Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 68

Onderwerp: Afstanden en reistijden met de auto

  1. Top | #1

    Standaard Afstanden en reistijden met de auto

    Wie kan mij vertellen hoelang je ongeveeer doet over Orlando - Fort lauderdale. Was een aantal jaren geleden bij de swapshop, was toen heel leuk daarom wilden we nu met de kinderen er naar toe. Als het te doen is tenminste.

    Bedankt voor de moeite.

    marcel

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Van Orlando naar Ft. Lauderdale is een kleine 340 KM en over de highway (Turnpike, S834, I-95) dus een kleine 4 uur en ook weer terug, dus. Het is op 1 dag te doen, maar dan wel vroeg op :? en als je ook nog wat wil zien, laat terug. Je kunt ook een nachtje overblijven bij de beach of bij de haven. Kun je uitgerust weer terug. :lol:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3

    Standaard Afstanden

    Begin augustus ga we met 3 kinderen (16-14-14) naar Florida. Weekje rondreizen en weekje cruisen vanuit Miami.

    Wie kan mij zeggen hoeveel autominuten je kwijt ben van:

    Orlando naar Cocoa Beach (Kennedy Space Center),
    Kennedy Space Center naar West Palm Beach
    West Palm Beach naar Miami

    Ik dacht aan 4 dagen Orlando, 1 dag Kennedy Space Center, 1 dag Everglades en 1 dag Miami. Is dit te doen met het reizen erbij??

    Graag jullie ervaring

    Dreetje

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: afstanden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dreetje
    Orlando naar Cocoa Beach (Kennedy Space Center),
    Kennedy Space Center naar West Palm Beach
    West Palm Beach naar Miami
    Hallo Dreetje,
    1. 2 tot 3 uur
    2 2 tot 2,5 uur
    3 2 tot 3 uur

    Succes
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-04-10 om 09:08. Reden: quote ingekort
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #5

    Standaard Afstanden Orlando-Miami

    Wi kan mij vertellen wat de afstanden per auto zijn als we met het gezin via Orlando langs de oostkust uiteindelijk in Mimami uit willen komen?
    (route; Orlando, Cape Kennedy, West Palm Beach, Everglades park, Naples, Lauderdale, Miami en evt. door naar de keys.


    Dray

  6. Top | #6
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: autominuten

    Misschien heb je wat aan www.mapquest .com

    Globaal: Orl KSC 1 uur, KCS WPB 2 uur, WPB Ev.Park 2 a 4 uur is afhankelijk waar en hoe ver je Ev.Park in gaat , WPB Naples 2 a 2,5 uur,
    Naples Miami 2 a 2,5 uur Miami KW 3 a 4 uur.
    Tip: koop de Rand MC Nally Road atlas bij een grotere boekhandel of ANWB heb je goede kaarten, ook van de grote steden. Er zit ook een kaart met rijtijden in. Na je reis jaren na genieten of voor een volgende reis gebruiken.
    Goede reis
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-04-10 om 09:08. Reden: full quote eruit

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Je kan ook op www.randmcnally.com kijken en de route bepalen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Installeer het software-pakket "Street en Trips" van Mircrosoft.
    Dit is een routeplanner en berekent je reistijd en kilometers/miles enz.

    :arrow: http://www.microsoft.com/streets/products.aspx

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    37

    Standaard Afstanden en reistijden met de auto

    Een van onze laatste dagen van onze reis zullen we van sarasota naar Key West rijden en zullen daarbij een tussenstop maken in de Everglades. Nu hoorde ik dat het zo'n eind rijden is dat we misschien niet eens tijd hebben om in de Everglades wat te gaan bekijken! Het is eeb route van ongeveer 600 kilometer, maar het stuk in de Keys (met alle bruggen en stoplichten) schijnt veel tijd in beslag te nemen.

    Heeft iemand een idee hoe lang we voor dit stuk uit moeten trekken. Dan heb ik een globaal idee hoe laat we weg moeten rijden als we nog iets van de Everglades willen zien!

  10. Top | #10
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Reistijd Sarasota - Key West

    Als je niet 's-nachts wil wegrijden, kun je die dag niet naar de everglades.
    Ik heb eens op de kaart gekeken, en de enige snelle mogelijkheid is als je de 75 en de Florida turnpike neemt, maar dan moet je wel langs Miami.
    Ik schat (maar heb het nooit gereden) dat je vanaf Sarasota tot Miami 3 a 4 uur nodig hebt. dan een uurtje eten, en nog een keer 3 a 4 uur om naar Key West te komen.
    Dus reken maar op zo'n 8 uur totaal.
    Als je echter ook nog naar de Everglades wilt, moet je of via de Everglades rijden, maar dat is zeker 1,5 uur langer rijden (+ uiteraard een paar uur voor het bezoek), of in Florida city naar de alligator farm, maar dat kost je toch echt wel 3 uurtjes.
    Kun je niet op de terugweg via de Everglades ?
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •