Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 68

Onderwerp: Afstanden en reistijden met de auto

  1. Top | #21
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    8

    Standaard Afstanden

    Goedenavond,

    Weet iemand waar ik een kaart of iets kan vinden waar ik afstanden tussen bepaalde plaatsen zie.
    Ik heb een reisoverzicht gemaakt (ga ik zo plaatsen), maar ik heb geen idee wat de afstanden enzo zijn.
    Dit is ook allemaal nog niet definitief, maar ik zou graag ergens afstanden willen zien.
    Kunnen jullie mij erbij helpen?

    ALvast bedankt.

    DVD

  2. Top | #22

  3. Top | #23
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Afstanden

    Ik heb de afstanden niet nagekeken maar de afstanden tussen die plaatsen zijn prima te doen. Misschien overwegen om de Keys op te gaan ? Als je niet naar Key West wil is Key Largo ook al een aardig alternatief. Heb je met een reden gekozen voor de hoeveelheid dagen bij je laatste bestemming ?

  4. Top | #24
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    2

    Standaard Re: tampa key west

    ik zou miami graag vermijden, is het niet mogelijk van naples naar homestead te rijden?
    slapen wil ik op islamorada

  5. Top | #25
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: tampa key west

    Jacky,

    op http://maps.google.nl kun je zelf prima je eigen route plannen. Probeer het maar eens..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #26
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: tampa key west

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky Bekijk Berichten
    ik zou miami graag vermijden, is het niet mogelijk van naples naar homestead te rijden?
    slapen wil ik op islamorada
    Jacky je kunt Miami prima vermijden hoor, als je op mijn eerste linkje klikt en je op de route van Google Maps bent kun je aan het lijntje van de route "trekken". Als je die naar beneden trekt naar de US 41 zie je de alternatieve route verschijnen.

    Het ritje duurt dan wel iets langer en je rijdt redelijk door het hart van de Everglades dan.

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    28

    Standaard Re: tampa key west

    Hoi,

    Ik ben toevallig vorigee week donderdag terugkomen van mijn vakantie in USA en dat was weer fantastisch.

    Ik ben ook in Tampa geweest en later naar Key West, gereden, gezien de afstand lijkt het me niet verstandig om dit in 1x te doen en het kan vrij warm zijn en dat is ook niet leuk zo lang in de auto ( ook al heb je wellicht airco ).

    Wij zijn eerst van Tampa richting Naples gereden en daar hotel gepakt, later van Naples naar Hollywood beach, ( ligt iets onder FT Lauderdale )

    Vanuit Hollywood beach zijn we naar Key Largo gereden ( ongeveer 3 uurtjes ) en hebben we overnacht in het marina hotel in key largo, erg leuk en meteen aan de waterkant.vanuit Key Largo naar Key West is het in 2 uur goed te doen, geloof 100 mile.

    groetjes

    fabian

  8. Top | #28
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    47

    Standaard Reistijd Rotonda -> Keys

    Hallo allemaal,

    Wij gaan volgend jaar 3 weken naar Florida.

    De eerste 2 weken zitten we in Orlando en zijn we van plan om de parken aan te doen, de laatse week zitten we in Rotonda, nu vraag ik me af, is het dan een goed idee om de keys te bezoeken, is dat te doen qua kilometers? Of zit je dan de hele dag in de auto??

    Gr Wim

  9. Top | #29
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Afstand Rotonda Keys

    Vanaf Rotonda naar de dichtsbijzijnde Key, Key Largo is ongeveer 4 uur rijden.

    Hier de route.

  10. Top | #30
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Afstand Rotonda Keys

    Naar Key Largo en terug zit je de hele dag in de auto, de 4uur klopt ongeveer, 4-1/2 komt eerder, en dan stop je dus niet.
    Naar mijn mening is een bezoek aan Key Largo niet de moeite waard tenzij je alleen maar gaat om te snorkelen of zo.
    Het is al eerder aangegeven er is maar 1 key met een downtown waar het allemaal te doen is, en dat is Key West.
    De overige keys zijn goed om het water op te gaan, en ja er is een dolfijnen centrum, als je er mee wilt zwemmen kan dat ook in Orlando, als je ze wilt zien kan dat nog wel in Harderwijk ook.
    Ik denk dat de mensen die niet verder dan Key Largo komen er geen idee van hebben waarom de Keys zo speciaal zijn voor de US.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 04:53. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •