Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 31 van de 56 EersteEerste ... 21293031323341 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 310 van de 554

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Belgium (voorheen Jetairfly)

  1. Top | #301

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Je hoeft voor jouw vlucht totaal niet ongerust te zijn.
    Jouw vlicht van 9 maart wordt namelijk uitgevoerd door Arke onder Jertair vluchtnummer.
    Uiteraard kan daar ook wat mee gebeuren, maar het is niet hetzelfde toestel als wat nu vaststaat in Miami.



  2. Top | #302

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleurida Bekijk Berichten
    @B767-300,
    volgens mij is dit hetzelfde vliegtuig/vlucht wat vandaag in Miami 24 uur vertraging had. Het lijkt wel structureel.
    Bijlage 81
    Hebben deze mensen nu wel of geen recht ?
    Structureel is het geenszins.

    Een motorstoring In Flight is an sich geen reden om je te beroepen op Overmacht voor de volgende vlucht.



  3. Top | #303

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rotarynette Bekijk Berichten
    Wij stonden dus op Sanford vlucht( JAf 624) ,en kregen hier pas te horen dat we zondagmiddag vertrekken naar Amsterdam.
    Die info overigens niet van jetair vernomen.
    We zorgen dat we in de ochtend er weer zijn,we hadden onze huurauto nog en zelf een hotel gezocht.
    Verder weten wij niks!Ondanks dat arke ons telefoonnr heeft niks geen bericht gehad
    We zijn benieuwd. En ja wij hebben comfort class geboekt.....
    Als iemand info heeft hoor ik het graag!
    Annette.
    Annette,

    Volgens de gegevens van de luchthaven staat jullie vertrek vanuit Sanford nu voorzien op 13.45.
    Volgens mijn gegevens staat het vertrek vanaf Sanford nu voorzien om 17.45 uur locale tijd zondag 22-2-2015, aankomst in Amsterdam iets na 08.00 uur in de ochtend op maandag 23-2-2015.
    Uitvoerende machine is de B767-300ER CSTFT van het Portugese Euro Atlantic Airways. In deze machine is geen comfortclasse aanwezig.

    LET OP: U kunt aan mijn informatie geen enkele rechten ontlenen. Houdt u alstublieft de tijden aan zoals deze ter plaatse gecommuniceerd worden. Als u niet op genoemde tijden door de luchthaven aanwezig bent kan het zijn dat u uw rechten verspeelt en de vlucht mist. Ik geef alleen de meest actuele situatie aan, maar die is niet officieel!



  4. Top | #304

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    UPDATE 22-02-2015 10.54 uur:

    Miami International Airport:
    JAF 518 to Brussels, 76W OO-JAP, will depart 11.00AM this morning from gate F19. Expected Arrival at Brussels Airport on 23-02-2015 01.05AM
    JAF 624 to Amsterdam, 763 CS-TFT, will depart 03.00PM this afternoon from gate F17. Expected Arrival at Amsterdam Airport Schiphol on 23-02-2015 08.15AM
    JAF 623 to Sanford, 763 CS-TFT, will depart 03.00PM this afternoon from gate F17, Expected Arrival at Sanford international Airport on 22-02-2015 04.15PM

    Sanford International Airport:
    JAF 624 to Amsterdam, CS-TFT. will depart 05.45PM this afternoon from gate 5. Expected Arrival at Amsterdam Airport Schiphol on 23-02-2015 08.15AM

    This times are not officially confirmed yet! Please monitor the displays at the airport of departure to make sure you are at the gate on-time!
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 22-02-15 om 11:01.



  5. Top | #305
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Bedankt,nu weten we iets.
    Thuisfront probeert jetair te bellen voor info.

  6. Top | #306

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Succes...
    Ik heb het advies van ik geloof Fleurida opgevolgd en een FB pagina aangemaakt en bij Jetair een rectie neergezet die linkt naar dit bericht.

    Let wel op de voetnoot, de tijden op de borden bij de airport blijven leidend!



  7. Top | #307
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Uiteraard blijven die tijden leidend. Wat lief dat je dit doet b767-300er!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  8. Top | #308
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Structureel is het geenszins.

    Een motorstoring In Flight is an sich geen reden om je te beroepen op Overmacht voor de volgende vlucht.
    Ik weet niet of dit structureel genoeg is....

    Het zoveelste in korte tijd’, zegt Ralph Pais van Claim It, het juridische kantoor dat passagiers bijstaat om een compensatie te krijgen in geval van vertragingen. ‘Dat vliegtuig alleen was in de voorbije drie maanden al goed voor elf zware vertragingen.’

  9. Top | #309
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Succes...
    Ik heb het advies van ik geloof Fleurida opgevolgd en een FB pagina aangemaakt en bij Jetair een rectie neergezet die linkt naar dit bericht.

    Let wel op de voetnoot, de tijden op de borden bij de airport blijven leidend!
    Na 25 minuten nog niemand aan de lijn van jetair.
    Waar kunnen wij de juiste tijd zien van vertrek Sanford?
    Op de site tot 9.00uur te zien.
    Weten we hoe laat aanwezig te zijn voor de incheck.
    Bizar voor de mensen op Miami!
    Blij met dit forum, zonder dit wisten we helemaal niks.
    Hoop voor de mensen die naar Sanford zijn gegaan wel een overnachting hebben gekregen.

  10. Top | #310

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    disregard.....
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 22-02-15 om 12:07.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •