Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 10 EersteEerste ... 678910 LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 94

Onderwerp: Fort Myers (Beach)

  1. Top | #71
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    16

    Standaard Re: Things to do Frt Myers/Frt Lauderdale..?

    hallo allemaal!

    Ondertussen zijn we alweer terug!
    Bij ons was het weer ook wat minder, maar nog warm genoeg!
    Hebben uiteindelikj geshopt in sawgrass mills en een dagje gerelaxed in de wilde golven en bij het zwembad!!
    Bedankt nog voor de tips!

    Fort Myers hebben we nog veel dolfijnen gespot en ook gewinkeld.
    Kilwins lag idd in Ft Myers en in Ft Lauderdale, ergg lekker!!!
    Erg gezellig plekje daar bij de pier!!

    Helaas is de vakantie alweer voorbij!

    Groetjes, Kim

  2. Top | #72

    Standaard Sarasota of Fort Myers

    Wij willen 14 dagen Orlando doen en dan nog 5 dagen naar Sarasota of Fort Meyers... maar weten niet precies welke plaats. Welke zouden jullie doen en hebben jullie tips....

  3. Top | #73
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Sarasota of Fort Meyers

    In '93, dus al lang geleden, ben ik enkele dagen in Fort Myers geweest.
    In '08 was Lido Key, een eilandje voor Sarasota, aan de beurt.
    Als je van kunst houdt, moet je zeker naar Sarasota gaan.

    Beide hebben schitterende stranden. Het is moeilijk te verklaren, maar op de één of andere manier gaat mijn voorkeur uit naar Fort Myers. Ik voelde me daar echt ondergedompeld worden in een Zuiderse sfeer, alsof je je in de Caribbean waant.

    Heel waarschijnlijk zal ik wel niet verder dan mijn neus gekeken hebben, maar een goed betaalbaar restaurant was in Fort Myers aanzienlijk makkelijker te vinden.
    Ik heb toen in FM Beach heerlijk gegeten vanop een verhoogd terras kijkend naar de Golf.

    Maar nu lijkt het wel of ik Sarasota niet interessant vond, integendeel. De 4 dagen aldaar hebben we doorgebracht in Helmsley Sandcastle hotel op het eilandje Lido Key.
    Prachtig gelegen aan het spierwitte strand. Indien je kiest voor dit hotel, zou ik altijd opteren voor zeezicht.

    Of ik je hier nu mee geholpen betwijfel ik, want daar zijn nog zo vele leuke plaatsjes aan de Golf, zoals Naples, Sanibel (nabij FM), Clearwater Beach, St Petersburg Beach, Treasure Island, Marco Island,....:-#:-#
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  4. Top | #74
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Sarasota of Fort Myers

    Je zou natuurlijk ook beide plaatsen kunnen bezoeken, 2 en 3 nachten, gaan wij ook doen komende meivakantie!! We konden nl. ook niet kiezen en beide plaatsen en omgeving zijn zeker de moeite waard...

  5. Top | #75
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Sarasota of Fort Myers

    De keus is best wel moeilijk ik zou voor beide gaan

    marijke8

  6. Top | #76
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Holland
    Berichten
    63

    Standaard Re: Sarasota of Fort Myers

    Afgelopen oktober in ft. Myers beach geweest en dat is heel goed bevallen. Aantal jaartjes geleden ook in Sarasota geweest een paar dagen en dat is ook goed bevallen ... moeilijke beslissing ;-) Misschien is voor een paar nachten in beide plaatsen gaan inderdaad wel de beste optie.

    2011: Florida http://www.flo2011.blogspot.com/
    2010: New York 2x
    2009: Florida http://2009amerika.blogspot.com/

  7. Top | #77
    Stamgast mineke's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    ilpendam
    Berichten
    246

    Standaard Re: Sarasota of Fort Myers

    Ik sluit me graag aan met de voorstellen van Marijke8 en Nita, zowel Ft.Myers als Sarasota zijn de moeite waard om heen te gaan, wij zijn net terug van ons verblijf in Sarasota, wij hebben 7 dagen in The Helmsley Sandcastle gezeten en we hebben weer genoten.

  8. Top | #78
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    45

    Standaard Re: Sarasota of Fort Myers

    Ik zou iets korter naar Orlando gaan en beide plaatsen aandoen. Stranden zijn mooi (beide) Ft Myers is een grotere plaats. Ft Myers Beach is leuk en Ft Myers zelf een beetje verpouperd her en der. Kies dus een verblijf in Ft Myers Beach.

    Als je ook wilt Outletshoppen doe dan beiden aan want de Outlets zijn minder op toeristen gericht dan in orlando en overwegend GOEDKOPER.

    Ten slotte als je met een grote maatschappij vliegt kom dan binnen op Orlando en vetrek weer van RSW FT Myers. Scheelt je 3 uur rijden en kost (vrijwel) niets extra!

  9. Top | #79
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Berichten
    29

    Standaard

    Leuk plekje dat Fort Myers beach. Wij zijn er maar 1 avondje geweest maar ik vond de sfeer erg leuk. Lekker gegeten in een restaurantje naast de pier met best goede live muziek terwijl we van de zonsondergang genoten

    Andere tip voor de golf van Mexico: ga naar het honkballen bij de tampa bay rays. Wij gingen op een zondagmiddag. Een echt familie-uitje en zo leuk om die typisch amerikaanse sfeer mee te beleven. Was een hoogtepunt van ons floridaverblijf
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 05-09-11 om 21:57. Reden: 1+1

  10. Top | #80
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Boottocht Fort Myers: Sunset ride of Goodtime charter

    Wij willen volgend jaar een boottocht maken vanaf Fort Myers. Bij voorkeur een prive tocht om dolfijnen te spotten, manatees te zien en schelpen te zoeken.
    Via het internet kom ik terecht bij www.sunsetride.com en www.goodtimecharter.com

    Heeft iemand ervaringen met een van deze bedrijven (of beiden)?
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •