Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 32 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 312

Onderwerp: Hotel gezocht: Miami (Beach)

  1. Top | #121
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    16

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami

    Heeft iemand ervaring met het Marriott Miami Dadeland en/of die omgeving waar het hotel gelegen is?

  2. Top | #122
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #123
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    75

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami

    Hallo,

    we hebben de afgelopen dagen via American Estates het hotel voor de eerste 2 nachten geboekt. Het word het Hilton, downtown Miami. We hebben eerst alle info proberen te zoeken over AE, maar dat zat wel goed. We lazen hoofdzakelijk goede recensies... Zeurders heb je altijd.. :-#
    Ik las in dit topic dat er meer mensen goedkoop in het Hilton hebben gezeten. Als je de site van het Hilton bekijkt, schrik je toch wel van het prijsverschil. Enig idee hoe die verschillen komen? We gaan pas over een paar maanden, dus echt last minute kun je dit niet noemen..

    Iemand ook ervaring met dit hotel? Ik weet dat het parkeren hier niet gratis is, maar ach, voor 118 euro per kamer voor 2 nachten in zo'n hotel..

  4. Top | #124
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami

    Wij hebben in het Biltmore gezeten.... echt een aanrader....!! Geweldig hotel!! En zooooo mooi!!

  5. Top | #125
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami

    Ik zat even bij Priceline te kijken voor een hotel in Miami, maar weet iemand in welke 'area'ik moet kijken als ik in de buurt van Port of Miami wil zitten..

  6. Top | #126
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damian08 Bekijk Berichten
    maar weet iemand in welke 'area'ik moet kijken als ik in de buurt van Port of Miami wil zitten..
    Heb even voor je in de detailmaps gekeken....Probeer area 7 en 12.



  7. Top | #127
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami

    Uhm.. 7 en 12??
    Bij Priceline staat gewoon downtown, south beach dat soort gebieden.
    Weet niet waar ik die nummers moet zoeken Teleton.

  8. Top | #128
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damian08 Bekijk Berichten
    Weet niet waar ik die nummers moet zoeken Teleton.
    Wanneer je voor "name your own price"'hebt gekozen, krijg je de de mogelijkheid om voor Miami te kiezen. Dan krijg je de "Name your own price area map" De aerea's zijn genummerd. 7 staat voor Down Town en 12 voor South beach. Misschien werkt deze link . Kan helaas even geen schermafbeelding plaatsen. Succes!



  9. Top | #129

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami

    Ik ga volgend jaar met m'n vriendin een reis maken door Amerika. Onze afsluiting van de vakantie is in Florida in de omgeving van Miami. Daar zullen we van 30 juli t/m 5 augustus verblijven. Wat zijn hotels waar we voor een redelijke prijs kunnen verblijven en wanneer kunnen we het beste boeken. Is dat heel vroeg of liever wat later?

  10. Top | #130
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Martijn- Bekijk Berichten
    Wat zijn hotels waar we voor een redelijke prijs kunnen verblijven en wanneer kunnen we het beste boeken. Is dat heel vroeg of liever wat later?
    Voor informatie over de hotels is er een prima overzicht: Overzicht hotelervaringen. Verder vind je , als je bijvoorbeeld zoekt naar priceline.com, veel tips en trucs en de ervaringen van forummers die hier gebruik van maken. Tot slot zou je wat reisverslagen kunnen lezen, hierin worden dikwijls ook de ervaringen in hotels benoemd.

    Hotelprijzen zijn gerelateerd aan vraag en aanbod. Niet alleen de vakantieperiode speelt daarbij een rol, seminars, conventies en tentoonstellingen bepalen immers ook het aanbod. Verder is Miami nog al populair.....

    Als je van priceline of hotwire gebruik maakt, moet je je eigenlijk vooraf ook zelf een beetje verdiepen in de markt. Je zou dit bijvoorbeeld kunnen doen met behulp van reisbureaus en boekingen maar ook via tripadvisor kan je veel informatie over hotels achterhalen. Op die manier kan je ook bepalen wat je zelf precies een redelijke prijs voor een hotel vind. Dit kost je tijd, maar als beloning win je vast een gunstig hotel tegen een superprijs!





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •