Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 32 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 312

Onderwerp: Hotel gezocht: Miami (Beach)

  1. Top | #201

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Zonet een 3* hotel in south beach geboekt: Ocean Reef Suites

    2 nachten in een studio (16 - 18 juni) voor slechts 152 euro bij Hotels.com, bij booking.com is dit hotel vele malen duurder. En ook bij priceline win je geen 3* hotel in south beach voor 75 euro per nacht. Ik ben dus tevreden

  2. Top | #202
    Vaste Bezoeker metendiana's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    58

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    wij hebben hotel wyndham garden geboekt in miami beach,maar na het bekijken van de recensies op tripadvisor zijn wij een beetje huiverig geworden, 65 % raad het hotel niet aan.wie heeft er ervaring met dit hotel of heeft goede ervaringen met een ander hotel wat ook zon goede ligging heeft nl washington ave wij reizen met 5 personen waarvan 1 van 18 jaar en 1 van 15 jaar, wie heeft er zo zsm tips voor mij ,dit omdat ik het hotel om moet boeken bij av
    alvast thankks voor de reacties

  3. Top | #203
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    46

    Standaard Miami - hotel met kluis voor laptop

    Ik heb al vrij veel info doorgenomen voor wat betreft hotels in Miami maar tot nu toe kwam ik er nog niet eentje tegen waar ze een kluis hebben (in de kamer) die groot genoeg is voor een laptop.

    Heeft iemand toevallig ervaring met een hotel (het liefst in de buurt van de airport) waar ze dit wel hebben?

  4. Top | #204
    Regelmatige Bezoeker steson's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    36

    Standaard Re: Miami - hotel met kluis voor laptop

    Het Hampton Inn Blue Lagoon (dichtbij Airport en goede prijs-kwaliteit voor een onderdeel van Hilton!) had een kluis in een kast waarin ik mijn laptop makkelijk kwijt kon. Ik heb een mini-laptop en het vulde de helft van de kluis. Het is een smalle kluis tegen een muur, dus je moet de laptop 'rechtop' zetten. Maar het plankje in het midden kan opgeklapt worden, dus naar mijn mening past een grotere laptop er ook in !

    Vanaf MIA is er een shuttle naar Hampton Inn, tegenover het hotel is een zeer grote parkeerplaats met een Publix en Walgreen. De bedden liggen net zo hemels als Hilton zelf......

  5. Top | #205
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Miami - hotel met kluis voor laptop

    Twee hotels waarvan ik weet dat ze een elektronische laptop kluis hebben zijn het Marriott South Beach en de Blue Moon. Beide hotels liggen weliswaar op South Beach (op loopafstand van Ocean Drive, dat was ons van belang) maar van daar uit sta je binnen 10 minuten op de luchthaven. Is m.i. toch niet echt ver weg.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-06-11 om 14:27. Reden: fqe

  6. Top | #206
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    29

    Standaard Re: Miami - hotel met kluis voor laptop

    Wij gaan altijd naar het Newport Beachside hotel. Daar heeft elke kamer een grote kluis.

  7. Top | #207
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Miami - hotel met kluis voor laptop

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steson Bekijk Berichten
    Het Hampton Inn Blue Lagoon (dichtbij Airport en goede prijs-kwaliteit voor een onderdeel van Hilton!) had een kluis in een kast waarin ik mijn laptop makkelijk kwijt kon. Ik heb een mini-laptop en het vulde de helft van de kluis. Het is een smalle kluis tegen een muur, dus je moet de laptop 'rechtop' zetten. Maar het plankje in het midden kan opgeklapt worden, dus naar mijn mening past een grotere laptop er ook in !
    Hartelijk dank voor deze reactie! Ik was toevallig gisteren al aan het kijken naar de foto's van Hampton Inn op tripadvisor en daar stond toevallig ook een foto van de kluis. Echter, doordat ik het plankje zag dacht ik dat het niet zou passen. Door je reactie weet ik nu dus dat het wel zal passen omdat die opgeklapt kan worden, bedankt!

  8. Top | #208
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    32

    Standaard Prijs 3sterren hotel Miami Beach

    Onbekend in Miami graag jullie advies; ik heb een leuk 3sterren hotel gevonden in Miami Beach, zonder zwembad maar wel direct aan het strand. 145 dollar per nacht, in juli, excl tax. Is dit duur? Ik heb geen idee. Cancellation kan tot 3 nachten voor aankomst. Dan kan ik nu toch zonder risico reserveren en annuleren als ik later toch een betere prijs vind? Of ben ik dan te Nederlands bezig?

    Graag jullie reactie
    Laatst gewijzigd door SasM; 08-01-12 om 23:56.

  9. Top | #209
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    30

    Standaard Re: Prijs 3sterren hotel Miami Beach

    Wij betalen US$ 221.48 voor 2 nachten in Miami Beach. Een straat achter Ocean Drive ter hoogte van 11th street. Maar wel met een zwembad dan.

  10. Top | #210
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Prijs 3sterren hotel Miami Beach

    Of je kan annuleren zonder risico hangt van het hotel af. En dat is helemaal niet nederlands, da's gewoon handig $145 per nacht is een normale prijs in Miami Beach.
    Welk hotel gaat het om?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •