standaard Re: Fort Myers leuk voor 2 dagen??

    Ook wij zijn van plan vanuit Key West via de westkust naar Orlando te rijden. In eerste instantie wilden we daar twee plaatsen aandoen, te weten Naples en Clearwater, allebei 2 nachten, maar daar komen we nu van terug. We willen eigenlijk nu drie nachten in één plaats aan de westkust blijven. Maar welke: Naples? Clearwater? Fort Meyers?
    Ik heb begrepen dat Clearwater momenteel gerenoveerd wordt, dus dachten we aan Naples, maar van daaruit is weer een flink eind naar Orlando. Dus Fort Meyers klinkt opeens wat aantrekkelijker, zeker als ik bovenstaande tips allemaal lees.

  6. Top | #26
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Fort Myers leuk voor 2 dagen??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilssse Bekijk Berichten
    hoelang is het rijden van fort myer naar Naples??
    Dat ligt eraan vanuit waar in Ft. Myers en waarheen in Naples. In Ft. Myers zelf zul je waarschijnlijk nooit verblijven, eerder in Ft. Myers Beach of op één van de mooie eilanden voor de kust (Sanibel, Captiva, Pine). En in Naples ... da's ook een ruim begrip. Loopt grofweg zo'n beetje van Bonita Springs tot aan Marco Island.

    Maar afhankelijk van waarvandaan en waarheen zul je grofweg tussen de drie en zeven kwartier onderweg zijn.

    Je kunt dit trouwens ook gemakkelijk zelf opzoeken: http://maps.google.nl

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker roanne's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    43

    Standaard Re: Fort Myers leuk voor 2 dagen??

    Nog even een gekke vraag van mijn kant....mijn man is gauw zeeziek(zelfs op een waterfiets :-\") is zo'n tocht/cruise dan een beetje te doen? want hij lijkt me echt gaaf! Wie oh wie weet het?

    groetjes, roanne

  8. Top | #28
    Regelmatige Bezoeker RoRo's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Berichten
    19

    Standaard Re: Fort Myers leuk voor 2 dagen??

    :lol: Zelfs op een waterfiets... Ik zou het niet zeker weten, maar zo'n boot lijkt me wel al wat stabieler dan een waterfiets...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-04-08 om 19:09. Reden: full quote eruit

  9. Top | #29
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Fort Myers leuk voor 2 dagen??

    De link naar goodtimecharter werkt niet. Je krijgt een algemene site over bootjes:???althans IK krijg dat!!)

  10. Top | #30
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    9

    Standaard Fort Myers en Everglades

    Hallo allemaal,

    Wij gaan in augustus naar Florida en nu gaan we ook 2 nachten naar Fort Myers en 3 nachten naar Key Largo. Nu heb ik een paar vraagjes:

    Is het het beste om naar de Everglades te gaan als we richting Key Largo reizen of kan ik beter 1 dag van Fort Myers naar de Everglades gaan en weer terug.

    Dan wat is nog meer te doen bij Fort Myers of moeten we zeker bezoeken.

    En welk deel van de Everglades moeten we zeker gaan bekijken. Of welke route moeten we zeker gaan wandelen daar. Ook willen we een tocht maken met zo een airboot wat is dan de beste maatschappij om heen te gaan. En is de Gatorland ook iets bij de Everglades waar we heen moeten gaan.

    ALvast bedankt voor de informatie en voor de mensen die nog moeten gaan een fijne vakantie



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •