Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 51 van de 56 EersteEerste ... 414950515253 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 510 van de 554

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Belgium (voorheen Jetairfly)

  1. Top | #501
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Even een vraagje, volgens mij is het al eerder behandeld maar kan het niet precies een goed antwoord vinden.

    Wij vliegen eind van de maand met Jetairfly van Brussel naar Miami, maar deze vlucht wordt uitgevoerd door Arke. (thanks Niels voor de info).
    Met Jetairfly hebben wij geboekt met eten en drinken aan boord, alleen is het bij Arke een stuk beperkter.

    Hoe zit dit nu precies moeten we nu voor ons drinken gaan betalen, en voor de tweede maaltijd?

    Vorig jaar bij Arke geboekt en met Jetair gevlogen, dit was dus wel full service.

    En even voor de kenners vliegen we (26-6) met de PH-TFM Driemliner?

  2. Top | #502

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    de vlucht wordt uitgeveoerd door Arke maar onder JAF nummer
    je hebt dus ook de JAF service. Niet de Arke service.

    je vliegt met 1 van de 3 dreamliners. Of het de PHTFM is weet ik niet. Kan ik pas een paar dagen voor vertrek zien. Ik neem aan dat je overigens 26 -9 bedoeld?
    Welke maakt overigens naar mijn idee niet uit, vanaf half september zijn ze van binnen alle 3 hetzelfde. (47 premium, 93 comfort en 160 economyseats) de PHTFK en de PHTFL worden komende 2 weken van binnen omgebouwd zodat ze hetzelfde zijn als dat de PHTFM nu is.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-09-15 om 03:47. Reden: q



  3. Top | #503
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    oeps idd 26-9

    Thanks voor de info. Het maakt dus niet uit welk toestel, ze zijn dan dus allemaal gelijk.

    Ik had trouwens in de online taxfree shop voor mijn zoontje een model dreamliner van JAF gekocht.
    Deze zou op de terug reis geleverd worden. Nu is mijn bestelling weg en mijn geld terug, zonder mededelingen. Echt balen.
    Kan alleen nog op de heenreis, maar die doos is best groot. (de terugreis staat niet eens meer in het systeem van de shop, hopelijk kunnen we nog terug vliegen)
    Dus dat wordt even met België bellen......

  4. Top | #504

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Dat modeldoosje is niet langer dan een cm of 25 en breder dan een cm of 5. Zoveel ruimte is dat niet hoor ;-)

    Waarom je hem terug krijgt is omdat je terug met een Arke toestel vliegt waarbij de taxfree in Amsterdam wordt geladen. Uiteraard gaan er dan Arke miniaturen aan boord en geen JAF miniaturen. Zelfde zal gelden voor de terugreis voor de Nederlanders naar Amsterdam. Deze wordt tenslotte in Brussel geladen. Je kan dus alleen op de heenreis pre order taxfree kopen in dit soort gevallen.
    Voor de mail zal ik je spmbox eens nakijken.

    De toestellen zijn ten tijde van jouw vlucht aan de binnenkant dan inderdaad allemaal gelijk.
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 02-09-15 om 20:36.

  5. Top | #505
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Ik ben het inderdaad al een tijdje de tijden in de gaten aan het houden.
    De vlucht gaat elke keer te laat weg, maar komt elke keer (ongeveer) op tijd aan.
    Waarschijnlijk kunnen ze niet eerder landen op Miami, daarom gaan ze maar later weg.

  6. Top | #506

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Dat is correct en al eerder door mij hier uitgelegd
    overigens is op tijd een ruim begrip Bij een aankomsttijd van 1420 is alles tussen 1405 en 1435 "op tijd" (volgens de luchtvaartwet)
    na 1435 is vertraagd en voor 1405 is te vroeg in deze.
    Op Miami is te vroeg "not done". Je staat dan een behoorlijke tijd te wachten op een vrije gate. Kan je beter de pax in Brussel een uurtje later laten instappen. Scheelt ook weer peut.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-11-15 om 12:16. Reden: q



  7. Top | #507
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Maar je krijgt wel een slechte naam. Altijd vertraging.
    En ga dat mensen maar eens uitleggen.

  8. Top | #508

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Hoezo? je komt toch gewoon op tijd aan?
    Zover ik weet wordt overal ter wereld vertraging gemeten in aankomstvertraging.
    In dit geval is er dus geen sprake van vertraging. Je hebt ook nog eens een snelle vlucht door de gunstige meewind van vandaag.. Ik zou er juist blij mee zijn. Hoe minder tijd in de kist hoe beter

    overigens speelt dit maar op enkele vliegvelden dat te vroeg binnenkomen zeer vervelend is.
    op Amsterdam maakt het bijvoorbeeld nooit zo heel veel uit. Miami is juist weer de andere kant. Andere maatschappijen welke op Miami vliegen ervaren precies hetzelfde.



  9. Top | #509

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    de vlucht wordt uitgeveoerd door Arke maar onder JAF nummer
    je hebt dus ook de JAF service. Niet de Arke service.

    je vliegt met 1 van de 3 dreamliners. Of het de PHTFM is weet ik niet. Kan ik pas een paar dagen voor vertrek zien. Ik neem aan dat je overigens 26 -9 bedoeld?
    Welke maakt overigens naar mijn idee niet uit, vanaf half september zijn ze van binnen alle 3 hetzelfde. (47 premium, 93 comfort en 160 economyseats) de PHTFK en de PHTFL worden komende 2 weken van binnen omgebouwd zodat ze hetzelfde zijn als dat de PHTFM nu is.
    De door mij hierboven genoemde ombouw van de 2 oudste Arke dreamliners (welke de vluchten tot eind oktober van Jetair uitvoeren) van Star Class naar Premium Comfort Class is voorlopig uitgesteld. Nadere info volgt later.

    De PHTFM "driemliner" (47 premium seats) staat voorlopig dedicated op de Florida vluchten, dus waarschijnlijk heeft dit geen gevolgen voor de Florida passagiers.
    Wel een tip van mij, vlieg je premium, boek dan een stoel op rij 2 of 3. Bij een aircraft change blijf je dan gegarandeerd op in de premiumclasse zitte.

    Vanaf eind oktober vliegt de 767 deze route weer voor JAF

  10. Top | #510
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Ik heb nog even nagevraagd waarom mijn bestelling (zonder mijn weten) voor de terugreis was geannuleerd.
    Nou gewoon omdat de terugvlucht vertrekt uit Miami.
    Waarschijnlijk wisten ze dat vorige maand nog niet toen ik bestelde.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •