Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 8910
Resultaten 91 tot 94 van de 94

Onderwerp: Fort Myers (Beach)

  1. Top | #91
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Fort Myers (Beach)

    hoihoi, binnen enkele weekjes is het zover en voor 1 avondje hebben we ook een 'tussenstophotel' in Bonita springs en zouden we graag de avond door brengen in Fort Myers( een half uurtje verderop) gewoon iets lekkers eten, genieten van de sunset. Nu lijkt na wat googelen Times Square daarvoor de ideale plaats in Fort Myers, maar waar kunnen we hier het beste parkeren? Google wijst me naar Matanzas bridge pass (2$ per uur, onbeperkt aantal uren dat je wagen er mag staan) , maar dit is wel een 5tal minuten wandelen naar de pier. Weet iemand uit ervaring nog een goede parking die dichterbij is? groetjes!

  2. Top | #92
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Fort Myers (Beach)

    Er is genoeg te doen in Fort Myers + omgeving. Lees maar: http://fortmyers.floridaweekly.com/n...2C_where_to_go

    Check altijd even de Fort Myers editie van Florida weekly als je die kant op gaat: http://fortmyers.floridaweekly.com/


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #93
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Fort Myers (Beach)

    Parkeren nabij het centrum - tenminste minder dan 5 minuten lopen wat je aangaf - is lastig in Ft Myers Beach.
    Een aanbeveling is om te eten bij Yucatan Bar - daar de auto nabij parkeren en na het eten even op te lopen naar Times Square - ijsje eten - terug lopen en je avond is weer vol ;-)
    Je kan hier lekker eten en heeft een leuke sfeer > zie onze ervaring daar... http://www.florida-usa-2013.blogspot...ers-beach.html
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  4. Top | #94

    Standaard Re: Fort Myers (Beach)

    In november heb ik 1 overnachting geboekt in Fort Myers.
    Ik wil daar graag dolfijnen spotten met Good time charters en een natuurwandeling maken, de Six miles cypress slough preserve.
    Op de terugweg misschien nog in Naples naar de Naples Zoo of Bird Gardens.
    Iemand ervaring met deze attracties of zijn er leukere dingen te doen in de buurt?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •