Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 32 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 312

Onderwerp: Hotel gezocht: Miami (Beach)

  1. Top | #171
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Nou vooruit;

    Waarom ik de bus pak? Zo maak je wat meer lagen mee in de bevolking, het 'echte' leven en bovendien geen gezeur om je auto te parkeren (ik laat dus de auto bij het hotel staan). Je kan je auto op South Beach goed kwijt in parkeergarages, maar goedkoop vind ik dat zelf niet.

    Genoeg info zo? :P
    Precies daarom hebben wij (met dochter van toen 12) de bus ook gepakt!
    Leuke rit heen naar SB, je ziet veel meer dan als je zelf rijdt (als chauffeur dan, he).
    Terug zaten we in de spits, konden niet zitten, maar kregen wel een show van een klein vrouwtje die haar 'space' claimde... Blijkbaar leunde iemand (volwassen vent) tegen haar, die steeds verder terugtrok.
    Veel kleurrijke types.
    's avonds zal het allicht wat avontuurlijker zijn, maar er zijn wel meer plekken in de USA waar overdag en 's avonds flink verschillen in beleving.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Ligt er aan wanneer je gaat. Ik heb wel eens voor 75 euro per nacht daar gezeten in september.

    Tevens redelijk dicht in de buurt een Subway (op loopafstand) en met de auto ben je zo bij een Outback. :mrgreen: Maar die Publix is ook echt ideaal op kruipafstand.
    De vraag was voor januari, dus heb ik even op de site gekeken.
    En die Subway heeft voor ons eten gezorgd tussendemiddag, ah... de belegde broodjes...
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 28-10-10 om 13:12. Reden: berichten samengevoegd

  2. Top | #172

    Standaard Hotel/condo/appt. voor 2 volwassenen, kleuter en baby

    Eind december gaan wij met het gezin naar Miami voor 4 dagen. Ik ben hiervoor op zoek naar een hotel/condo oid.
    Graag wil ik een aparte ruimte voor het slapen, dit omdat de kinderen nog klein zijn en wat gaan wij anders doen als zij slapen? 1 is 4 jaar en de tweede tegen die tijd 10 maanden.
    Ik ben niet op zoek naar de hoofdprijs. Het moet schoon zijn en functioneel. Bij voorkeur wel met zwembad (wsl. een binnenzwembad gezien de temperaturen in December).
    Heeft iemand tips voor een verblijf in Miami of Fort Lauderdale?

  3. Top | #173
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Hotel/condo/appt. voor 2 volwassenen, kleuter en baby

    Wij hebben voor volgend jaar 4 nachten geboekt in Fort Lauderdale. Dit hebben we geboekt bij USAFunvacations. Ziet er op de foto's leuk uit en de reviews zijn goed.
     
    Wyndham Santa Barbara Resort 08/AUG/2011 – 12/AUG/2011 € 416,00
    Fort Lauderdale
    (Appartement 2 slaapkamers)(4 nachten)
    (op basis van logies)

  4. Top | #174
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Berichten
    2

    Standaard 8 dagen Miami in Mei, tips hotels etc!

    Hallo! wij gaan in mei 8 dagen naar Miami, de vlucht is geboekt. nu nog op zoek naar een hotel. we willen graag op loopafstand van de place to be zitten, dus wie weet welke hotels in Miami Beach geschikt zijn? niet te duur, maar wel netjes. ik hoor het graag!

    <<Moderator Michael66: Vraag toegeoegd aan bestaand onderwerp over het zoeken naar een geschikt hotel in Miami (Beach). Diverse hotels daar zijn al beschreven in het gedeelte op het forum over Hotelervaringen. Zie het overzicht.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-01-11 om 20:36.

  5. Top | #175
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: 8 dagen Miami in Mei, tips hotels etc!

    Wij zaten vorig jaar in The Dorchester en gaan er dit jaar weer een nachtje logeren. Het is een eenvoudig hotel op loopafstand van Lincoln Road en Ocean Drive.
    Vorig jaar via het reisbureau geboekt, maar nu rechtstreeks. Wij betalen $ 109,00 voor 3 volwassenen en 1 kind op één kamer. Parkeren moet je nog wel apart betalen.

  6. Top | #176
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Hotel gezocht: Miami (met shuttle service)

    Hallow,

    7 Mei vertrekken wij met de Carnival Destiny naar het Caribische gebied. :sun:

    Wij komen 6 mei op Miami aan. Omdat we meteen de dag erna op een cruise vertrekken nemen we pas bij terug komst van de cruise een huurauto.

    Al veel hotels gevonden met op site's zoals bijv expedia, die een shuttle service hebben van het vliegveld en naar de cruise terminal. Zie alleen dat er bij bijna alle hotels erg slechte beoordelingen staan.

    Wie o wie heeft al eens in eens in Miami in een hotel geslapen met z'n soort shuttle service?? Zoja wat zijn de ervaringen ( verloopt de shuttle service soepel) en welk hotel was het.

    Thanks Carmen

  7. Top | #177
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Hotel in Miami met shuttle service van/naar Airport en Cruise Port

    Beetje gemixte gevoelens hierover. We logeerden in de Hampton inn in Miami.
    Mijn zus kwam een week later en we besloten om haar op te halen met de Hotel shutlle.
    Naar het vliegveld ging prima. Shutlle vertrok elk half uur en we konden zo instappen. Terug hebben we hem niet meer gezien. Na een flinke poos wachten hebben we een taxi genomen terug naar het hotel.
    Ik zou in ieder geval erop rekenen dat een taxi toch iets betrouwbaarder is dan een busje.
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 11-02-11 om 12:24.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  8. Top | #178
    Regelmatige Bezoeker steson's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    36

    Standaard Re: Hotel in Miami met shuttle service van/naar Airport en Cruise Port

    Ik heb het Hilton Miami Airport Hotel op het oog met een cruise-pack.
    Misschien een idee ??

  9. Top | #179
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Hotel in Miami met shuttle service van/naar Airport en Cruise Port

    @Tinkerbell: Oke dat is jammer om te horen dat het mis ging. Hadden jullie dit hotel ook toen jullie aankwamen? Zo ja zijn jullie toen wel opgehaald van het vliegveld?


    @Steson: Thanks voor de tip. Heb net even gekeken, maar dat hotel is wel helaas een stuk duurder dan anderen. Ziet er wel mooi uit maar omdat we er bijna geen tijd doorbrengen vind ik het dan zonde om z'n hotel te nemen. Zie trouwens wel geen cruise-pack staan?

    Bedankt voor het mee denken!

  10. Top | #180
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Hotel in Miami met shuttle service van/naar Airport en Cruise Port

    Nee we zijn bij onze aankomst gelijk de auto gaan ophalen met de Hertz bus. Daarna zijn we naar het hotel gegaan. Het ligt trouwens naast het vliegveld. Omdat het hotel zelf wel erg goed bevallen was zijn we daarna terug gegaan om er nogmaals twee nachten door te brengen om op mijn zus en haar gezin te wachten.

    Misschien waren we wel te ongeduldig. Geduld in nu een maal niet de sterkste kant van mijn zus en mijzelf. (familietrekje ops
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-02-11 om 22:00. Reden: fqe
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •