Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 32 EersteEerste ... 142223242526 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 312

Onderwerp: Hotel gezocht: Miami (Beach)

  1. Top | #231
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    14

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    wij zijn 4 t/m8 juni in miami beach geweest en hebben geslapen in het rui hotel...
    mooi zwembad erbij en vanuit de achterkant loop je zo het strand op...
    eten was lekker er gevarieerd en ook ontbijt was goed en ruime keuze..

    parkeren was makkelijk, je kon kiezen om aan straat te parkeren of om voor 20 dollar parkeren in de garage van het hotel, en dan zetten hun hem weg en halen hem op. voor het laatste hadden wij gekozen omdat het daar zo druk is met parkeren.. ik vond het ideaal.

    kamers waren schoon en ruim. wij hadden een koelkast die heel veel herrie maakte snachts en gemeld binnen een uur was het gemaakt.
    ook hebben ze gratis fitnes.. en heerlijke handdoeken voor het strand of zwembad..

  2. Top | #232
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Berichten
    24

    Standaard overnachten ergens tussen Miami en Fort Lauderdale

    Nou dat valt nog niet mee. Tickets heb ik een tijdje terug al geboekt. Dit keer naar Miami Airport, eens een keertje een ander stukje Florida dan Orlando. Daar zijn we de afgelopen drie jaar geweest. Met goede moed ben ik op zoek gegaan op Homeaway naar een huis of condo. Maar dat is toch niet zo makkelijk als gedacht. En wat een prijsverschil met Orlando! Waarom wilde ik eigenlijk deze kant op?
    Maar goed ik ga gewoon verder: vrbo, vacationrental enz. Al zitten er wel veel dezelfde huizen tussen.
    Mocht er iemand zijn die een tip heeft dan hoor ik het graag. Wij zijn met 4 volwassenen, zoeken iets met tenminste 2 slaapkamers en het liefst 2 badkamers en het is voor midden oktober voor 9 nachten.

  3. Top | #233
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    39

    Standaard Re: overnachten ergens tussen Miami en Fort Lauderdale

    Ik ben vorig jaar in Hollywood geweest. Heerlijk strand en een goed uitgangspunt voor trips richting Fort Lauderdale maar ook Miami, de verschillende malls etc. Zoek even via Tripadvisor naar mogelijkheden want ik heb zelf in een studio gezeten( Small Superior Lodging) en dat is te klein voor jullie. Succes met de zoektocht.
    Miepie56

  4. Top | #234

    Standaard Re: Suggesties hotel Miami

    Hotel Loews Miami Beach is echt een aanrader!! Wel prijzig, maar met een fantastische ligging!

  5. Top | #235
    Vaste Bezoeker pixiedust's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    102

    Standaard Re: Hotel boeken of niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shunshine Bekijk Berichten
    Hoi allemaal
    In februari is alles erg duur..dit ivm een boten show waar veel bezoekers op af komen, van overal ter wereld!
    De hotels zitten in die tijd propvol!!
    Aha...ik vroeg het me al af. Vond de hotels erg prijzig en kreeg via Priceline niets voor elkaar, terwijl ik had gezien dat op andere momenten kamers voor veel minder geld dan wij boden wel lukten. Maar vandaar dus...ben blij dat we nu wel onder de pannen zijn!

  6. Top | #236
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Ik heb via de zoekfunctie gezocht naar appartement hotel The Met South Beach maar zag er niets over. Heeft er toch iemand ervaring met dit hotel?

  7. Top | #237
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    TA en Booking.com zijn beide prima. Zou het zo boeken:

    http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...h_Florida.html
    http://www.booking.com/hotel/us/the-...-beach.en.html

    Ik lees alleen wel dat het echt hotel is maar meer een appartement. Je moet dus geen receptie, beddenopmaakservice etc verwachten.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #238
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Ik heb via Flipkey In Miami South Beach aan Ocean Drive een leuke (naar ik hoop prima) Studio, met parkeerplek, zwembad en AAN het strand voor een volgens mij redelijke prijs (400 usd voor 6 nachten incl schoonmaak en taxes) gezocht, gevonden en geboekt!
    en via Wimdu een etage met jacuzzi op de kamer en zwembad in de tuin bij Belgen in Clearwater voor iets meer geld... en dat in juli..
    Voor mij en mijn dochter (12) zijn dat prima opties, in eerste instantie was ik op zoek naar een villa, maar om daar nu met zijn 2tjes te gaan zitten, vond ik wel spannend...

    Als we terug zijn over 6 maanden en 1 week zal ik mijn bevindingen hier doorgeven!
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  9. Top | #239
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Bedankt Monique.
    Na jouw bericht heb ik eens op Flipkey gekeken en een paar leuke 2slk woningen gevonden in Miami. Nu even afwachten of het rond komt.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #240
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    TA en Booking.com zijn beide prima. Zou het zo boeken:

    http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...h_Florida.html
    http://www.booking.com/hotel/us/the-...-beach.en.html

    Ik lees alleen wel dat het echt hotel is maar meer een appartement. Je moet dus geen receptie, beddenopmaakservice etc verwachten.

    Ik had beide sites idd bekeken en dat ziet er ook goed uit, maar hoopte op persoonlijke info van iemand hier.
    Ik had gezien dat het geen hotel is maar dat is geen probleem.

    In ieder geval bedankt dat je even mee wilde kijken



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •