Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 32 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 312

Onderwerp: Hotel gezocht: Miami (Beach)

  1. Top | #101
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Hotel in Miami

    Persoonlijk vind ik Greenview (1 x geweest) nét even beter en met een iets betere locatie...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  2. Top | #102
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Hotel in Miami: Welk deel van de stad?

    Voor onze rondreis wil ik nog 1 hotelovernachting in Miami boeken. Nu boek ik meestal via priceline of hotwire en wil graag weten in welk deel van Miami we het beste een hotel kunnen nemen. ( 2 kleine kinderen en opa en oma gaan mee).

  3. Top | #103
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Welk deel in Miami voor hotel

    Ik zou zelf een hotel boeken in North-Beach als de kids en opa en oma mee gaan. Daar is het net wat rustiger en kun je tenminste het 's avonds slapen zonder schreeuwende en luid pratende mensen op straat (althans dat was onze ervaring op South-Beach in tegenstelling tot North-Beach. En... binnen 5 min ben je in het bruisende South-Beach.......

  4. Top | #104
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami

    Onze favoriet blijft nog steeds The Townhouse hotel.

    Je loopt er af en toe ook eens een celebrity tegen 't lijf. O

  5. Top | #105
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami

    En dan ben ik gewoon zeer tevreden met BW Ocean Front Resort bij Surfside. Het is wel 20 minuten met de bus naar Ocean Drive/Washington Ave, maar dat kost je ook maar $1.50. Voordeel is dat ik niet persé midden in de aktie hoef te zitten en dat je daar gratis kan parkeren, ruime kamer hebt, een Publix op kruipafstand en je ligt toch aan het strand. Volgende keer Miami absoluut weer naar dit hotel. En die volgende keer gaat zeker komen.

  6. Top | #106

    Standaard Re: Hotel boeken of niet

    Hoi allemaal
    In februari is alles erg duur..dit ivm een boten show waar veel bezoekers op af komen, van overal ter wereld!
    De hotels zitten in die tijd propvol!!

  7. Top | #107

    Standaard Goedkoop hotel

    Hallo, ik ga met mijn vriendin naar Miami in april. Wij hebben goedkoop een vliegtuigticket kunnen vinden (300 euro heen en terug) maar wij hebben nog geen hotel gevonden..is het beste dat we vanuit hier een hotel boeken of gewoon gaan en daar een goedkoop hotel zoeken? Hopelijk kan er iemand ons helpen..grts

  8. Top | #108
    Regelmatige Bezoeker Julo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    49

    Standaard Re: Goedkoop hotel

    van te voren via www.priceline.com hotel boeken/bieden.
    Heb ik ook vaak gedaan en er kwamen mooie prijzen uit.

    Julo

  9. Top | #109
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Goedkoop hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amelia Bekijk Berichten
    Hopelijk kan er iemand ons helpen..grts
    Ja hoor, vast wel. D'r is hier een heel forum vol kennis en informatie over Floridavakanties. Over hotels in Miami is er ook al veel te lezen. Ook kan het geen kwaad om wat reisverslagen te lezen, zo doe je een heleboel kennis op over het visa waiver programma (zijn jullie al aangemeld) autohuur, openbaar vervoer, enz. enz. Lees de faq's even, dan weet je al heel snel de weg te vinden. Ook handig: de rubriek "even voorstellen", dat helpt enorm voor het krijgen van gerichte antwoorden op je vragen. Met de zoekfunctie in de blauwe balk boven aan iedere pagina vind je meestal wat je zoekt, maar mocht je het niet kunnen vinden; vragen staat vrij!



  10. Top | #110
    Vaste Bezoeker Mirrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51

    Standaard Re: Goedkoop hotel

    Wij verbleven vorig jaar in het Boutique Rentals Indian Creek in Miami (niet te verwarren met het Indian Creek hotel). Dit is een kleinschalig complex (studio zonder keuken maar me koelkast). Erg voordelig en groot voordeel is dat je gratis kunt parkeren. De bus stopt ook praktisch voor de deur en in 3 minuten sta je op het strand. Er zijn helaas geen faciliteiten zoals zwembad etc.

    Mag ik vragen hoe je aan die voordelige tickets komt?

    Groetjes Mireille
    \\/Florida was meer dan geweldig!!!\\/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •