Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 32 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 312

Onderwerp: Hotel gezocht: Miami (Beach)

  1. Top | #1

    Standaard Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Moderator Michael66:
    In dit topic kun je je vragen stellen als je nog geen idee hebt welk hotel je in Miami (Beach) zou kunnen boeken. Lees het topic maar eens door, er staan al een heleboel tips in.

    Als je (ook) hotels zoekt in andere plaatsen, plaats dan een oproep daarvoor in het topic over die plaats.

    Voor een heleboel ervaringen van Florida-gangers met hotels in Miami kun je in het Overzicht Hotelervaringen terecht.


    Over 14 dagen vliegen we voor onze eerste vakantie naar Florida. (voor de 5e keer naar de States). We komen omstreeks 14.00 uur aan. Het zal wel een paar uur duren (vingerafdrukken maken en digitale foto) voordat we door de douane zijn. Vervolgens gaan we de auto (Hertz) ophalen en dan willen we een hotel opzoeken niet al te ver van het vliegveld richting Miami Beach lekker uitrusten om de andere dag Miami Beach te gaan verkennen. Heeft iemand van jullie een goede ervaring/tip met een redelijk (3 of 4 ****) en makkelijk te bereiken hotel in die omgeving?

    Alvast bedankt
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-11 om 04:54.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Ik zou gelijk doorrijden naar Miamibeach. Vanaf het vliegveld is het 30 minuten rijden.

    Heb je nog speciale eisen aan het hotel?

    Op Ocean Drive zitten een aantal leuke hotels. Niet goedkoop maar wel vlakbij het strand. Ik heb zelf vorig jaar in het Indian Creek hotel geslapen. Leuk hotel iets verder van het strand af en geheel in Art Deco stijl. Verder heb je langs Collins Avenue nog vele andere hotels zitten. Ook van de grote ketens als Ramada, Days Inn, enz. Kijk maar eens op Expedia. nl om een idee te krijgen.

    Have Fun 8)

  3. Top | #3
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Het zal wel een paar uur duren (vingerafdrukken maken en digitale foto) voordat we door de douane zijn.
    Dit schijnt heel erg mee te vallen. Ik denk dat het meer afhankelijk is van hoeveel vliegtuigen net op die concourse zijn binnengekomen. Mijn ouders hebben ook zo'n scan en foto moeten laten maken en dat zo gebeurd zeiden ze. Probeer, voor zo ver mogelijk, jouw vliegtuig voor te zijn en de rest is een beetje geluk.
    Wat betreft je hotel: een andere optie is natuurlijk om voor de eerste paar nachten alvast een hotel te boeken via internet. Dan hoef je niet na een vermoeiende reis nog te gaan zoeken naar iets... Op http://florida.pagina.nl staan een aantal links naar hotels... O

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Wat Ebelix al zei zou ik ook gewoon door rijden naar Miami Beach.
    Bij Miam Beach kan je voor een redelijke kamer/prijs terrecht bij super8 motels (je slaapt er toch alleen maar)...

    http://www.super8.com/Super8/control/home

    Als je een hotel neemt aan de populaire Ocean Drive, dat aan het strand zit, zal je diep in de buidel moeten tasten.

    Kijk ook ff op www.tripadvisor.com :idea:

  5. Top | #5

    Standaard Miami en omgeving

    Hoi leuke hotels (vind ik zelf persoonlijk) in SoBe (=south Beach) The Richmond Hotel, Holliday Inn South Beach en Marseilles hotel oke niet echt goedkoop maar wel een top lokatie we komen er al 12 jaar. :lol:

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    27

    Standaard marseilles hotel

    wat vond je dan zo leuk aan het marseilles hotel?
    ik ben daar in 2001 een paar nachten geweest en ik vond het 10 keer niks
    het enige goed eraan vond ik dat het aan het strand ligt maar verder vond ik het maar een oud rotzootje daar
    maar goed misschien is het inmiddels beter
    en ook het parkeren vond ik erg duur daar maar dat is geloof ik overal in miami zo

    groetjes toverfee

  7. Top | #7
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Denk eens aan Priceline :lol: ! Wij hadden in Miami het InterContinental, superdeluxe zakenhotel, tussen Miami Beach en vliegveld in, in het business district ! Via Priceline voor ongeveer $ 65 per nacht. Koopje. Ik weet dat via Priceline ook een 3 ster gelukt is in het Hyatt, zit ongeveer zelfde locatie. Volgens mij $ 35 per nacht. Echt heel goedkoop, maar de recensies zijn hier geloof ik iets minder van, maar ik ben er zelf nooit geweest. InterContinental is echt aanrader, vlakbij shops en zo !

    Succes !

    MattRob
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  8. Top | #8
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob
    InterContinental is echt aanrader, vlakbij shops en zo !
    Dat is toch dat hele hoge gebouw, omringt door nog meer hoge gebouwen?
    Ons (afgelopen) hotel, Dupont Plaza, staat tegenover het InterContinental hotel. Het lijkt mij inderdaad superluxe hotel, alleen staat het wel een beetje in de verkeerde wijk. Om de hoek wel wat shops enzo, maar zoals CSI Miami een paar weken geleden uitwees (of is dat dan te soapie gedacht?) is het niet echt een veilige wijk. Wat ik inderdaad zelf ook zo voelde. Ik liep daar 's avonds toch echt niet lekker op m'n gemak.

    Miami Beach lijkt mij net ietsjes meer veiligheid en vakantiegevoel naar boven te halen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-08 om 06:07. Reden: quote ingekort
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  9. Top | #9
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Sorry, het is al vaker gedacht, maar ik heb echt geen aandelen Priceline ! Ik zit op deze forums om mijn ervaringen mee te delen, en jullie hiervan gebruik te laten maken :lol: ! Niets meer, niets minder.

    En ja, InterContinental is Downtown Miami. Maar als ik de vraagstelling lees, willen ze een hotel dichtbij het vliegveld, maar ook in de buurt van Miami, om lekker na de vlucht uit te kunnen rusten. Dus 's avonds over straat gaan, lijkt niet de bedoeling .... Maar goed, weet ik ook niet zeker. Het ligt wel erg mooi, vind ik persoonlijk. Heel dichtbij de shops en restaurants van Bayside Marketplace. En je bent zo op Miami Beach. Ik heb het 's avonds niet als bedreigend gevoeld. En ik heb zelfs aflevering van CSI Miami gezien, waarin iemand neergeschoten werd van dit hotel :P !

    Voordeel is ook, dat dit het enige 4-ster hotel is in dat gebied. Dus je weet bijna 100% zeker dat je die krijgt ! Niet gek dus.

    Uiteraard kan je Priceline ook gebruiken op Miami Beach. Overigens zijn de tophotels (vergelijkbaar met InterContinental) wel stukken duurder.

    Vergeet overigens niet dat je voor het parkeren ook veel geld kwijt zal zijn (zowel Downtown, als Miami Beach) !

    MattRob
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Miami

    Ik ben nu twee weken terug en heb 1 nacht verbleven in Miami. Twee jaar geleden zijn we ook in Miami geweest en zijn er toen langer gebleven. Moet er wel even bij zeggen dat wij niet onder de indruk zijn van Miami. Enkele weken geleden bleven wij 1 vrijdagnacht omdat we de dag erna doorvlogen naar Puerto Rico om in te schepen voor een cruise. Het was de nacht voordat orkaan Jeanne aan land kwam ten noorden van Miami, duswat dat betreft was het een narrow escape.

    Kwa hotels is er een enorm aanbod maar mijn ervaring is dat de locatie van enorm belang is. Mijn voorkeur gaat uit naar een hotel in de directe nabijheid van Ocean Drive, immers daar is het te doen in de avonduren, zodat je kan lopen naar een eetgelegenheid Wij verbleven deze nacht in hotel marseilles maar ik kan niet zeggen dat ik het een hotel vind dat zijn geld waard is. Enkele weken geleden vond ik het een oude bende met name rond het zwembad. Mijn advies zou zijn om iets meer te betalen voor een hotel als het crown plaza waar vrienden van ons verbleven. uurder maar het parkeren van je auto is inclusief. Scheelt je ook al 20 dollar voor een parkeergarage.

    Probeer zeker even priceline want in Miami worden goede hotels gegund zoals het crown plaza maar ook het hilton Fontainebleau voor bijvoorbeeld 70 dollar per nacht.

    Mijn ervaringen met priceline zjn uitstekend te noemen, zo heb ik verbleven in het hilton in orlando voor 61 dollar, het Gaylord palms resort in orlando voor 85 dollar, maar ook het carib hilton in puerto rico voor 80 dollar en het hyatt in key west voor 85 dollar. Voor advies kan je terecht op www.biddingfortravel.com

    succes



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •