Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 94

Onderwerp: Fort Myers (Beach)

  1. Top | #81
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Boottocht maken vanaf Fort Myers. Ervaring met Sunset ride of Goodtime charter?

    Jeetje, veel gelezen maar schijnbaar niemand heeft ervaring met deze bedrijven ;D

    Ik gok wel op de leuke website en laat jullie tzt weten hoe het was !
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  2. Top | #82
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Boottocht maken vanaf Fort Myers. Ervaring met Sunset ride of Goodtime charter?

    Als je geweest bent laat je iets weten?
    Het lijkt ons ook leuk maar ik zou graag weten hoe en wat en speciaal of ik Primatourtrjes nodig heb. :smile:
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  3. Top | #83
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Boottocht maken vanaf Fort Myers. Ervaring met Sunset ride of Goodtime charter?

    Dat zal ik doen Tinkerbell ! Voor wat betreft de Primatour; ik ben daar ook huiverig voor en stop zeker een pakje in mijn koffer ;D
    Ik heb mij voorgenomen om net te doen alsof ik het varen heel erg leuk vind (zo iets als toen ik nog "jong" was , nog geen kinderen had gekregen en alles in mijn lichaam nog op de plaats lag waar het oorspronkelijk hoort te liggen !)
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  4. Top | #84

    Standaard Re: Fort Myers (Beach)

    Afgelopen mei 6 dagen in Fort Myers Beach gebivakkeerd in appartement aant strand, geweldig! Ontzettend relaxed. Ga eens spareribs eten bij Nervous Nelly, je eet je vingers er bij op.

  5. Top | #85
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Fort Myers (Beach)

    Wij zijn deze zomer 2 weken in Cape Coral geweest, waarbij we ook Ft Myers Beach aangedaan hebben, je kan er goed jetskieën, maar vergeet zeker Sanibel en Captiva aan te doen, zeker even mooi.

  6. Top | #86
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    66

    Standaard Re: Fort Myers (Beach)

    Wij verblijven altijd in Cape Coral, wij huren hier altijd een huis met een boot. www.villaazurro.com.
    De mooiste plekjes in de buurt zijn inderdaad Sanibel en Captiva. Op Sanibel zijn er veel fietspaden en kan je heel lekker fietsen (je kan er fietsen en segways huren). Ook leuk om met de boot te bereiken (wat wij altijd doen).
    Captiva is eveneens prachtig. Op beide eilandjes zijn er leuke restaurantjes met live-muziek. Op Captiva heb je de Bubble room, leuk restaurantje om met de kinderen naar toe te gaan (eigenlijk is hun taart hun specialiteit). Je vind er brocante en antiek speelgoed uitgestald over het hele restaurant. De muziek is van de jaren 30. http://bubbleroomrestaurant.com/ Op North Captiva zie je nog goed de sporen van Hurricane Charlie. Op Sanibel ga je voor de mooiste zonsondergang in de Gulf van Mexico naar The Mucky Duck. Op Sanibel en Captiva vind je geen hoogbouw. Het hoogste gebouw is niet hoger dan de grootste palmboom...Je vind er ook enkele openbare barbecues aan het strand vlak bij de brug.
    Naples is dan weer het Knokke van Florida. Heel mooi ook met vele lekkere restaurants waaronder het bekende Tommy Bahama restaurant, dicht bij de pier. "Mooi" volk ook die hier rondloopt.
    Fort Myers is heel groot en heeft inderdaad wat verloederde buurten. In Fort Myers Beach heerst er s'avonds een gezellige sfeer met straatartiesten. Er is dikwijls live-muziek vooral op zondag als de locals naar het strand komen. Dan ligt het vol met bootjes voor de kust met veel muziek. Heel veel jongeren ook. Je kan er een jet ski huren of parasailen.
    Op sommige weekends is er in Downtown Fort Myers een soort van muziekfestival. Veel live bandjes zijn hier dan aanwezig. Er zijn ook een aantal mooie art gallerys. Verder is het Edison museum in Fort Myers de moeite waard om te bezoeken.

  7. Top | #87
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    2

    Standaard Re: Boottocht maken vanaf Fort Myers. Ervaring met Sunset ride of Goodtime charter?

    Wij zijn vorig jaar met Goodtimecharters geweest. Relaxed, goede en goed gehumeurde schipper, hele goede service. Zeker de champagne-cruise is erg leuk en voor het geval dat je denkt dat je niet genoeg hebt, mag je ook je eigen drank meenemen. Wij vonden het heerlijk en gaan volgend jaar weer.

  8. Top | #88
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Boottocht maken vanaf Fort Myers. Ervaring met Sunset ride of Goodtime charter?

    Dank je wel bvw ! Hebben jullie bij Goodtimecharters een prive toch gehouden? Kan je mij daar iets meer over vertellen? De info op de website van Sunsetride is duidelijker dan op de website van Goodtimecharters. Ik heb het idee dat ik bij Goodtimecharters een keuze moet maken terwijl bij Sunsetride het een duidelijk programma is. Wij willen graag dolfijnen zien, schelpen zoeken op een eiland en als het kan wat anders wildlife tegenkomen (zeearend, schildpadden, manatees).
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  9. Top | #89
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Fort Myers (Beach)


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #90
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Fort Myers (Beach)

    Misschien is Lovers Key State park ook wat, vorig jaar een kano gehuurd en we kregen bezoek van een stuk of vier manatees echt heel leuk, je kan ook fietsen huren of met een treintje richting strand, wij zijn niet lang aan het strand gebleven omdat we geen echte strandmensen zijn maar er je kan er picknicken en heerlijk zwemmen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •