Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 40 van de 56 EersteEerste ... 30383940414250 ... LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 554

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Belgium (voorheen Jetairfly)

  1. Top | #391
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    ik kom er maar niet uit. Wij willen tussen half mei en eind mei (ja ik weet het, beetje kortdag) voor het eerst met onze zoon (van dan 22 maanden) weer naar Florida (zijn er zelf al 5 keer eerder geweest). Vanwege ons zoontje wil ik het liefst rechtstreeks of in ieder geval geen overstap maken en dan is de keus dus of met Arke via Amsterdam of met Jetairfly via Brussel (Dusseldorf vind ik te ver).
    Qua goedkoopste prijs kom ik sowieso van alle maatschappijen steeds bij Arke of JAF (tussen de 400 en 450 euro p.p. (goedkopere tickets heb ik niet gezien in ieder geval) en dan ook nog zonder overstap (de laatste keer met overstap waren onze koffers 1,5 dag kwijt en moet daar nu niet aan denken. Heb ook geen zin in al dat gedoe van overstappen). Wilde rond de 1200 euro besteden aan de tickets en nu kunnen we onze zoon dus ook zijn eigen stoel geven. Had waarschijnlijk ook niet gegaan als ik hem op schoot had moeten nemen. Dan had ik een jaartje gewacht en op tijd geboekt, ben nu ook gewoon heel laat.

    Maar ik twijfel dus omdat Arke van Amsterdam naar Miami een tussenstop maakt op Orlando (tickets voor Amsterdam-Orlando zijn gelijk een heel stuk duurder). Weet iemand of je dan (ik dacht zo'n 2 uur) in het vliegtuig moet wachten tot je verder vliegt naar Miami of mag je er even uit? Het is al zo'n lange vlucht en om onze zoon dan nog eens 2 uur langer zoet te moeten houden.... Ook zie ik op tegen het nog een keer opstijgen en landen ivm dubbele kans op last van zijn oortjes. Nog een ongunstige factor met Arke vind ik dat we dan 16 dagen zouden gaan en ik liever 17 of max 18 dagen wil gaan (dit kan weer wel met JAF vanuit Brussel). 19 dagen kan wel maar is weer net te lang (wordt dan uiteindelijk 20 dagen en dat kan ik opa en oma echt niet aandoen).
    Met JAF vanuit Brussel zou ik willen weten of we echt rechtstreeks vliegen naar Miami zowel heen als terug en dus niet eerst naar Orlando gaan. Volgens mij las ik dat namelijk in eerdere posten maar op hun website zie ik hier niks over staan, lijkt echt rechtstreeks te gaan. Klopt dat? En dan hebben we natuurlijk nog de verhalen over vertragingen. Zijn die echt meer vanaf Brussel als vanaf Amsterdam? O ja, en Zaventem, is dat echt zo slecht? Kunnen we ons er wel 2,5 uur vermaken (gezellig ergens koffie drinken, speelplek voor ons zoontje?).

    Nou, excuus voor mijn lange verhaal en vele vragen hoor. Vind het ook zo spannend om zo ver te vliegen met die kleine. Hoop dat iemand mijn vragen kan/wil beantwoorden zodat ik kan bepalen of het Brussel of Amsterdam gaat worden.

  2. Top | #392

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    As je via Amsterdam gaat moet je in Orlando van boord. Het is immer je POE dus door immigratie en customs. Bagage weer droppen en terug aan boord voor het laatste stukje.

    Brussel miami vica versa is non stop. Overigens worden de vluchten vanaf Brussel uitgevoerd door Arke voor de data die jij wilt boeken.

    Vertragingen kan je overal en met elke maatschappij hebben.



  3. Top | #393
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    En met Brussel Zaventem als luchthaven is niks mis hoor....ja....het is geen Schiphol, maar je kunt gewoon koffiedrinken. Op verschillende plekken. Een speeltuin heb ik niet gezien, maar daar letten wij niet op met grote kinderen. De hal ik gewoon ruim, spelen kan overal toch?
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  4. Top | #394
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    oke, dankjewel. Dan gaan we denk ik voor Brussel. Is wel bijna 2 uur rijden ipv een uurtje (+kosten voor auto parkeren) maar liever dat dan een overstap en de extra tijd die daar bij komt kijken.
    Ik dacht dat je met hetzelfde vliegtuig doorvloog naar Miami en dat je moest wachten op tanken en nieuwe passagiers.

    Op schiphol schijn je een of meerdere speelruimtes te hebben voor kinderen. Iemand enig idee of ze dat op Zaventem ook hebben?

  5. Top | #395

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Je vliegt inderdaad met hetzelfde vliegtuig door, maar de TSA staat niet toe dat je aan boord blijft na de landing.



  6. Top | #396
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Locatie
    utrechtse heuvelrug
    Berichten
    12

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Weet iemand waar ik kan vinden of ons vliegtuig vandaag op tijd vliegt van miami naar Orlando en vanuit daar naar Amsterdam.
    JAF624 18.20 vertrekken
    6 march vacation florida 10 days together with my sweety!!

  7. Top | #397
    Regelmatige Bezoeker thelatinworld's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    39

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Dit is de vlucht die nu onderweg is naar Miami
    https://nl.flightaware.com/live/flight/JAF623
    Florida vluchtschema's en links
    www.vluchtschemas.nl/vluchtschemasflorida.html

  8. Top | #398

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Vertrek staat om 1845 af Miami momenteel



  9. Top | #399
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Locatie
    utrechtse heuvelrug
    Berichten
    12

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    We zitten nog te wachten op miami Airport.
    6 march vacation florida 10 days together with my sweety!!

  10. Top | #400

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Landen zon 15 minuten na schematijd op Schiphol...





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •