Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 32 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 312

Onderwerp: Hotel gezocht: Miami (Beach)

  1. Top | #191
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    45

    Standaard hotel Miami Beach

    Iemand tip voor hotel in Miami beach in de buurt van strand voor 5 nachten? Graag met zwembadje. Zijn er hotels waar men gratis kan parkeren?

  2. Top | #192
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: hotel Miami Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dinava Bekijk Berichten
    Iemand tip voor hotel in Miami beach in de buurt van strand voor 5 nachten? Graag met zwembadje. Zijn er hotels waar men gratis kan parkeren?
    Zoals al eerder genoemd is,
    Best Western Oceanfront Resort.
    Uitstekend klein hotel met gratis ontbijt.
    Prachtig uitzicht op zee en met een paar stappen op het strand.

    Maar volgens mij wist je dit al...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #193
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    51

    Standaard Re: Hotelervaring: ik wil kiezen tussen Hotel Catalina Beach Club of Hotel Dorchester

    Hallo Runne,

    Reeds meerdere malen in het Dorchester verbleven en was altijd prima, ook aankomende zomer gaan we weer hier slapen (3 nachten) maar omdat onze dochters nu 12 en 15 zijn voor het eerst een suite geboekt.
    Mocht je nog iets willen weten omtrent het Dorchester dan laat je dat maar even weten, groet sjaaakie

    Ik heb het Dorchester overigens altijd via hun eigen site of hotels.com geboekt, hier kwamen voor mij altijd de besten tarieven uit
    Laatst gewijzigd door sjaakie; 13-03-11 om 12:17.

  4. Top | #194
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    29

    Standaard Re: Hotelervaring: ik wil kiezen tussen Hotel Catalina Beach Club of Hotel Dorchester

    Hoi Sjaakie,

    bedankt voor je reactie

    ik heb veel recensies gelezen en uiteindelijk hebben we voor

    hotel RIU gekozen, schijnt een heel goed ontbijt te zijn met iets ruimere

    kamers. Strand schijnt ook iets rustiger te zijn.

  5. Top | #195
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Hotelervaring: ik wil kiezen tussen Hotel Catalina Beach Club of Hotel Dorchester

    Wij hebben op South beach dit hotel geboekt hier verblijven we paar nachten
    http://www.thehotelofsouthbeach.com

    Gr. Dennis

  6. Top | #196
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    België
    Berichten
    7

    Standaard Hotel gezocht in Miami

    Dag iedereen.
    We gaan dit najaar met onze 2 zoontjes (dan 3,5 en 5,5 jaar oud) 3 weken naar Florida.
    We vliegen op Miami en keren terug vanuit Orlando.
    We willen een 5-tal nachten in Miami verblijven, voor we via de Keys en Everglades naar Orlando reizen.
    Heeft iemand een goede hoteltip voor Miami (liefst Miami Beach). Het hoeft niet superdeluxe te zijn, als het maar proper is ...
    In het reisbureau werd ons het Riu Hotel Florida Beach aangeraden. Bij het nalezen van reacties op allerhande boekingssites werd er in de recentere reviews nogal vaak negatief gereageerd over dit hotel. We zijn er dus nog niet helemaal uit ...:sad:

    edit : wilde er nog even bij vermelden dat we beschikken over een huurauto, dus het beschikken over een airportshuttle of iets dergelijk is niet van belang.

    Bedankt !
    Jessika
    Laatst gewijzigd door Jojes; 14-03-11 om 00:01.

  7. Top | #197
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    51

    Standaard Re: Hotel gezocht in Miami

    Hallo Jessika,

    Het nadeel van het RIU hotel is dat het niet in het centrum van south beach ligt, vanaf het RIU is het toch al gauw een 30 a 40 minuten lopen naar bijv lincoln road en tel hier voor ocean drive nog maar 15 erbij.
    Aan de andere kant zullen er ook genoeg mensen zijn die juist niet in het centrum willen verblijven, het is maar net wat je allemaal wilt doen in de tijd dat je er bent.
    Ikzelf ga nooit hoger als de 20th.street zitten

    Groet Sjaaakie
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 16-03-11 om 19:25. Reden: fqe

  8. Top | #198
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    België
    Berichten
    7

    Standaard Re: Hotel gezocht in Miami

    Bedankt voor je reactie Sjaakie !
    Het is niet zo dat we echt absoluut in het centrum willen zitten. Aangezien we met kleine kinderen op reis zijn, is het voor mij het belangrijkste dat het een proper hotel is met nette kamers.
    De afstand tot de 'hot spots' is ook niet echt van belang, aangezien we al vanaf aankomst op de luchthaven een huurauto hebben. Tenzij het natuurlijk moeilijk/extreem duur is om de auto kwijt te geraken in het centrum ... ?
    Onze bedoeling in Miami is vooral een beetje de stad verkennen. We plannen ook een dagtrip naar de Everglades. Met de kinderen is het natuurlijk niet echt de bedoeling om hele dagen is musea rond te hangen, dus een leuk zwembad/strand is wel gewenst.

    Heb positieve reacties gelezen over het Best Western Oceanfront hotel, maar dat is natuurlijk nog een heel stuk verder van South Beach af dan het Riu.


    Ik ben nog verder aan 't uitkijken naar andere hotels, ook naar die korter bij South Beach ... dus alle tips zijn natuurlijk welkom !

    Bedankt ! Jessika
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-03-11 om 06:03. Reden: fqe

  9. Top | #199
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    63

    Standaard Re: hotel Miami Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dinava Bekijk Berichten
    Iemand tip voor hotel in Miami beach in de buurt van strand voor 5 nachten? Graag met zwembadje. Zijn er hotels waar men gratis kan parkeren?
    Tropics hotel, goedkoop, groot zwembad, helaas geen gratis parking maar een hele grote parkeergarare letterlijk om de hoek.

  10. Top | #200
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Wij verblijven dit jaar in dit hotel :
    The Beacon south beach.
    Ligt op ocean drive, in de buurt van het Colony hotel.
    Wordt de eerste keer dat we hier verblijven, maar het ziet er in ieder geval leuk uit en ligt in het art deco district.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando






Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •