Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 31 van de 32 EersteEerste ... 2129303132 LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 310 van de 312

Onderwerp: Hotel gezocht: Miami (Beach)

  1. Top | #301
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    76

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Op het forum en internet al heel veel gezocht naar een leuke accommodatie (of 1 slaapkamer of n balkon en het liefst met keukentje) in Miami Beach om onze trip af te sluiten (mei 2015). Veeleisend
    We zijn met z'n vieren, twee kids van dan 8. SoBe is the place to be, maar ik hoef hier niet midden in te zitten. Wel vinden we het leuk als er in de buurt (loopafstand) winkels, restaurantjes en barretjes zitten om 's avonds lekker te struinen. Is dit te vinden in North Beach? Tussen North en South lijken mij alleen hotels te zitten. Iemand tips?

  2. Top | #302
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Nijlen, België
    Berichten
    69

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Wie heeft er tips om met 6 te verblijven in Miami Beach? Dat was netjes geregeld, maar tripadvisor heeft dit geannuleerd wegens teveel klachten......liefst iets met oceanview....;-)
    Als ik een hotel boek met 2 aparte kamers, kan ik dan zekerheid krijgen dat die naast elkaar liggen?

  3. Top | #303
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Heeft er al iemand geslapen in het redburysouth hotel ? Wij gaan er na lang zoeken en afwegen 2 nachten naartoe .

  4. Top | #304
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edbet Bekijk Berichten
    We hebben een keuze gemaakt! Heb net 2 nachten geboekt in Eden Roc. Reviews waren goed en de prijs beviel ons wel. Dus we zitten aan het strand.
    Paar jaar geleden ook paar dagen gezeten! Mooi hotel, goede service. Parkeren is wel duur en eigenlijk alleen valet mogelijk (anders moet je heel stuk zelf gaan lopen). En je betaalt dus per keer dat je de auto gebruikt het volledige tarief. Ontbijt was prima, en ook de conciërge is een hele goede (toen nog een plaatsje in een bepaald restaurant voor ons weten te regelen).

  5. Top | #305
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    17

    Standaard Hotel in Miami: South Beach of Airport?

    Wij verblijven van 3 t/m 5 januari in Miami met onze 2 kinderen van 8 en 10 jaar. Ik schrik echt van de prijzen van de hotels voor 2 nachten. We kunnen wel een aardig hotel boeken voor 400 euro voor 2 nachten in South Beach, maar dat is bijna de helft van wat we kwijt zijn aan 11 overnachtingen tijdens onze rondreis door Florida! Misschien moet ik dat opzij zetten en dat gewoon gaan boeken? Of, een zeer goed hotel boeken bij het vliegveld en dan met public transport of taxi heen en weer? Wie heeft hier ervaring mee? En wie kent er een aardig hotel (geschikt voor kinderen) dat betaalbaar is in South Beach? Ik weet dat over het laatste al aardig wat geschreven is maar dat is toch alweer van een tijdje terug en ik heb het idee dat de prijzen alleen maar meer omhoog zijn gegaan. Hoor het graag!

  6. Top | #306
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Hotel in Miami: South Beach of Airport?

    Is het in het weekend deze 2 dagen? Dat kan ook verschil uitmaken?
    Misschien is Fort Laudedale een optie? Dit is ongeveer 45 min rijden.
    Bijvoorbeeld de hotels Hyatt regency pier 66 of Residence inn fort lauderdale intercoastal?
    Deze vallen qua prijs over het algemeen erg mee.

    Wij hebben meestal de eerste overnachting in F Lauderdale.
    Wij verblijven dan in het Pelican Grand beach resort. Maar dan zit je op de prijzen van Miami Beach, maar dan wel een tophotel!!! Ontbijtje smorgen aan zee Krijg alweer zin om te gaan
    Laatst gewijzigd door ronenivonne; 10-04-16 om 10:09.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  7. Top | #307
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Hotel in Miami: South Beach of Airport?

    Omdat wij in 2013 om 17:00 uur aan kwamen in Miami hadden wij (2 volwassen en kind toen 15 jaar) ervoor gekozen, en dat was de eerste keer, om niet direct een auto op te halen, maar om een airport hotel te kiezen. Via Hotwire hadden we geboden en het Hilton op Miami airport gewonnen voor € 81,-- inclusief ontbijt. Bij aankomst bleek 1 van de koffers niet meegekomen en dit hield enorm op. We hebben het toen, mede door de vertraging van de koffer als een groot voordeel ervaren.

    De laatste dagen hebben wij toen ook in F Lauderdale gezeten. In het Ocean Sky Resort, ook gewonnen via Hotwire voor toen 67 euro per nacht. Misschien een optie om je ook eens in Hotwire te verdiepen?

  8. Top | #308
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    17

    Standaard Re: Hotel in Miami: South Beach of Airport?

    Dank voor jullie reacties! Ik ga me zeker verdiepen in Hotwire, het lijkt ons geweldig om te overnachten in Miami Beach!

  9. Top | #309
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Hotel in Miami: South Beach of Airport?

    South Beach is geweldig om mee te maken, maar hou er wel rekening mee dat het merendeel van de hotels uit de jaren twintig en dertig is en de omgeving rumoerig met de vele uitgaansgelegenheden om je heen.

  10. Top | #310
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    24

    Standaard Re: Hotel in Miami: South Beach of Airport?

    Kijk eens naar het Days Hotel Thunderbird Resort 37 autominuten ten noorden van south beach eenvoudig doch goed hotel . Ook met openbaar vervoer is daar vandaan south beach bereikbaar. 4 overnachtingen worden aangeboden voor 199 euro op hotelkamerveiling.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •