Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 10 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 94

Onderwerp: Fort Myers (Beach)

  1. Top | #51

    Standaard Re: Fort Myers en Everglades

    Ik vind FT Myers Beach geweldig!
    Ga ieder jaar behalve naar Orlando ook een dag of 5 naar the Outrigger Beach resort een goed hotel met een fantastische sfeer op het zonnedek met live muziek, tiki bar, prachtig wit strand en genieten van de ondergaande zon!
    Het centrum van FT Myers Beach is ook zeer relaxt en gezellig.
    Je kunt vanuit FT Myers prima de everglades in.
    Er zijn twee outlet centers de Miromar en de Tanger Outlet waar je naar harte lust kunt shoppen.
    Verder is er een soort winkelcentra "coconutpoint" waar ook een Disney store zit met veel outlet artikelen maar ook een Old Navy, Ross,Starbuck ect.
    Dit is ongeveer 20 minuutjes rijden vanaf FT Myers Beach.
    Je kunt je prima vermaken in FT myers en een dag op het strand is ook altijd heerlijk!
    Maar goed het is net wat je zelf leuk vind, ieder heeft natuurlijk zijn eigen voorkeuren.
    In ieder geval heel veel plezier in Florida!!!

  2. Top | #52

    Standaard Wat is er allemaal te doen in Ft Myers?

    Hallo
    Wie weet wat er zoal te doen is in fort myers
    Hoe zijn de stranden? Is er veel winkelgelegenheid zoals een grote supermarkt.
    Weet niet wat ons te wachten staat ben vorig jaar in miami geweest dus weet niet of fort myers veel anders is.
    Verder hebben wij een auto gehuurd is het goed te doen om vanuit fort myers naar bepaalde plaatsen te gaan zoals Miami.Orlando,Sarasota,?
    Welke plaatsen kunnen nog aangeraden worden die in de buurt liggen bij Fort myers.
    Ik hoop dat iemand mij hierop antwoord kan geven en mij eventueel wat tips kan geven wij vertrekken over 3 weken.
    Alvast bedankt groetjes Karin

  3. Top | #53
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: wat te doen in fort myers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cwkesselaer Bekijk Berichten
    Ik hoop dat iemand mij hierop antwoord kan geven en mij eventueel wat tips kan geven wij vertrekken over 3 weken.
    Alvast bedankt groetjes Karin
    Hi Karin,

    Ik zie dat je nieuw bent op dit vrolijke Forum. Van harte welkom, je bent hier aan het juiste adres voor allerhande informatie over Florida. Over veel onderwerpen is al het een en ander geschreven. Zo ook over Fort Myers. Klik maar eens op deze link. http://floridaforum.nl/showthread.ph...ght=fort+myers

    De beste tip die je hier kunt krijgen is "gebruik de zoekfunctie". Zeker voor je een nieuw topic opent. En lees ook eens wat reisverslagen van forumleden. Er gaat een wereld voor je open. Voor wat betreft de afstanden tussen de steden; probeer Google Earth eens. Voor je vertrekt zou ik dat zeker doen, dan heb je zelf een beeld van de afstand tussen Fort Myers en Miami of Orlando.

    Veel Forumleden maken een vakantieplanning en publiceren die op het Forum met de vraag of andere leden nog suggesties hebben. In jouw geval zou ik dat zeker doen, je zult zien dat je dan waardevolle tips krijgt. Maar eerst zelf aan de bak, veel plezier en succes met de voorbereidingen!.



  4. Top | #54
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    26

    Standaard Re: Wat is er allemaal te doen in Ft Myers?

    Wij zijn vanuit Fort Mijers naar Sanibel Island gegaan. Strand bij Fort Mijers is groot.
    Richting Sanibel Island heb je een outlet mall en daar tegenover een supermarkt.
    Tussen Fort Mijers en Naples heb je Miromar outlet. Deze is de moeite waard.

  5. Top | #55
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Fort Myers

    Hallo wij zijn in het outrigger beach hotel aangekomen

    ik heb ooit op het forum gelezen waar je hier lekker kunt eten in de buurt, maar kan het niet meer vinden, iemand een idee?

    groetjes sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  6. Top | #56
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Fort Myers

    gelukkig hebben we zelf wat gevonden hier inde omgeving ......................

    groetjes syl
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  7. Top | #57
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    oosterhout ( nb)
    Berichten
    8

    Standaard Re: Fort Myers

    Ja fort Myers. Wij zijn ( mijn zoon en ik) doorgereden naar Fort Myer Beach. geweldig , mooi strand een lange pier in de Golf van Mexico waar je fantastich vanaf de pier kan en mag vissen.(gratis). mooi plaatsje waar het heerlijk veroeven is ook vanaf een terrasje.Wij hebben daar in een Motelletje gezeten voor $39,- per nacht(zonder tax)Het SUN RAN village motel.Ongeveer 5 km van het centrum af.

  8. Top | #58
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard Re: Fort Myers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suskenl Bekijk Berichten
    Wij hebben daar in een Motelletje gezeten voor $39,- per nacht(zonder tax)Het SUN RAN village motel.Ongeveer 5 km van het centrum af.
    Via wat heb je daar geboekt? Het lijkt me wel wat...

  9. Top | #59
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Fort Myers

    In Fort Myers moet je, zoals bij veel Amerikaanse steden, net even weten waar de mooie plekjes te vinden zijn. Niet alle vakantieboekjes wisten de mooie plekjes te vinden, kwamen we achter.

    Wij zijn net terug uit Fort Myers en hebben ons weer uitstekend vermaakt. Een aantal goede tips zijn al gegeven, niet te missen zijn;

    - Fort Myers beach
    - Six Mile Cypress Cove Slough Preserve (natuur midden in de stad, veel schilpadden en aligators te zien)
    - Four Mile Cove Ecological Preserve in Cape Coral (boardwalk door mangrovebos, dolfijnen te zien met een beetje geluk)
    - Fort Myers historic downtown
    - Miramar outlet shopping (net buiten de stad)
    - Sanibel/Captiva (fantastische witte stranden en een mooi natuurpark waar je volop flamingo's, zeekoeien, pelikanen en andere dieren kan spotten)

    Al met al veel te doen in en om Fort Myers!

  10. Top | #60
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Sunset cruise Ft. Myers Beach

    Hallo allemaal,

    Nog twee en halve week, en dan gaan we eindelijk onze eerste reis naar Florida maken....!! We verblijven dan ook een nacht op Sanibel Island, en twee nachten in Fort Myers Beach (outrigger beach).
    Ik heb op het forum al eens gelezen dat je daar een sunset cruise kan maken. Kan iemand mij daar een adresje van geven?
    Het lijkt me heel leuk om dat te gaan doen!

    Groetjes, Ingrid



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •