Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 32 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 312

Onderwerp: Hotel gezocht: Miami (Beach)

  1. Top | #111
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Goedkoop hotel

    Mirrick, via www.connections.be kan je voor 299 euro naar Miami heen en weer, excl. administratiekosten van een 10tje per persoon. Enige 'nadeel' is dat je wel via Brussel vertrekt, maar ik denk dat je dat ruimschoots goedmaakt ipv via Nederland te gaan vliegen. Je kan de vliegtax er al vanaf halen, je moet alleen je reiskosten berekenen en de eventuele extra reistijd voor lief nemen... Orlando via hun ook trouwens maar 299 euro.

  2. Top | #112

    Standaard Re: Welk deel in Miami voor hotel

    South Beach, San Juan bv. 1 straat over steken en je zit op het prachtige strand en je loopt zo deco district in . Je betaald voor dit hotel niet de hoofd prijs, maar je zit wel op super lokatie en kan de auto laten staan. Wij waren ook met 2 kinderen 6 en 8 jaar.

  3. Top | #113
    Regelmatige Bezoeker Julo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    49

    Standaard Re: Welk deel in Miami voor hotel

    Ik zou hotel zoeken in south beach. Is het bruisende gedeelte van miami beach.

  4. Top | #114
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Welk deel in Miami voor hotel

    Wij waren ook in South Beach, maar haden geen last van de herrie. We waren er in de periode Juli 2008. Parkeren van de auto zal je wel voor moeten betalen (± $25 pd)
    Maar je kan heel goed overal naar toe.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  5. Top | #115
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Welk deel in Miami voor hotel

    Wij zaten in South beach op 20st street. Ver weg van de "herrie" en toch op loopafstand van the "places to be".

    Tevens kan je vanop 18 th street zo de beach walk op tot aan Ocean Drive waar de Starbucks coffee shop op je wacht...

  6. Top | #116
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Welk deel in Miami voor hotel

    Een ander prachtig idee is Coconut Grove. En dan in het bijzonder het Ritz Carlton. Ik weet dat jullie meteen denken in $$$$ maar voor de prijs van een van der Valk in Nederland boek je ook gewoon het Ritz Carlton. Stuur een information request naar het hotel en je krigjt vanzelf een quote.
    Denk ook eens aan de ultieme verwennerij en boek een executive suite voor $249,- in augustus.

  7. Top | #117
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Welk deel in Miami voor hotel

    Wij sliepen ook in Coconut Grove, in het Sonesta Hotel.
    Was met 110 euro ook nog betaalbaar, en qua kamer vergelijkbaar met het Hilton.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #118

    Standaard Re: Welk deel in Miami voor hotel

    Het centrum is dat een beetje veilig? Overdag neem ik zoiezo aan van wel.
    Waarom het centrum? Omdat je dan tegenover de cruiseterminal zit.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  9. Top | #119
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    21

    Standaard Hotelervaring/keuze gevraagd: 4 Hotels Miami DoubleTree, Hampton Inn, Ramada L

    Hallo allemaal, mijn vakantie komt steeds dichterbij in Florida en deels cruise in het Panama Canal. Onderhand heb ik een reisschema gemaakt over hoe mijn vakantie eruit gaat zien mocht je geïnteresseerd zijn.

    Double Tree Hotel Grand Biscayne Bay
    Zoals je in mijn reisschema kan zien staat voor de cruise een hotel geboekt genaamd DoubleTree Hotel Grand Biscayne Bay (Locatie googlemaps). Ik heb echter mijn twijfels erover gezien de locatie en de problemen met vervoer/parkeren namelijk erg duur (mocht ik auto huren). Het begint namelijk al met een reis van Miami Airport Int. naar de Hotel waarvoor de hotel al geen vervoer voor geregeld heeft. Ook heb ik gezien dat de waardering van het hotel nou niet echt bijzonder te noemen is en heb ik hier op het forum niemand kunnen vinden die met deze hotel ervaring heeft. Overigens de reden dat dit hotel is gekozen was voornamelijk omdat het dichtbij de haven is waar wij met Cruise vertrekken.

    Hampton Inn & Suites Miami Airport Blue Lagoon & Dadeland
    Nu ben ik verder gaan zoeken en had ik al een alternatief hotel reeds gevonden die ik zal gebruiken een dag voor vertrek terug naar Nederland namelijk:
    Hampton Inn & Suites Miami Airport Blue Lagoon hun website begint overigens met een irritante geluidsreclame (locatie googlemaps).
    Hotel wordt bijzonder goed gewaardeerd, parkeren gratis etc. Vervoer van en naar hotel is kennelijk ook geregeld en tot slot ook naar de haven (weliswaar voor 10 Dollar p.p. alleen voor Haven niet Airport). Overigens is er ook een Hampton Inn bij Dadeland (locatie googlemaps), dat ook een optie is aangezien het qua locatie goed zou zijn heb ik mij laten vertellen en natuurlijk ook goed gewaardeerd wordt.

    Ramada Limited South Miami Dadeland Hotel
    Niet zo sjeik en duur als de anderen maar wie weet beter. Ramada Limited South Miami Dadeland Hotel (locatie googlemaps).

    Ik heb geen ervaringen met de genoemde hotels, en heb hier en daar wat over kunnen vinden. Ik kan echter geen keuze maken omdat ik weinig ervaring of kennis heb over de locaties die goed zijn om te verblijven in Miami wat ook goed aansluit op de cruise die erop volgt en vervoer van de Miami Int. Airport. Vooralsnog twijfel ik persoonlijk tussen de twee Hampton Inns.

    Welke zouden jullie mij aanraden gezien mijn situatie en locatie? We hebben nog geen auto voor die periode gehuurd. Wellicht zijn er nog betere opties. Voor de DoubleTree betalen we 1245 Dollar voor 4 personen en 3BED 2BRM DLX CONDO .

    Alvast bedankt voor de tips en eventuele hulp.
    Laatst gewijzigd door Lerac; 06-04-09 om 16:17.

  10. Top | #120
    Newbie Rossie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2

    Standaard Hotels in miami

    Hallo Allemaal

    Ik ga samen met mijn vriendin in Juli naar florida. En uiteraard gaan we naar miami, dit ook onze eindbestemming.
    Nou willen wij graag weten welke hotels we het beste kunnen boeken en welke de aanraders zijn.
    Wie heeft er tips voor ons? het mag best luxe zijn maar wel betaalbaar ;-)

    Alvast bedankt

    Met vriendelijke groet

    Emiel en Hanneke
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-04-09 om 17:26. Reden: lettertype standaard gemaakt



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •