Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 10 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 94

Onderwerp: Fort Myers (Beach)

  1. Top | #61
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Sunset cruise Ft. Myers Beach

    Mijn ervaring is dat je dit soort specifieke uitstapjes het beste ter plaatse kunt informeren en boeken. De locals weten vaak het beste wat de leukste tochtjes zijn, en soms is er een net nieuwe aanbieder die wat extra's te beden heeft. Gewoon even de haven inlopen, of in de lobby van je hotel vragen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #62
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Sunset cruise Ft. Myers Beach

    google eens op sunset cruise fort myers... keuze genoeg dacht ik.

  3. Top | #63
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Re: Sunset cruise Ft. Myers Beach

    juist omdat er keuze genoeg is, hoopte ik ervaringen van andere forum leden te horen. Gegoogeld had ik al.......
    Ik vraag het wel in ons hotel. Die weten vast wel een goed adresje!

  4. Top | #64
    Regelmatige Bezoeker usa66's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Assen
    Berichten
    31

    Standaard Kerstperiode Fort Myers

    Volgend jaar willen wij met kerst naar Florida, Fort Myers. Graag zou ik van mensen horen hoe het is om op 24, 25 of 26 december te vliegen, en dan qua drukte...we zijn aan deze dagen gebonden omdat het een 9 dagen trip wordt en we 1 of 2 januari terug moeten. We zijn er ook met de 50e verjaardag van mijn man, en als verrassing zou ik hem willen laten zwemmen met dolfijnen. Ik kan op het internet helemaal niets vinden aan de westkust. Wie heeft ideeen? We willen liever niet naar de oostkust hiervoor. Iets soortgelijks kan ook. Alvast bedankt voor de reacties!

  5. Top | #65
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: kerst periode Fort Myers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door usa66 Bekijk Berichten
    hoe het is om op 24, 25 of 26 december te vliegen, en dan qua drukte...en we 1 of 2 januari terug moeten.
    TSja, je vliegt dan dus op de drukste dagen van het jaar waarop de ene helft van de bevolking onderweg is naar de andere helft. Zit het op die dagen dan ook nog eens een beetje tegen vanwege de weersomstandigheden op de drukke hubs, dan hang je in de prijzen......Ik heb al eens eerder verwezen naar een opbeurend stukje over de vertragingen in US Today. Het stukje is van 2007, de ratings van de vertragingen in deze periode gaan terug tot 2003. Maar de glazen bol geeft nog geen helder beeld; misschien is er volgend jaar niets aan de hand........:wink:.

    Voor zwemmen met dolfijnen kijk je misschien het best even in het topic dat dit onderwerp behandelt.



  6. Top | #66
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: kerst periode Fort Myers

    Wij zijn vorig jaar op 24december gevlogen, en dat was erg goedkoop. Wat ik mij herinner, gold hetzelfd voor 25 en 26 december, alleen wij wilden graag zo vroeg mogelijk. Was overigens wel alleen naar New York (en vanaf Brussel) :-k.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #67
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    16

    Standaard Things to do in Ft Myers/Ft Lauderdale

    Hallo allemaal!

    Mijn vriend en ik vertrekken dadelijk vanuit Naples naar Fort Myers.
    Hebben jullie nog tips wat we kunnen doen/bezichtigen vanuit Fort Myers?

    Na drie dagen Frt Myers rijden we waarschijnlijk naar Frt Lauderdale ons eindpunt.
    Hier nog iemand tips voor?

    We houden wel van aan strand liggen maar om dat nog een hele week te doen.. Orlanda is te ver, Bush Gardens is ook geen optie.

    We zien graag de tips komen!

    Groetjes!

  8. Top | #68
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Things to do Frt Myers/Frt Lauderdale..?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kim1985 Bekijk Berichten
    We zien graag de tips komen!
    Kan me dat wel voorstellen. Eerst even een algemene opmerking; een forum is toch om informatie uit te wisselen? Beetje brengen en een beetje halen, dan werkt het prima. In ruil voor informatie zou het bijvoorbeeld leuk zijn als je het Florida Forum op de hoogte houdt van jullie belevenissen. Voor wat hoort wat, toch?

    Het is een beetje zonde om alle informatie die over FT Lauderdale en FT Meyers op het Forum bekend is over te gaan schrijven. Maar een paar linkjes naar must sees kunnen er nog wel af. Denk eens aan de Winter Estates , een boottocht om dolfijnen te spotten, of een bezoekje aan Sanibel of Captiva. Over FT Lauderdale is ook al veel bekend, bijvoorbeeld dat je er fijn kunt shoppen in de Sawgrass Mill Mall. Ik ben vast nog erg veel vergeten, maar als je zelf de zoekfunctie gebruikt, rollen de tips je tegemoet. Fijne vakantie verder!



  9. Top | #69

    Standaard Re: Things to do Frt Myers/Frt Lauderdale..?

    Shoppen kun je bij de Miromar outlet ongeveer 40 minuten rijden vanaf FT myers Beach.
    Dit is een prachtig en groot Outlet center.
    Dichterbij maar wat kleiner is de Tanger outlet deze is ongeveer een kwartiertje rijden vanaf ft Myers Beach.
    Wat bij ons verder favoriet is is het Coconut point hier zit oa een Disney Store.

    Je kunt in FT myers ook een boot huren bij Fish tail Marina.
    Dit vinden wij echt geweldig. We hebben heel veel dolfijnen gezien en zeeschildpadden, zeekoeien en roggen.
    http://www.thefishtalemarina.com/

    Verder kun je vanuit Ft Myers prima naar de Everglades.
    Een airboat rit of een vlonderwandeling is daar altijd geweldig.

    Genoeg te doen dus en dan verder heerlijk genieten van dat prachtige witte strand.
    Veel plezier in ieder geval!

    Groetjes Disney fan.
    Laatst gewijzigd door disney fan; 02-11-09 om 08:30.

  10. Top | #70
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    75

    Standaard Re: Things to do Frt Myers/Frt Lauderdale..?

    Hallo,

    wij zijn twee weken geleden in Ft Lauderdale geweest.
    We hadden na 2 zeer zonnige weken de pech dat het weer minder werd. Aan het strand liggen werd dus even geen optie. Mijn mening is dat je dan best weinig kunt doen in F.L. We hadden al een paar dagen in Miami gezeten en de Everglades gehad, anders valt daar best wel wat te beleven...
    Wat we wel hebben gedaan en ons zeer goed is bevallen is naar de Swap shop te gaan. Niet overdag (meningen verdeeld over de kwaliteit en al genoeg gewinkeld..) maar 's avonds. Lekker naar een drive in movie. Geweldig om een keertje mee te maken. Voor 6 dollar pp zie je een nieuwe film en het was er best druk.
    Succes.

    oja, Kilwin (volgens mij schrijf je het zo) is een ijssalon die nogal bekend is daar. Als je ijs lust of bonbons... Gaan ! Ze verkopen er volgens mij zo'n 30 soorten chocolade ijs... Er zit er eentje op Las Olas en wij vonden er eentje buiten de stad. We zijn gewoon de kust afgereden (terug naar 'boven') en daar kwamen we een pier tegen waar er ook eentje zat.)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •