Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 28 van de 32 EersteEerste ... 182627282930 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 312

Onderwerp: Hotel gezocht: Miami (Beach)

  1. Top | #271
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Wij zijn 2 keer in het Dorchester geweest. Niks mis mee. Voor 2 nachten een prima locatie. Het ziet er wat oud uit, maar de kamers zijn prima in orde. Op loopafstand van al het vertier. Parkeren moet je nog wel apart betalen en is vrij prijzig. Als wij weer een keer naar Miami gaan zou ik het zo weer boeken. Je moet geen 5 sterren hotel verwachten. Het is niet slechter dan andere hotels waar we zijn geweest in Florida.

  2. Top | #272
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    54

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Wij verbleven deze zomer 2 nachten in Crest Hotel Suites in Miami Beach, hadden 2 studio's geboekt via een aanbieding bij booking.com. Dit hotel ligt ideaal t.o.v. winkels en strand en het voordeel van de studio was dat je zelf een keuken had en toch samen kon ontbijten. De supermarkt lag op een steenworp afstand van dit hotel. Ook het Holocaust museum lag op 10 minuten lopen van het hotel.
    Tegenover het hotel ligt een parkeerplaats, wij hebben goed kunnen onderhandelen om hier de auto 2 dagen te kunnen parkeren en er was 24 uur per dag iemand aanwezig.

  3. Top | #273
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Wij zijn afgelopen zomervakantie 4 nachten in het Dorchester hotel geweest.
    Wij zaten in een suite (soort appartememt met keuken) en dit was helemaal top.
    Je moet betaald.parkeren bij het hotel maar dan garanderen ze plek. Dit kosten $29 per dag exl btw.
    Betaald parkeren is overal op south beach.
    Het grote voordeel van dit hotel vonden wij dat veel op loopafstand is dus je parkeert je auto en klaar.
    Strand is vlakbij. Voor je bedjes moet je betalen maarja waar niet!?
    Als je naar downtown wilt kan je ook met een hop on, hop off bus dit vonden wij erg leuk.
    Hoop dat dit de keus wat makkelijker maakt.

  4. Top | #274
    Vaste Bezoeker Wen's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    61

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Wij hebben ook in het Dorchester verbleven. Fijn hotel en personeel. Straat oversteken (Amerikaanse begrippen) en je zit op het strand. Vanalles te beleven in de buurt. Idd auto laten staan en te voet of met ov verder..

  5. Top | #275
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    23

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Wij zaten 3 jaar geleden 5 nachten in het Eden Roc Renaissance Resort. Schitterend Hotel, vonden wij. Vlak aan het strand, zeer netjes, toffe zwembaden, gratis ligstoelen en handdoeken, een tiental autominuten van het echte centrum. Op de publieke parking naast het hotel hebben we slechts 1 maal geen plaats gevonden door een grote samenkomst in een naburig hotel. Toen zijn we wat verderop gaan parkeren. Kostprijs was niet veel, 's nachts hoefde je niet te betalen. We hebben dit hotel toen geboekt bij connections.be voor ongeveer €130/nacht (kamer met 2 grote bedden voor 2 volwassenen en 2 kinderen, toen 10 en 12 jaar). Nu vind ik het niet meer in hun lijst, maar misschien kunnen ze wel een prijs maken.

  6. Top | #276
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Ik ben voor aankomende zomer 2014 op zoek naar een leuk hotel in Miami of directe omgeving ervan...?? Voor 3 dagen
    We hebben een auto bij ons dus iets zonder extra bijbetalen zou wel fijn zijn.
    Ons gezelschap bestaat ui 2 volwassenen en een kind van dan 12 jaar.

    Heeft iemand leuke tips???

    ( ook zoeken we dit nog voor New York.... 4 dagen )

  7. Top | #277
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Wij zaten niet in Miami beach maar in Downtown Miami in het prachtige Epic hotel, echt een fantastisch hotel.
    Vanaf hier kun je langs het water naar Bayside market place lopen en er rijdt een gratis metro mover.
    Je kunt er over lezen in ons verslag http://girls-on-the-road-2013.blogsp...i-fridays.html

    Wij hebben dit geboekt via Expedia maar op hun eigen website zie je soms ook goede aanbiedingen voorbij komen. Succes.
    http://www.epichotel.com/

  8. Top | #278
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Ridderkerk, Netherlands
    Berichten
    26

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Voor onze vakantie in mei heb ik alvast 2 opties gereserveerd. We blijven 2 nachten in Miami heeft iemand ervaring met een van de onderstaande hotels? Ben benieuwd naar jullie voor en tegens

    http://www.theoceanreef.com
    http://www.ihg.com/holidayinn/hotels...mb/hoteldetail

  9. Top | #279
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Wij twijfelen erg aan het hotel voor de laatste nacht in Miami. Wij hebben op dit moment voor de eerste twee nachten een hotel in Miami Beach, Courtyard Miami Beach South Beach. Nu willen we de laatste nacht niet te ver van de luchthaven zitten, maar wel in een ander deel dan Miami Beach. Liefst dat er wel wat in de buurt te doen is. Miami Downtown misschien, of Coconut Grove, iemand nog tips?

  10. Top | #280
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Ik heb een goede tip voor je (denk ik).

    In 2012 hebben wij de laatste nacht in Miami doorgebracht in het Sonesta Bayfront Hotel Coconut Grove (2889 McFarlane Rd, Miami, FL 33133). Volgens mij heb ik toen op Priceline geboden op 4*-hotels in Coconut Grove en deze voor rond $85+tax&fees gekregen. Ik vond het een heerlijk hotel. lekker luxe op delaatste dag! Zwembad op de 8e/9e etage met uitzicht over de zee en de mooie omgeving. We zijn naar de jachthaven gewandeld en daar wat rondgekeken. Enkele leuke terrassen langs het water gezien. Cocowalk is op loopafstand.
    Zie ons verslag http://www.chantalsweb.nl/reisversla...tml#2012-08-06

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •