Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: annelies1982

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: annelies1982

    Hallo allemaal. Ik ben nieuw op dit forum maar ik heb toch al wat topics gelezen. Ik ga deze zomer / juni voor de eerste keer naar de states. \\/ Ik kijk er al erg naar uit. Na NY doen we 5 dagen Orlando en 5 dagen Miami en omgeving. Ik zal vooral in het begin veel vragen stellen .
    A

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: annelies1982

    Hoi Annelies,
    Vragen stellen? Graag! Als je eerst wat steekwoorden via de zoekfunctie gebruikt vind je al veel info, maar ik kan me voorstellen dat je dan nog steeds met vragen blijft zitten. Schroom niet, stel je vragen. We zullen je (hopelijk) niet teleurstellen met onze antwoorden.

    NB: Vijf dagen Orlando: wel wat weinig. En: Vijf dagen Miami: wel wat veel. Volgens mijn Florida-instelling dan. Maar als je laat weten wat je precies allemaal wilt gaan doen, wat jouw voorkeuren zijn, dan geven we je hier graag advies en tips.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3

    Standaard Re: Even voorstellen: annelies1982

    Het kan wel wat veel Miami lijken. Maar als je weet dat we eigenlijk enkel een citytrip naar NY gingen doen. lol Je begint in die brochures te kijken En zo zijn er nog 10 dagen bijgekomen.

    We dachten van in Miami nog wat uitstapjes te doen naar Everglades en omliggende steden of stranden ( Forth Lauderdale , ...)

    Ik denk dat ik best wat bezig hou met lezen. Want ik zou veel in herhaling vallen.

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: annelies1982

    Fantastisch dat je je zoveel inleest in de materie. Heel goed!!

    Het lastige met Florida is namelijk dat het enerzijds erg groot is, en anderzijds dat er ONTZETTEND VEEL te doen is!! En dan bestaat de kans dat je ahteraf denkt dat je dingen gemist hebt. Dat is een onderdeel van het Florida Virus!

    Ikzelf ben me er na acht bezoeken aan Florida bewust van geworden dat ik gewoon heel veel houdt van Florida: de sfeer, de mensen, de pretparken, de rust, het autorijden, honkbal, shoppen (VEEL!!!) en nog een heleboel meer. Het is gewoon een belevenis voor mij (nee, voor "ons"; vrouw en kind zijn ook besmet). Oh, ik wil naar Florida, en het is nog drie weken wachten ....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •