Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 35 van de 56 EersteEerste ... 25333435363745 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 350 van de 554

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Belgium (voorheen Jetairfly)

  1. Top | #341

    Standaard

    Helaas slaap ik ook nog eens en heb ik geen "middenindenacht-update" meer gedaan

    UPDATE 23-02-2015 08.50 uur
    Added new information about JAF 624 from Miami and Sanford to Amsterdam, yesterdays flight
    Added new information about JAF 518 from Sanford and Miami to Brussels, Friday's flight
    Added new information about JAF 121 from Amsterdam to Brussels en Miami for today
    Added new information about JAF 122 from Miami to Brussels en Amsterdam for today

    Departures form Amsterdam Airport Schiphol
    23-01 JAF 121 to Miami International Aiprort, operated by 76W OO-JAP, passenger are rebooked to busses to Brussels Zaventem and are already on their way. Expected arrival at Miami International Airport 04.45PM this afternoon
    23-01 JAF 121 to Brussels Zaventem, operated by 76W OO-JAP, passenger are rebooked to busses to Brussels Zaventem and are already on their way. Expected arrival over there 10.00AM

    Departures from Brussels Zaventem Airport
    23-01 JAF 121 to Miami International Airport, operetad by 76W OO-JAP, will now depart 11.59AM this morning from Brussel Zaventem Airport. Expected arrival at Miami International Airport 04.45PM this afternoon.

    Departures from Miami International Airport
    23-01 JAF 122 to Brussels Zaventem Airport, operated by 76W OO-JAP, will now depart 05.30PM this afternoon from Miami International Airport. Expected arrival at Brussels Zaventem Airport 08.15AM next morning
    23-01 JAF 122 to Amsterdam Airport Schiphol, operated by 76W OO-JAP, will now depart 05.30PM this afternoon from Miami International Airport. Expected arrival at Amsterdam Airport Schiphol 08.15AM next morning

    Arrival at Amsterdam Schiphol Airport
    22-01 JAF 624 is departed from Sanford. Expected arrival at Amsterdam Schiphol Airport is 09.30AM this morning. Further questions about this flight can be made by Private Message. There will be given no more real time updates regarding this flight.

    Arrival at Brussel Zaventem Airport
    21-01 JAF 518 is already landed at Brussel Zaventem Airport 05.49AM this morning. Further questions about this flight can be made by Private Message, There will be given no more real-time updates regarding this flight.

    All mentioned times are not officially confirmed! Please monitor the displays at the airport of departure to make sure you are at the gate on-time!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Uitgebreid stuk in de Standaard: http://www.standaard.be/cnt/dmf20150222_01541895
    Goed om te lezen dat JetAir op het gebeid van uitbetelen van de DBC in dit geval wel direct haar verantwoording neemt en alle passagiers 600 euro terug gestort krijgen, en dat Hotel en maaltijdbonnen ingeleverd kunnen worden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-02-15 om 19:45. Reden: 1+1



  2. Top | #342
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Update jaf 624.
    Uiteindelijk vertrokken om 19.30.
    Net geland op schiphol.
    Toestel al 26 jaar oud en zeer krappe zitplaatsen.
    Comfort maar 2 rijen.

  3. Top | #343

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Welkom terug in Nederland!



  4. Top | #344

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    UPDATE 23-02-2015 13.25 uur
    Added new information about JAF 121 from Amsterdam to Brussels en Miami for today
    Added new information about JAF 122 from Miami to Brussels en Amsterdam for today (About 3h30m of delay)

    Departures form Amsterdam Airport Schiphol
    23-01 JAF 121 to Miami International Aiprort, operated by 76W OO-JAP, passenger are rebooked to busses to Brussels Zaventem and are already on their way to Miami. Expected arrival at Miami International Airport 05.15PM this afternoon

    Departures from Brussels Zaventem Airport
    23-01 JAF 121 to Miami International Airport, operetad by 76W OO-JAP, is departed from Brussel Zaventem Airport 12.35AM . Expected arrival at Miami International Airport 05.15PM this afternoon.

    Departures from Miami International Airport
    23-01 JAF 122 to Brussels Zaventem Airport, operated by 76W OO-JAP, will now depart 07.00PM this afternoon from Miami International Airport. Expected arrival at Brussels Zaventem Airport 09.30AM next morning
    23-01 JAF 122 to Amsterdam Airport Schiphol, operated by 76W OO-JAP, will now depart 07.00PM this afternoon from Miami International Airport. Expected arrival at Amsterdam Airport Schiphol 11.30AM next morning

    All mentioned times are not officially confirmed and not legally binding ! Please monitor the displays at the airport of departure to make sure you are at the gate on-time!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-02-15 om 19:44. Reden: lege regels



  5. Top | #345
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    14

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Chapeau voor al je werk B767-300 er. De informatie voorziening die jij geeft daar kan Jetair nog wat van leren...
    Ik weet niet hoe jij aan de informatie komt maar eigenlijk zou die toch voor iedereen beschikbaar moeten kunnen zijn.

  6. Top | #346

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Ja en Nee,

    We kunnen ook niet in de administraties kijken van je bank, de supermarkt om de hoek, het hotel op vakantie en van de gemeente.
    Ik probeer zo veel als mogelijk te informeren. met name bij vertragingen zoals dit weekeinde. Ik maak er geen gewoonte van zolang JetAir dat ook niet doet.

    Het is de verantwoording van de afhandelaar ter plaatse van de luchtvaartmaatschappij om de juiste tijden aan de airports (en dus aan de passagiers) door te geven. Dit laat vaak te wensen over. Wel is het inderdaad zo dat personeel van de Airline niet achter de douane mag komen. Als passagiers zich daar bevinden is informatievoorziening daar erg lastig. Ik begreep dat dat in Miami werd aangedragen als excuus, maar volgens mij bevonden passagiers zich nog voor de douane aldaar. Mensen van de afhandeling mogen wel achter de douane komen, maar dit is dan weer geen personeel van Jetair, maar van een afhandelingsmaatschappij welke wordt ingehuurd. Vaak krijg je dan ook taalproblemen etc, iets wat hier ook gebeurd is.
    Op andere buitenlandse velden zie je dit ook vaak. Erg vervelend voor de passagiers. Vandaar mijn posts hier de laatste paar dagen in de hoop dat een paar passagiers dit gelezen hebben, en eventueel weer doorgebrieft aan anderen...

    Bedankt voor je compliment, dat waardeer ik.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-02-15 om 19:42. Reden: q



  7. Top | #347

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    UPDATE 23-02-2015 17.50 uur
    Added new information about JAF 122 from Miami to Brussels en Amsterdam for today (About 4h00m of delay)

    Departures form Amsterdam Airport Schiphol
    23-01 JAF 121 to Miami International Aiprort, operated by 76W OO-JAP, passenger are rebooked to busses to Brussels Zaventem and are already on their way to Miami. Expected arrival at Miami International Airport 05.15PM this afternoon

    Departures from Brussels Zaventem Airport
    23-01 JAF 121 to Miami International Airport, operetad by 76W OO-JAP, is departed from Brussel Zaventem Airport 12.35AM . Expected arrival at Miami International Airport 05.15PM this afternoon.

    Departures from Miami International Airport
    23-01 JAF 122 to Brussels Zaventem Airport, operated by 76W OO-JAP, will now depart 07.45PM this afternoon from Miami International Airport. Expected arrival at Brussels Zaventem Airport 10.45AM next morning
    23-01 JAF 122 to Amsterdam Airport Schiphol, operated by 76W OO-JAP, will now depart 07.45PM this afternoon from Miami International Airport. Expected arrival at Amsterdam Airport Schiphol 12.15AM next afternoon

    All mentioned times are not officially confirmed and not legally binding ! Please monitor the displays at the airport of departure to make sure you are at the gate on-time!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-02-15 om 19:43. Reden: lege regels



  8. Top | #348
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Vind het ook echt super dat je deze info deelt hier!
    Hoop dat de meeste mensen inmiddels thuis zijn, en de mensen onderweg naar Florida niet al teveel vertraging meer gaan krijgen...
    Sterkte iedereen!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  9. Top | #349
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Ik weet dat het hier gaat om een hele grote uitzondering in de vluchtuitvoering en iedereen moet zelf weten waarmee hij vliegt maar ik moet er niet aan denken dat ik met mijn kinderen van 4 en 2 dit tref. Op het laatst weet je niet meer wat je moet doen.

    Ik vlieg dan liever met een maatschappij die een dagelijkse verbinding heeft naar Amerika en dat ik moet overstappen dan dat dit gebeurt. Met Delta, KLM, United, Lufthansa, BA, etc heb je nog de mogelijkheid om omgeboekt te worden op een andere vlucht die dezelfde dag vertrekt of dat je de volgende dag kan vertrekken. Bij de TUI maatschappijen wordt je niet omgeboekt en moet je maar afwachten wat de oplossing wordt.

    Dit is mijn persoonlijke mening en daarom vlieg ik niet met Arke ook al hebben ze de mooie Dreamliner.
    Laatst gewijzigd door Ebelix; 23-02-15 om 22:00.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  10. Top | #350

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Garanties heb je inderdaad nooit. Ben het met je eens dat de kans op dit soort enorme vertragingen kleiner is bij maatschappijen die samenwerkingsverbanden hebben met andere maatschappijen en meerdere malen per dag de oversteek over de plas maken. de kans dat je overgeboekt wordt is dan inderdaad vele malen groter en vaak ben je dan met een kleine vertraging (uurtje of 6/8) alsnog thuis. Aan de andere kant, vrienden hebben wel eens 72 uur met KLM vastgezeten aan de andere kant van de oceaan wegens defect toestel, zelf wel een nacht jaren geleden moeten overnachten omdat een vlucht geannuleerd is en je pas de volgende dag mee kan, dus garanties heb je eigenlijk nooit.
    Overigens boekt Arke wel degelijk om, vorig jaar vanuit Cancun uiteindelijk met Condor en Lufthansa thuis gekomen via Frankfurt na problemen met een toestel van Arke.

    Als ik kinderen zou hebben en er was vertraging, lekker een hotel opzoeken en vooral niet op de troosteloze Airport blijven hangen met alle hectiek en stress eromheen, maar makkelijker gezegd dan gedaan..





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •