Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 32 EersteEerste ... 132122232425 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 312

Onderwerp: Hotel gezocht: Miami (Beach)

  1. Top | #221

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Heej ik heb iets heel leuk gevonden. Je hebt hier Wimdu. Deze site staat je toe om voor een korte periode appartementen te huren. Al is het zelfs maar voor enkele overnachtingen. http://www.wimdu.nl/miami
    Pas wel op bij enkele appartementen heb ik gezien dat de eigenaar er ook verblijft maar de vakantie appartementen zijn er ook

  2. Top | #222

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Wij gaan in Mei richting Miami. Onze vlucht komt 22u40 aan op Miami Airport, voor de eerste nacht het Intercontinental Miami Airport gewonnen via Priceline en voor de 2 volgende nachten hebben wij het Winter Haven geboekt op South Beach. Hotel heeft goede reviews en ligt aan Ocean Drive. Minpunt die vaak terugkwam was overlast van verbouwingen, maar die worden in Maart 2012 afgerond. Voor ons was het vooral belangrijk om eens ter plaatse op loopafstand te zitten van de bezienswaardigheden in South Beach.

  3. Top | #223
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Ligt het aan mij of zijn de hotels echt een stuk duurder dan vorig jaar?
    Vorig jaar in het Newport beach resort Miami Beach(sunny isles) gezeten.
    Dit was in augustus. Ik had een suite kamer geboekt voor $ 90 incl ontbijt.
    Nu kost dezelfde kamer voor dezelfde periode meer dan $220 zonder ontbijt !
    Natuurlijk ook bij andere hotels gekeken, maar ze zijn allemaal flink aan de prijs.
    Wel nog een goeie deal op Hotwire gezien voor Fort Lauderdale.
    Waarschijnlijk gaat die het dan worden, want Miami Beach wordt zo een beetje te duur.

  4. Top | #224
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    93

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Volgens mij heb jij dan dezelfde deal bij Hotwire op het oog als ik. Ik ga 'm ook boeken voor juli. :-D

  5. Top | #225
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gonniegans Bekijk Berichten
    Volgens mij heb jij dan dezelfde deal bij Hotwire op het oog als ik. Ik ga 'm ook boeken voor juli. :-D
    Die ik wil boeken is volgens mij het Westin. (4*, resort, near beach etc)

  6. Top | #226
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    93

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Ja heb ik vrijdag geboekt, 2 kamers voor € 66 pkmr. Is ook het Westin. Nu nog connecting rooms regelen en we zitten helemaal goed.

  7. Top | #227

    Standaard Hotel in Sobe, Miami Beach

    Hallo iedereen

    momenteel zoeken wij nog een verblijfplaats voor 3 dagen, midden augustus 2012. Zowiezo op Miami Beach en liefst een Ocean front.

    Ik kwam uit bij het Grand Beach hotel, pluspunten zijn dat het er zeer knap uitziet, nieuw is en rustig gelegen. Nadelen zijn dan weer dat het ±1uur wandelafstand van Ocean Drive. We hebben wel een huurwagen, maar dan moet ik zowiezo ±25$ valet parking betalen in het hotel, en nog eens parking als we naar Sobe rijden...

    Een alternatief zou kunnen zijn het Beacon hotel, recht in Sobe en midden op Ocean Drive. Dit is ietsiepietsie goedkoper, maar je betaalt hoofdzakelijk voor ligging in plaats van algemene kwaliteit denk ik. Misschien is ook iets te druk gelegen, druk strand, dronken mensen 's avonds?

    Ik las reeds de threads ivm deze hotels, maar ik kom er niet uit. Alle help of ervaringen zijn welkom! Bedankt!

  8. Top | #228
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Limburg, België
    Berichten
    101

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Hallo!

    Wij hebben geboekt in het hotel: miami Crest suites.
    Wij gaan in oktober op cruise en blijven daar 3 nachten.

    Mijn broer is hier dit jaar nog geweest en hij vond het prima. Het had een perfecte ligging, ene kant was je zo op het strand en de andere kant is Lincoln Av met de winkels. Ocean drive was ook wandelafstand. Geen luxe maar het was proper! Het heeft ook goede reviews op tripadvisor.

    Voor 3 nachten betalen we 307 euro, ontbijt niet inbegrepen maar zou er ook niet de moeite zijn. er ligt genoeg rondom om 's morgens iets te gaan eten. Goedkoper vonden wij niet!

  9. Top | #229

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    heb miami crest suites geboekt in januari. We verblijven er 2 nachten in september.
    Heb geboekt voor $ 214. Als ik nu kijk ben ik voor dezelfde kamer op dezelfde datum $ 350
    kwijt. Hetzelfde geldt voor alle andere hotels welke ik in januari heb geboekt. Is dit altijd zo? of is de populariteit van Miami (en de rest van Florida) de afgelopen enorm toegenomen.

  10. Top | #230
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    30

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Prijzen fluctueren enorm. Ik heb de laatste overnachting voordat we teruggingen naar Nederland 2 dagen eerder geboekt toen we nog in Orlando zaten. Prijzen wisselden echt dagelijks. Uiteindelijk Waldorf Towers aan Ocean Drive geboekt voor 89 dollar. Paar dagen eerder stond ie nog op 150.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •