Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 26 van de 32 EersteEerste ... 162425262728 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 312

Onderwerp: Hotel gezocht: Miami (Beach)

  1. Top | #251
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Wij parkeren gratis bij onze Condo aan de Ocean Drive, hebben we daar geluk mee?
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  2. Top | #252
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Wees daar maar zeker van Monique
    Love to Travel

  3. Top | #253
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    12

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Na een paar dagen zoeken ben ik toch tot de conclusie gekomen dat goedkoop vaak duurkoop is in Miami (beach). Het verbaasde mij wat een hotelkamer tegenwoordig per nacht kost, dit was een aantal jaren geleden inderdaad wel anders!
    Ik begin mijn rondreis Florida in Miami en wil hier 3 nachten blijven. Ik ben aan het denken om een hotel dichtbij het vliegveld te zoeken. Dit is een stuk goedkoper dan richting de kust, en ik heb een huurauto, dus ik kan gewoon SoBe en de rest van Miami bereiken.

    Is dit een goed idee of kan iemand mij (uit ervaring) een beter alternatief geven? Ik vind 80 - 100 euro per nacht voor een hotel gewoonweg te duur... (Misschien ook wel omdat ik de 35-dollar-per-nacht-kamers uit Los Angeles gewend ben...)

  4. Top | #254
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Waarom probeer je niet met priceline of Hotwire?

  5. Top | #255
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    89

    Standaard Bed and breakfast omgeving Miami.

    Wij zullen in de meivakantie een drietal dagen in de omgeving van Miami zijn. Willen daar ff rondneuzen. Nu zijn wij op zoek naar leuke accommodatie en lijkt het ons leuk om een b&b te bezoeken. Ipv hotels. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoeft niet persen in Miami zijn hoor we weten nog niet wat we precies deze dagen gaan doen, everglades of keys lidlid

  6. Top | #256
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    3

    Standaard retro of vintage motel tussen Miami en Palm Beach

    We zouden graag in een leuk retro of vintage motel verblijven ergens tussen Miami en Palm Beach. Heeft iemand een tip voor ons ? Ook tips over oude diners zijn heel welkom, want daar zijn wij dol op. Bedankt !

  7. Top | #257
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    ik ben op zoek naar een hotel in Miami of fort lauderdale voor een nacht 27/03. maar de prijs is wel zeer hoog in maart.in welke regio moet ik zeker niet gaan zoeken?

  8. Top | #258
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Wat vind jij een hoge prijs?
    En welke prijs had je in gedachten? Voor welke *-categorie hotel?
    Wil je perse aan de kust / strand, of mag het ook iets landinwaarts zijn?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #259
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    ben al een tijdje met priceline aan het proberen.4ster en als laatste 3 steren.
    maar vind 80 $ plus nog taks wel veel voor priceline. waar ik zoek maakt niets uit, het is maar voor een nacht gaan de dag erna door naar orlando, moet wel netjes zijn en waar wij ons ook veilig voelen.
    heb enkel nog maar in miami downtoun en miami airport (mia) een hotel gehad. wij landen om 16.45 dus kunnen nog alle kanten op als het maar richting orlando is.
    Welke area zijn veilig in miami en fort lauderdale.

  10. Top | #260
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kiamzo Bekijk Berichten
    ben al een tijdje met priceline aan het proberen.4ster en als laatste 3 steren.
    maar vind 80 $ plus nog taks wel veel voor priceline.
    Hmmm....vind je zes tientjes in euro's te veel voor een hotel in Miami? Kijk eens even wat er in die maand voor events zijn en vergelijk dat met de data waarop je zoekt. Sint Patrick en het tennistournament trekken jaarlijks duizenden bezoekers. En er is nog veel meer te doen in die periode, de springbreak is in volle gang. Dus in Ft Lauderdale is het vast van hetzelfde laken een pak. Ik zou dus maar snel boeken voor die 80 dollar......





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •