Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 32 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 312

Onderwerp: Hotel gezocht: Miami (Beach)

  1. Top | #31

    Standaard Re: Hotels in Miami

    The Palms is een erg fijn hotel met Europese flair, vind ik. Hangt een erg rustige sfeer. Het ligt wel een wat "verlaten" deel van Miami Beach met erg veel bouwactiviteiten (overlast?). Echter, met de taxi (waar je nooit lang op hoeft te wachten!) ben je in korte tijd en voor weinig geld zo in South Beach. Je kunt ook altijd de bus pakken (je kunt verschillende lijnen nemen, dus je hoeft nooit superlang te wachten), dan ben je er ook zo voor maar $1,50.

    Marco Polo ligt een heel stuk noordelijker, langs een druk deel van de A1A/Collins Ave. Persoonlijk vind ik dat dit hotel minder sfeer heeft dan The Palms, al is het even geleden dat ik het van binnen heb gezien.

    Als je tussen deze hotels gaat kiezen, zou ik voor The Palms gaan. Je zit dichter bij de aktie in SoBe in een mooi, fijn, rustig hotel.

  2. Top | #32
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Hotels in Miami

    Op www.vakantiereiswijzer.nl kan je veel hotels vinden waar mensen hun mening achter laten.

    of anders geloof ik(njit als ik het fout doe, hetstel je het dan!) op www.tripadvisor.com staan ze ook, toch???

    gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  3. Top | #33

    Standaard Familiehotel gezocht

    allo allemaal,

    We hebben de tickets voor Miami al in huis. Maar een hotel/resort/villa vinden lukt niet en volgende week vertrekken we al! Dus wie heeft een tip?

    We zijn met zn vijven. We zoeken iets waar onze kinderen (10, 8 en 4) het leuk zullen hebben. Dus met een zwembad met een glijbaantje, en iets met meerdere slaapkamers. Mag een hotel zijn, maar zo'n timeshare-toestand is ook prima.

    We zoeken iets in de buurt van (zuid) Miami, geen Orlando.

    Please, please.. hebben jullie een tip? We beginnen een beetje nerveus te worden.

    Groetjes

  4. Top | #34
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: familiehotel gezocht

    Waarom gaan jullie niet naar Naples. Is zo'n twee uur rijden van Miami. Het is er heerlijk rustig. De zee is bijna zonder golven zodat je er lekker kan zwemmen. Winkelen is daar ook heel leuk en vooral geen rotzooi, maar top merken en laatste mode. We hebben ook in Pompano beach gelogeerd in een luxe suite met 2 slaapkamers (Wyndham Palm-Aire), geboekt via Expedia. Vorig jaar zaten we in Ft Lauderdale in een soortgelijke suite (zie link):

    Link
    Laatst gewijzigd door Njit; 23-07-07 om 07:05.

  5. Top | #35
    Vaste Bezoeker Almereontour's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    64

    Standaard Re: Welk hotel in Miami

    In Miami is Miami South Beach the place to be.
    Hier stikt het van de hotels. South Beach is de plaats om te kijken en gezien te worden. Er zijn genoeg eetgelegenheden en Lincoln Ave is de straat met de "duurdere" winkels en restaurants.

  6. Top | #36
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Welk hotel in Miami

    Hoi Corry,

    Wij hebben vorig jaar met veel plezier in het Rui gezeten in Miami Beach het is een mooi hotel, aardige werknemers en je zit zo bij de winkel straat. ( weet niet meer hoe hij heet, maar is een lange straat met winkels, restaurants en zo.............erg gezellig!)
    Wij zijn er zo te voet naar toe gelopen.
    Plus het hotel is zowat gelijk aan het strand en had een leuk zwembad.
    Het ontbijt was echt super! Een aanrader dus.

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  7. Top | #37
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Wij hebben afgelopen vakantie niet op South Beach gelogeerd, maar in de wijk Coconut Grove. Ook erg leuk! We sliepen in het Sonesta Coconut Grove Hotel. Dit hotel lag naast de Cocowalk (waar je dus goed kunt eten, drinken, uit kunt gaan en je hebt er de AMC Bioscoop). Goed hotel en een leuke wijk. Ik heb me daar in ieder geval zeer goed vermaakt.

    Het parkeren bij het hotel zelf is duur, maar naast het hotel heb je een public parkeergarage. Kosten: 5 dollar per keer.

    Vanuit deze wijk ben je overigens ook vrij snel op Miami South Beach met de auto.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    maar 2 uurtjes Bayside, één trip langs de huizen van de 'Rich & Famous' en een avondje SouthBeach en je hebt het meeste wel gehad.
    Uiteraard zijn er nog wel wat bezienswaardige dingen (Holocaust memorial bv.)
    Er is meer dan alleen Miami SoBe hoor! South Beach is inderdaad in één dag goed te doen en dan heb je het wel gehad. Mee eens. Maar de andere delen van Miami zijn net zo belangrijk om gezien te hebben! Als ik puur en alleen South Beach had gezien, had ik Miami ook niet leuk gevonden, maar nu met die andere wijken erbij, vond ik het zeker de moeite waard!

    Ik ben daarom ook erg blij dat we afgelopen vakantie niet in een hotel hebben gezeten op South Beach.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-01-12 om 07:07. Reden: 1+1
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  8. Top | #38
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    3

    Standaard Re: Welk hotel in Miami

    Hallo,

    wij zijn net terug van florida. Wij hebben op South beach in het Whitelaw hotel overnacht. (Lincoln Av./ 8 st) Heel trendy ingericht, proper. Ontbijtje voor 5 dollar en tussen 7 en 8 's avonds happy hour waar je een uur lang gratis drankjes krijgt. Licht in de uitgangsbuurt dus er kan wel wat lawaai zijn 's nachts..
    Er is nog steeds een promotie op internet. Kijk op www.whitelawhotel.com

    Leen

  9. Top | #39

    Standaard Hosteling, jeugdherberg

    Ik ben van plan om op 1september naar Miami te gaan. Omdat mijn budget niet te groot is heb ik gedacht aan een jeugdherberg of hostel. Daar zou ik 4 dagen overnachten. Ik ben student en 18 jaar. Ik heb er wel al een gevonden in Miami Beach, the Clayhotel. Maar heeft iemand ervaring met een jeugdherberg of deze specifiek?

  10. Top | #40

    Standaard Re: Welk hotel in Miami

    Wij hebben hotel La Flora geboekt op South Beach. www.booking.com
    Op internet ziet het hotel er prima uit.
    Nu maar hopen dat het in het echt ook zo is!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •