Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 10 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 94

Onderwerp: Fort Myers (Beach)

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    14

    Standaard Fort Myers (Beach)

    Niet zo verandelijker dan een mens. Zouden we eerst twee weken in Orlando gaan doorbrengen in juli 2005, gaan we nu toch van Miami, via de Keys, langs Fort Meyers naar Orlando trekken. Ik zou wel een paar dagen in Fort Myers willen blijven, in The Outrigger Beach, want het lijkt mij een leuk hotel, lekker aan het strand maar wat is daar nog meer te beleven in de buurt. Wie kan mij helpen ????
    Gr. Jennie
    Bekijk onze vakanties, foto's en verhalen..... http://vakantiesedenjennie.webs.com

  2. Top | #2
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Wij zijn op het eiland Sanibel en Pineland geweest, is erg leuk!
    Tour er maar eens rond met je huurauto, het doet er erg tropisch aan...

    Wat verder weg is St.Petersburg waar het Salvador Dali museum gelegen is (zelf ben ik nl. een fan van Dali). :idea:

    PS: op mijn site staat nog een foto van het pittoreske post kantoor van Pineland.

    Suc6,

    René

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    14

    Standaard Thanks !

    Sanibel ben ik ook een keer geweest en daar gaan we zeker terug. Pineland ken ik niet dus gaan we daar ook eens kijken. Bedankt !
    Jennie
    Bekijk onze vakanties, foto's en verhalen..... http://vakantiesedenjennie.webs.com

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Fort Myers

    wij zijn vorig jaar onze trip in Ft. Myers Beach begonnen.Hebben via www.vrbo.com een erg fijn huisje gehuurd ($295 per week, nu $400 per week met zwembad). Sanibel Island is leuk, Captiva (ligt eraan vast) is mooier, helemaal doorrijden naar het einde van het eiland en dan schelpen zoeken. Verder is er niet zoveel te doen, je kunt rondvaarten maken en eilandjes bezoeken, ga niet naar Marco Island, is helemaal volgebouwd met condo's en nauwelijks public beaches. Verder kun je naar de Everglades of een indianenreservaat bezoeken. Persoonlijk vind ik de Tampa/Petersburg-area veel leuker, dus daar gaan we dit jaar weer naar toe!

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    14

    Standaard Leuk

    :wink: Op deze manier kun je je reis steeds meer invullen. Vandaag heb ik geboekt dus het staat in ieder geval vast. Bedankt voor je tips. wij zijn al eerder in St. Pete Beach geweest enhebben het daar wel een beetje gezien, maar natuurlijk wel veel plezier daar.
    groetjes,Jennie :lol:
    Bekijk onze vakanties, foto's en verhalen..... http://vakantiesedenjennie.webs.com

  6. Top | #6
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    Jennie,
    vergeet de Edison home tour niet. Als je houdt van techniek tenminste. Zoniet dan is het uitstapje toch de moeite waard door het mooie huis en dito tuin van de legendarische uitvinder.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  7. Top | #7
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Heej Jennie,

    Wij vonden Edison niet zoooo byzonder, sorry Ekkie, best leuk om even snel doorheen te lopen, maar de hele tour duurde wel lang, gaap, gaap. De hal erna met idd alle uitvindingen, zoveel dat wil je niet weten, was ontzettend koud dat we erdoor gerend zijn en weer gauw naar buiten zijn gegaan. Al met al, best aardig voor een paar uurtjes.......
    Nog maar 3 en een halve maand Jen, wat gaat het toch snel he???

    Groetjes Petra

  8. Top | #8
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik denk dat zoiets er ook erg van houd od je wel of niet technisch bent geinteresseerd. Ik kom bv. in Epcot altijd tijd tekort, al ga ik 2 dagen, terwijl de meeste mensen er niets aanvinden.

    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-11-13 om 08:47. Reden: q

  9. Top | #9
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Ja, je hebt gelijk, mijn Erik vond al die uitvindingen en auto's wel wijs. Epcot vinden wij ook leuk, vooral het eerste gedeelte, daarna hebben we de films wel gezien, maar het ritje langs de komkommers en paprika's blijft geweldig met Timon en Pumba, en de drankjes proeven ooit eens, je moest door een soort "ijsdeur" heen en dan kon je van allerlei drankjes nemen, jammie (zonder alcohol uiteraard). Ze heben toch altijd wat anders te doen daar..... Ben benieuwd wat ze voor ons in petto hebben dit jaar :lol:

  10. Top | #10
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Dat is ook het leuke van Epcot, aangezien veel paviljoens gesponsord zijn, veranderen ze regelmatig.

    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-11-13 om 08:48. Reden: q



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •