Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 32 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 312

Onderwerp: Hotel gezocht: Miami (Beach)

  1. Top | #61
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: leuk hotel in miami e.o

    Wat vinden jullie betaalbaar?
    Wij hebben de afgelopen keer geslapen in het Sonesta hotel in Coconut Grove.
    Waren iets van 112 euro per nacht kwijt (geboekt via USA Fun Vacations). Het hotel ligt op loopafstand van de Cocowalk, een uitgaanscentrum met restaurantjes, bioscoop en bars.

    Is ons iig erg goed bevallen. Je bent met de auto zo op South Beach en andere plekken. Het hotel is erg luxe.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #62

    Standaard Re: leuk hotel in miami e.o

    Ik weet niet voor welke periode je zoekt?

    Ik ga in mei en ik heb heel hard gezocht, en gezocht en gezocht heb toen uiteindelijk in dit hotel http://doubletree1.hilton.com/en_US/...orida/index.do
    een kamer geboekt voor..... 95 dollar !!!

    Echt een te goede prijs, dat besef ik. Toen ik een week later keek,waren al die goedkope kamers weg en was het per nacht over de 200 dollar. Ik heb echt mega-geluk gehad.

    Dus ik weet niet of dit hotel een tip is, maar in mijn geval heeft heel veel tijd in het zoeken wel zijn tijd waard gebleken !

    met vriendelijke groet,
    Bonnie

  3. Top | #63
    Newbie Vke's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Antwerpen - België
    Berichten
    10

    Standaard Re: 1e keer Miami Beach, leuk goed gelegen hotel gezocht!

    Hallo Casper,

    Ik heb ook een suite geboeky in Nassau van 5/5 tot 13/5. We moeten echter geen voorschot betalen. Dat vind ik wel spijtig want we hebben liever wat meer zekerheid over onze boeking. Heb al een paar mails gestuurd maar krijg nooit reactie. Over zusterhotel 'beachcomber' las ik op tripadvisor dat mensen er arriveerden en geen kamer bleken te hebben. Uitleg van de receptie : u had telefonisch geannuleerd en de kamer is ondertussen verder verhuurd (hogere bieder?). Ik weet niet of we ongerust moeten zijn. Graag een verslagje na je bezoek aan Nassau.

    Véronique

  4. Top | #64

    Standaard Hotel gezocht: Miami airport

    Weet iemand een goed en goedkoop hotel op het vliegveld van Miami?
    Wij landen 3 februari in Miami om 21.30 en vliegen de volgende morgen naar Nassau de Bahama´s. Het is dus echt alleen voor slapen.
    Alvast bedankt!!

    Anne-Wil

  5. Top | #65

    Standaard Re: 1e keer Miami Beach, leuk goed gelegen hotel gezocht!

    Wij hebben in dit hotel doorgebracht: http://www.cardozohotel.com/
    Heel erg tevreden over, personeel erg vriendelijk, erg schoon, alleen lastig dat er van die toeristen zijn die zo nodig een foto willen van het hotel van Gloria Estefan (maar dan voel je je zelf ook een beetje beroemd).


  6. Top | #66
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Hotel miami airport

    Wij hebben afgelopen zomer in het Holiday Inn vlak bij de luchthaven geslapen, en dat was goed te doen.
    Er zij een aantal heel goedkope motelletjes vlakbij de luchthaven, maar die zou ik persoonlijk niet aanraden.
    Eric

  7. Top | #67

    Standaard Re: Hotel Miami airport

    Bedankt voor je reactie Eric! Inmiddels hebben we geboekt en gekozen voor het hotel op de luchthaven. Hotel Days inn Miami Airporth North. Daar zijn we 88 euro kwijt, maar dat was voor ons het goedkoopste wat we konden vinden. Heb trouwens geen idee van hotel prijzen, misschien valt dit best mee maar het was voor ons de eerste keer en als je normaal kampeert denk je ff pffff..
    We gaan ook drie nachtjes naar de Bahama´s. Naar het Red carped inn hotel.
    We zitten nu nog te twijfelen over de activiteiten. We willen graag een tour doen in een Sub, zo´n onderwaterscooter bij Stuart Cove. Maar ook graag bij Dolfijnen zwemmen! Maar dan moeten we volgens de sites nu al reserveren en leggen we het allemaal al zo vast. Weet iemand hier of dat echt nodig is om te reserveren?
    We gaan al over 3 weken!! spannend hoor.

    Anne-Wil

  8. Top | #68
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    9

    Standaard Re: Gezocht: Goedkoop hotel Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stroke Bekijk Berichten
    Bed Bugs:???: Dit lijkt me duidelijk :mrgreen:
    Het schijnt dat ze aan het renoveren zijn. Wij gaan er voor de laatste 3 nachten heen. Wij geven San Juan vooralsnog het voordeel van de twijfel.
    Gr Jack

  9. Top | #69
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    13

    Standaard Re: Gezocht: Goedkoop hotel Miami

    Hoi Jack,

    Wij zijn in november 2 nachten in het San Juan geweest. Ook wij gaven het voordeel van de twijfel.

    De kamers waren oud met uitzicht op een parkeerterrein/afwerkplek voor prostituees, de kamers waren gehorig en verschrikkelijk ingericht, maar.....

    ....het was op loopafstand van al het moois van Miami Beach, schone lakens, schone warme douche en vriendelijk personeel.

    Wij gebruikten het om te slapen en niets meer dan dat. Als je een mooi hotel zoekt met superfaciliteiten en mooie art deco kamers kom je echter bedrogen uit.

    Wim

  10. Top | #70
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    29

    Standaard Help weet niet in welke buurt ik een hotel moet boeken

    Wij gaan in april 2 dagen naar Miami. We willen graag een boottocht doen vanuit Bayside, lekker eten, Art-deco District, shoppen. We gaan 's avonds niet stappen in Miami Beach. In welke wijk kan ik dan 't best een hotel boeken. Ik weet dat de hotels in Miami Beach enorm duur zijn dus ik dacht misschien is het beter een hotel in een andere wijk te nemen en dan met de auto naar Miami Beach te gaan of raken we daar de auto niet meer kwijt met parkeren? Welke kenner kan mij helpen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •