Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 47 van de 56 EersteEerste ... 374546474849 ... LaatsteLaatste
Resultaten 461 tot 470 van de 554

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Belgium (voorheen Jetairfly)

  1. Top | #461

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mijnie Bekijk Berichten
    Ik ga de 29e en kom op 12/10 weer terug
    Op 12/10 is de terugreistijd juist naar 19.55 gegaan. Was idd 16.50



  2. Top | #462
    Vaste Bezoeker mijnie's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    104

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    zal eens even thuis op mijn écht computer kijken, zou gerust kunnen dat ik dat door die kromme formatering helemaal verkeerd gelezen heb. Maar dan nog ben ik not amused over de heenvlucht heb er altijd een beetje de pest in om vrij laat ergens aan te komen.

  3. Top | #463
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    21

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Ik vertrek op 05/09 en kom terug op 21/09 en heb ook een mail gehad dat alleen de terugvlucht van 21/09 verschoven is van 16.50 naar 19.55

  4. Top | #464

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    ik zou aankomst rond 1800 niet als laat willen definiëren.



  5. Top | #465
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Kontich, Belgium
    Berichten
    124

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thelatinworld Bekijk Berichten
    Vluchten Jetairfly voor de winter zijn te boeken via de website van Jetairfly met prijzen vanaf € 199,99
    Dat hebben wij dus al gedaan ... vertrek 22/12/2015 en terug 5/01/2016 ... Zou deze vlucht met de Dreamliner zijn???

  6. Top | #466

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Helaas, vanaf circa 1 november met de B767-300ER OO-JNL.... (of juist geluk, net hoe je het bekijkt)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-11-15 om 12:27. Reden: q



  7. Top | #467
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Helaas, vanaf circa 1 november met de B767-300ER OO-JNL....
    Waaruit deze reactie ik dus kan afleiden dat onze vlucht Brussel naar Miami op 19 september dus nog steeds staat gepland met de Dreamliner. Doet mij veel plezier.👍

    En Niels, ik stuur jou zeer binnenkort een pb-tje want we hebben antwoord van Jetairfly over de gemiste vlucht can mijn vrouw.

  8. Top | #468
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    54

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Net terug van miami met de dreamliner. Persoonlijk een beetje overhypted. Gedimde ramen zijn wel echt gaaf. Geluid,klimaat, turbulentie etc allemaal hetzelfde. Had er echt meer van verwacht! En weinig toiletten!

  9. Top | #469

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Ieder zijn ding natuurlijk. En alle meningen zijn persoonlijk. In de cockpit geweest na de vlucht per ongeluk? Dan zie je pas echt wat voor high-tec apparaat het is. Maar goed. Mij. Persoonlijke mening is anders haha.

    Maar 5 toiletten niet genoeg? ;-) En het klimaat is toch echt anders hoor.... Wellicht heb je het persoonlijk niet gemerkt (ik merkte het vooral aan de droogte van de ogen en mond) maar de luchtdruk scheelt enorm (en daarmee ook de fitheid bij aankomst)

    Turbulentie heeft overigens niets met de machine te maken uiteraard.........

    Als ik moest kiezen wist ik het wel. Maar dat is ieder voor zoch uiteraard. Wel een beetje op tijd vertrokken??
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-11-15 om 12:20. Reden: q

  10. Top | #470
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    54

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Ja prima op tijd vertrokken. Heen duidelijk een Belgische crew. Terug arke. Service van de Belgische crew was stukken beter dan de Nederlandse. Ze kwamen veel vaker met water en waren ook veel vriendelijker.

    Helaas niet in de cockpit mogen kijken maar heb inderdaad op foto's gezien dat het heel modern is. Had ergens gelezen dat door de aerodynamische constructie de turbulentie minder zou zijn bij dit toestel. Maar daar heb ik niks van kunnen merken. Verder prima vluchten gehad. Eten was wel wat minder, maar dat kun je verwachten. Weerhoudt mij niet om weer met jetairfly te vliegen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •