Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 32 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 312

Onderwerp: Hotel gezocht: Miami (Beach)

  1. Top | #21
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    4

    Standaard Re: Goedkoop hotel Miami

    Hi!

    wij hebben het dorchester geboekt, via reisbureau, 27 euro pp per nacht...
    eenvoudig maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.. We gaan over 3 weken!!

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: Goedkoop hotel Miami

    Dorchester ligt op een perfecte stek. Niet luxe maar wel waar voor je geld.

    Twee weken geleden verbleven wij in het Sheraton Bal Harbour in het noorden van Miami Beach recht tegenover de Bal Harbour mall aan de 98ste straat. Aan te raden aangezien dit hotel een schitterend zwembad heeft en alle voorzieningen op loopafstand. Mocht je echter naar South Beach willen dan is dit hotel wel verder gelegen. Een kleine 35 minuten met de bus of 20 minuten met de taxi

    Wij reden met de bus langs het Holiday Inn op South Beach en ik meende gezien te hebben dat het hotel dicht zat. Vergis ik mij nou of hebben andere mensen dat recent ook opgemerkt?

  3. Top | #23

    Standaard Hotel gezocht: Miami

    na uren zoeken op internet, nog geen goed hotel kunnen vinden in Miami (althans niet eentje die ik betaalbaar vindt, zo rond de 60 euri lijkt me prima!). Is het trouwens aan te raden om in miami stad te gaan zitten of eerder in miami beach en dan naar de stad gaan..

    hoop dat iemand een goede tip heeft voor een leuk hotelletje?! ik vetrek volgende week namelijk al...

  4. Top | #24
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: hotel miami

    Heb je een auto tot je beschikking?
    Dat maakt nogal wat uit.
    Met auto kun je in de buurt van de airport zoeken, daar is zat voor die prijs.
    Zonder auto kon het wel eens een probleem worden, omdat je dan ook moeilijk op de bonnefooi kunt gaan en daar coupons kunt gebruiken.
    Kijk ook eens op Roomsavers.com of daar wat bij zit.
    Eric

  5. Top | #25
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: hotel miami

    In Miami kun je een goed hotel voor 60 euro op een leuke lokatie wel vergeten.

    Je zou nog Priceline kunnen proberen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #26

    Standaard Re: hotel miami

    ik heb idd ook een auto gehuurd..als ik een duurder hotel neem, heb je dan wel misschien een goede tip voor me Njit? ik zie op expedia etc alleen maar van die vage hotels (waarbij op reiswijzer staat dat ze erg vies en slecht zijn)...

  7. Top | #27
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: hotel miami

    Het ligt er aan wat je zelf verwacht van een hotel, maar je kunt wel nagaan dat vaak de mensen met een iets slechtere ervaring die beoordelingen achterlaten, als ze tevreden zijn nemen ze vaak niet de tijd om dit te doen.
    Ik was afgelopen week nog in het Carlton hotel (Miami Beach), ik heb slechte beoordelingen gezien wel zo'n 17 beoordelingen, terwijl er over die tijd waarschijnlijk honderden zijn verbleven.
    Het was schoon en erg gezellig, omgerekend in euri's zo rond de 60.
    Er komt nog wel $15.00 parkeren bij, maar dat zie je bijna overal in Beach.
    Locatie, Locatie, daar moet je voor betalen, dat is niet alleen voor een kamer, dat zie je ook in het uitgaansleven.

  8. Top | #28
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: hotel miami

    Hoi,

    We zijn net terug van Miami en we hebben in het Riu Hotel op miami beach verbleven en dat was super goed, ook het ontbijt was het beste wat ik heb gehad in die 8 andere dagen, ook ons eerste hotel net bij het vliegveld Crowne Plaza hotel was een super hotel, geen onbijt gedaan maar was zeker goed(heb alleen het ontbijt gezien en dat zag er ontzettend goed uit!!)

    voor de rest van de prijzen weet ik niet zo goed, omdat ik ze in Nederland heb geboekt via het reisbureau en dat is altijd duurder.......................
    Succes met zoeken

    Groetjes monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    25

    Standaard Re: Gezocht: Hotel/Appartement in Miami

    Hoi Eric,
    We hebben alle reisgidsen al in huis, en bekeken.
    We willen bij voorkeur een hotel in Miami Beach voor 5 nachten en voor 5 nachten een hotel en/of appartement in Orlando.
    Wij hebben zelf gehoord dat Hotel Maseille redelijk goed is tegen het Art Deco District aan. Heb je hier iets aan. Ook kijken wij regelmatig bij vakantiereiswijzer.nl. Bedankt in ieder geval geval voor je reactie.

    Groetjes Yvonne.

  10. Top | #30

    Standaard Hotels in Miami

    Kent iemand het Marco Polo Ramada Plaza Beach Resort of The Palms South Beach Hotel.

    De websites van deze hotels zien er mooi uit maar ik zou graag ook de mening van mensen willen weten die hier zelf zijn geweest.

    Alvast bedankt.

    Claudia



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •